Sunday, March 10, 2013

Prizes and surprises!

Kocham przyjeżdżać do domu. I to nie tylko dlatego, że jest tam moje łóżeczko z Kise, Aomine i Midorimą, domowe obiadki, yaoice pod biurkiem i nieśmiertelny komp stacjonarny. Co jakiś czas, gdy wchodzę do swojego pokoju czekają na mnie na biurku paczuszki różnych rozmiarów, o mniej lub bardziej interesujących zawartościach. A że z różnych powodów dawno w domu nie byłam, to trochę się tego nazbierało. Z zawartości jednej z paczuszek jestem szczególnie dumna (nie, nie z tej z nowymi gashaponami 8D), bo jest to nagroda za udział w pewnym kurobasowym konkursie :D Jakież było moje zdziwienie, gdy pewnego dnia przyjechałam do domu i dzwoni do mnie Kiba: "Gratulacje!", na co ja "WTF?! Czemu mi gratulujesz? Zaraz, zaraz... wyniki konkursu? *__*" I wtedy do mnie dotarło, hehe. Nie biorę często udziału w konkursach, bo failuje, ale to już drugi raz, gdy zrobiona przeze mnie grafika została wyróżniona. Tak bardzo love ♥

A więc z czego tak bardzo zacieszam? Z AoKise oczywiście! :D To prawdopodobnie mój pierwszy i ostatni doujinshi z KnB, bo kupować ich nie mam zamiaru (bo po co, skoro i tak ich nie poczytam XD), więc jedyną opcją pozostają konkursy, których i tak nie ma w tym fandomie zbyt wiele (nie, rysować nie umiem .__.), więc przypuszczam, że był to tylko beginner's luck i to by było na tyle. Ale skoro to mój jedyny dj z KnB, to będę go cherishować całym swoim fujoshiowym serduszkiem~ *o*♥

Dobra, dobra, już postuję te rozmazane zdjęcia XD ...*lies*

Dumdumdum... Otóż całkiem niedawno zostałam szczęśliwą posiadaczką doujinka od circle'a ESPlus pod wdzięcznym tytułem A.K@log, który jest zbiorem krótkich, śmiesznych komiksów z pixiv'a i zawiera aż 4 kolorowe strony (yes! *-*), co wielkim rarytasem w doujinach.


Książeczka prezentuje się całkiem ładnie, jest formatu B5, okładka lakierowana i dosyć miękka (nie to co dj z PoT'a od Kazumy Kodaki @__@). Papier standardowo z odzysku (XD), ale to tylko nas w Polsce rozpieszczają kredą.


Strony kolorowe są wydrukowane na baaaaardzo cieniutkim papierze. Ja wiem, że doujinshiki w szampanie się nie kąpią, ale proszę was... Bałam się, że je porwę jak je przewracałam. Co nie zmienia faktu, że są śliczne *__*
Ummm... ten ostatni fanart AoKise jest moim ulubionym :Q___ (ciekawe dlaczego, ciekawe~)


Kreska ESPlus należy do moich ulubionych, także nie mam co narzekać na krzywe czy kanciaste szpadle. Nie jest to co prawda delikatna Escapizma, kreska jest dużo wyraźniejsza, a strony nie stronią (o kurczę, to mi wyszedł Izuki-pun!) od ciemniejszych elementów (a może to tylko Aomine... i te charakterystyczne czarne ramki XD), to generalnie ładnie to wygląda, nawet jeśli niektóre kadry w książeczce wyglądają nieco sketch'owo. Sam doujin fabuły specjalnie nie ma, gdyż jak wspominałam wcześniej, jest to zbiór krótkich komiksów z pixiva, ale czyta się je całkiem dobrze. Nie jest to najbardziej powalające dzieło ESPlus i z pewnością nie jest czymś, co zapada w pamięć, ale polecam je wszystkim, co chcą się na chwilę rozerwać (szczególnie fankom AoKise). Moim faworytem jest granie w Ousame i Akashi sadysta (hehe) oraz część w której Kise focha się o to, że Aomine nie mówi mu po imieniu ;D *doki doki*

Doujin ten pewnie znany jest polskiemu fandomowi z naszego wspaniałego tłumaczenia (by Ensei). Z kolei tych, którzy go jeszcze nie mieli okazji przeczytać, odsyłam na Perfect ☆ Copy do zakładki doujinshi~!

PS. Na White Day planuję zapostować ostatnią część "Metod Kise"~ (kompletnie o tym zapomniałam .__.")

8 comments:

  1. Przez to, ze zmienilam sobie przegladarke jakos wygodniej mi z tego konta komentowac XP

    Jesu musialam ostro przeszukac umysl, zeby przypomniec sobie dojin, o ktorym piszesz, a najlepsze, ze kilka dni temu sciagnelam i przeczytalam od was wszystkie AoKise jak leci, bo oczywisci nie pamietalam co czytalam, a co nie. Seriousy, ja i przepustowość mojego umysłu na mangi bl i doujiny X'D

    Teeeesknieeee za tobaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

    ReplyDelete
  2. @Mabe: (nawet jak komentujesz z drugiego konta, to i tak jakos wole pisac Mabe 8DDD).
    Bo ten doujin wlasnie jakos specjalnie w pamiec nie zapada. Nie ma w nim nic porywajacego, ale byl lekki i przyjemny, co jest jednak duzym plusem~ (i ciesze sie, ze dostalam ESPlus, a nie kompletnie cos odjechanego w kosmos z dziwna kreska i fabula XD)

    Ja tez ;~;

    ReplyDelete
  3. Bo Mabe to jest takie zdrobnienie od Otai specjalnie dla meza <3 :D

    ReplyDelete
  4. Wyczuwam metodyyyyyyyyyyyyyyy *ślini się*
    Awuuu gratulację Riw! *hugs* Ten doujin ocieka seksem nawet ze zdjęć :Q_________

    ReplyDelete
  5. Hoł, hoł, napiszę Ci tutaj żeby Black przypadkiem nie przyuważyła. Przeczytałam Waszą rozmowę po części o "Yellow" to stwierdziłam, że podzielę się z Tobą niusem :) Black ostatnio przeczytała jakiś polski angst i się tak zdenerwowała na jego poziom i debilność, że postanowiła sama w końcu napisać coś czysto z tego gatunku. Powiedziała mi ogólny zarys historii, a ja byłam u niej to przeczytałam kawałek i stwierdzam z czystym sumieniem, że szykuje się polski odpowiednik Yellow, na razie wychodzi jej super *.* Ale ciii ty nic nie wiesz jakby co! ;)

    ReplyDelete
  6. Nic nie wiem, nic nie widzialam, nie bylo Cie tu *___*
    Moje serdusio juz boli na sama mysl o tym fiku, aaaaa...

    ReplyDelete
  7. Prawie jak ninja! :D Mnie też boli, to będzie naprawdę smutne :( A co do Yellow bo napisałam tak pobieżnie to chodziło mi o to, że jej fick nie będzie w podobnej tematyce, tylko chodzi o samą moc przekazu tzn, ja się prawie popłakałam od samego fragmentu, czyli mocny, prawdziwy angst się szykuje :(
    Jak Blakc to przeczyta to mnie zabije. Kurczę mam za długi język ^^'

    ReplyDelete
  8. 'jest tam moje łóżeczko z Kise, Aomine i Midorimą' lobam mamowego Midorime i chcę takiego XD kaaameeeeeeeeeeee
    miec doujin w łapce *-* coś, co mi się nigdy nie zdarzy, a i z takiego powodu co to nie kupisz ich więcej xd może bym przeczytała połowę, ale z resztą musiałabym siedziec ze słownikiem x'd no i piniążki @_@ staram się nie wydawac *za bardzo xd* xd
    dlatego kocham internet i skanlacje i perfect copy, bo mogę tam po polku czytac i nie musiec uruchamiac mózgu do czytania po angielsku XD
    ten doujin jest awwwwww i ta kreska też jest awwwww <3 takie niby nic a cieszy xd szczególnie te kolorowe strony XD
    'Strony kolorowe są wydrukowane na baaaaardzo cieniutkim papierze' bida z nędzą XD jakoś trzeba było zaoszczędzic XDD
    mama, jak wiele rzeczów masz z Kuroko XD? dżizas, nie ogarniam XD

    ReplyDelete