Thursday, September 27, 2012

Seishun no aoppana~

Nishiki, jak widzę Twojego szczerzącego się ryja, to mam ochotę Cię wysciskać, maleństwo <3


KITAAA! Singiel w końcu w moich łapkach. Moim skromnym zdaniem, jeden z najlepszych singli Eito z ostatnich lat. Piosenka wkręciła mi się już po pierwszych nutach, gdy usłyszałam ją w Boys on the Run. Ostatni raz takie zjawisko miało chyba miejsce przy LIFE, co było wieki temu (a przynajmniej tak mi się wydaje @___@). Nie mówię, że piosenki pomiędzy LIFE, a Aoppaną były złe... ale żaden z singli pośrodku tych dwóch coverów nie gościł u mnie na playliście na repeat'cie dłużej niż jeden dzień. Także... hell yeah, moja stała playlista dorobiła się jednej nowej piosenki.


Moje wariaty. Oddajcie mi mózg. O pieniążki już nie będę prosić, bo nie żałuję XD<3

Samo wydanie singla jest dosyć skromne, ale ładne i przejrzyste. Okładka z ich małymi mordkami jest bezcenna~<3 Sam nadruk na płytach wygląda co prawda jak babcina cerata, ale ten fakt pominiemy, bo sam błękit jest całkiem ładny :3

B-side'y z singla też są niezłe. Nie ma takiego, który zupełnie by mi się nie podobał. Zaskoczyła mnie jednak historia stojąca za "Onboro Story" O___o! Z początku pomyślałam... "Więc to jest piosenka, która została napisana w odpowiedzi na moją ultimate-fav "Heavenly Psycho"? Słabo." Dopiero gdy po raz któryśtam wsłuchałam się w ten utwór i przeczytałam tekst, zrozumiałąm o co chodziło panu Takeshiemu. I łezka mi się w oku zakręciła. Szczególnie przeryły mi mózg te wersy:

Because the song of hope carries passion (...)

The "future" we aimed for that day has become the "now"
And nothing's changed (...)


(tłumaczenie: enshinge)

Aghdlfkkg... W ogóle tekst tej piosenki ma dla mnie jakiś taki... wydźwięk odnoszący się do ich histori i tego co działo się z zespołem przed i po 2005 roku. Damn you, feelings. Eito zawsze będzie miało pierwsze miejsce w moim serduchu. Są niesamowici ;~;.
Z bananem na twarzy, odkładam singiel na swoją półeczkę i wiem, że za szybko nie dam się mu zakurzyć XD.

A oto co ukradłam wczoraj Kibie do ofocenia XD:


Replace 1, czyli mamy kolejny materiał do tłumaczenia!! *fanfary* Na jednej stronie był taki super kriperski Kuroko z Kagamim, srsly @__@" Czy ja właśnie zdradziłam jakieś odległe plany wydawnicze P☆C? :x

A jak już o KuroBasu... Przyszedł do mnie wisiorek, który zamówiłam sobie jakiś czas temu :D Jest dużo ładniejszy niż się spodziewałam. Myślałam, że dostanę kolejny chiński szajs, a tu proszę - bardzo ładnie wykonany, podwójny wisiorek *___*. Zaskoczyła mnie też jego masa... jest dosyć ciężki, nie jest to byle jaka blaszka. A dlaczego "Seirin 10"? Odpowiedź jest prosta... bo nie było "Kaijou 7" ani "Touou 5", haha XD. W sumie do wyboru miałam tylko Kagamiego i Kuroko ^^;.


Zbliżają się urodziny Murasakibary, a ja jego kurczakowej wersji jeszcze nie nakleiłam oczu T__T! W sumie... to jeszcze do końca nie zdecydowałam się na ich ostateczną wersję... Będzie chyba mało Murasakibarowy, ale trudno się mówi D: Za to kupilam to. TROLOLOL XD

PS. Seria gashaponów z Kiseki no Sedai jest CUDOWNA. Wydam na nie każdego grosza, niech tylko umożliwią mi ich kupienie ;_; Kise i Aomine chociaż *buuuuu*!

59 comments:

  1. Omnhomnomnomnom jakie pyszności dorwałaś Riw @_@
    @%%&*&%&%# kurna ten wisiorek jest zacny @___________________@ I właśnie widać, że nie jakiś szajs - jestem pozytywnie zdziwiona o.o No tak, ale ubolewam razem z tobą że nie z Kisią albo Kiziamine ;_;
    Już chcę zobaczyć Mukkunowego kurczaka @_@
    Łue, ja mam tylko Character Bible i 18 tom KnB ;_;
    Wierzę że uda ci się dorwać te gashapony z Kiseków! D: Bo jak ty tego nie dokonasz to nikt inny nie sprosta temu zadaniu x.x

    ReplyDelete
  2. Moj inner music addict caly czas sie zastanawia nad kupieniem jakis singli z Kuroko... ale tak jak Ci juz pisalam - boje sie, ze jak kupie jeden, to nie przestane. Wiec na razie staram sie powstrzymywac XD; Zobaczymy jak dlugo, lol...
    I nawet nie byl jakis super drogi @__@ Jedynym minusem jest ten szajski rzemyk, na ktorym wisi, ale to mozna latwo zmienic XD. Wiec moge polecac! Niestety tylko Kuroko i Kagami... ale Kagami to moja zona, wiec tez moze (od biedy) byc XDDD
    Kurczaka zobaczysz... 9 pazdziernika? Tak mysle XD
    Chara Bible *___* W sumie nie wiem czy Kiba go w koncu zamowila czy nie, ale w tym tyg. sie rozjezdzamy na studia, wiec i tak bym sobie nie poogladala T__T. Ja mam chcice na 8 tomik mangi :Q__
    Bede na nie zawziecie polowac >__> No bo zobacz: http://ww3.sinaimg.cn/large/8d0ca598gw1dxb72cvbz5j.jpg T__T

    ReplyDelete
  3. no tak, pewnie byś się nie powstrzymała ._.
    a gdzie kupiłaś? :3
    to było do przewidzenia xD
    O,o,o co studiujesz? *o*
    Boże, jaka śliczna Kisia @W@ I jak zacnie od razu go z Aomine połączyli! XD

    ReplyDelete
  4. Potem bym przez pol roku musiala nic nie jesc, lol XD
    Tutaj: http://www.u-cubes.com/online/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=9762&category_id=6&keyword=kuroko&option=com_virtuemart&Itemid=1
    Ekonomie~ :3
    Dziewczyna dobrze wiedziala kto z kim XD Ja musze miec ten set ;__; Bo sie potne, kurde.

    ReplyDelete
  5. no XD szczególnie, że jeszcze trochę ich będzie... mam nadzieję na duet AoKise *///////////////* Boże szczałabym ♥
    wszystko drogie ;_;
    O O.O I jak ci idzie? xD
    Nie tnij się! D: Uda ci się! Ja w to wierzę! Q.Q

    ReplyDelete
  6. OMG duet AoKise to bym akurat kupila bez zastanowienia @____@!! KCE! kghlsdljgsgd
    Ej, nie jest az takie drogie XD;
    Licencjat (co prawda nie na tym wydziale, ale na tej samej uczelni) przebolalam, wiec mysle, ze to tez dam rade XD
    lshghkghk;sd ;__; *frustracja* Musze grzecznie poczekac az ktos sie zmiluje nad moja marna osoba T__T"

    ReplyDelete
  7. No *o* Straciłabym na to zapas śliny na rok XD
    Jak ktoś z ledwością może uzbierać złotówkę tygodniowo to i owszem XD
    Boże, mądra Riw! @_@
    No już, już *głasku głasku*

    ReplyDelete
  8. :Q__________ *slini sie na sama mysl* Chociaz jakos watpie, ze bedzie taki duet D:
    Studia mnie nauczyly oszczedzac XD Co prawda oszczedzam wlasnie na takie pierdolety, ale coz... jestem ~ekonomiczna~! rotfl
    Chcialabym XDD A Ty na co sie na studia wybierasz? :3
    Buuuu T-T *uspokaja sie*

    ReplyDelete
  9. Cicho! Ja chce! Q.Q Nie no jest 60 % szans w końcu na ich mecz poszły prawie 3 odcinki C:
    Ja nie mam z czego oszczędzać, wszystko na leki idzie~
    Medycyna, w końcu po coś się mecze na bio-chemie T^T'
    *big hug* Jestem z tobą! ;_;

    ReplyDelete
  10. A o czym by byly ich piosenki? XDDD
    Likarstwa zue D: *hugs*
    Medycyna @______@ Podziwiam. Gleboka woda. Chociaz biologie i chemie lubilam jak bylam w szkole :3 Mimo wszystko... podziwiam i wspieram z calego serca! ♥

    ReplyDelete
  11. o ruchaniu i seksi nogach kise ♥ ewentualnie o tym jak bardzo kise kocha penisa aomine XD
    no, zue.
    dziękuję, chociaż jestem za tępa żeby się dostać XD

    ReplyDelete
  12. Riw zakochałam się Q^Q :
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb0supC2i01qip966o1_1280.jpg

    ReplyDelete
  13. ...po co ja w ogole pytalam XD;
    *daje na pocieszenie orzechowego chrupka, po ktorym skakal wczesniej Murasakibara XD*
    Nie mozesz byc tepa jak tak wysoko mierzysz~~ Dasz rade! Ja w Ciebie wierze :D

    OMG *__________* Chce to do ramki! Koniecznie! Nie ma zmiluj sie @___@ Zaraz se na tapete na telefon ustawie (biedne ZoSan D:). I kiedys walne z tego creditsy do jakiegos doujina :Q___ kfhg;

    ReplyDelete
  14. no właśnie nie wiem szczególnie że to ja XD
    omnomnom, z chęcią przyjmę @w@ w ogóle poskarżę się że utknęłam na .. moment *look* początku 6 strony one shota z okazji urodzin mojego dwumetrowego maleństwa i nie mogę ruszyć dalej ._. Riw przytuul T^T

    Zajebiste nie? */////////* Musze mieć z tym szablon ♥

    ReplyDelete
  15. *tuuuli* 6 stron to juz sporo *___* Mam nadzieje, ze do 9-tego napiszesz drugie tyle... albo i nie, z 5 razy tyle *fufu* *__* Wrzuc tam jakies AoKise, od razu sie wiecej zrobi XD /monotematyczna/ *daje wiecej orzechowych chrupkow* To na przyplyw weny tworczej~ XD

    ReplyDelete
  16. tak od razu machnę 50 XD nie mam jak wplatac aokise... jest tylko jeden tekst *jebnę ci spoilera XD* : "- Trzeba było tak od razu! – chłopak wyszczerzył się szeroko – Kise do nogi! Z pieprzoną radością zawracamy do supermarketu! "
    i to wszystko.
    omnomnomnom, dziękuję *u*

    ReplyDelete
  17. No ba, co to dla Ciebie~ XD
    Lubie spoilery *__* lkhdg;hg Zawsze cos! Kazdy hint AoKise jest dla mnie jak lyk tlenu w prozni... czy cos XD
    Czemu ja to sobie tak wyobrazilam: http://imageshack.us/a/img708/8520/tumblrmarqg9nmge1ql0u95.jpg ? XDDD

    ReplyDelete
  18. nie śpię, nakurwiam gejozę z KnB XD
    właśnie mam pomysł na tego typu one shot (może nawet opowiadanie) gdzie Aomine ma właśnie taka chibi wersję Kise jako pieska @W@ wplotłabym jeszcze MidoTaka i KagaKuro ~

    ReplyDelete
  19. Gambatte~ XDDD
    Baaaaaw, zginelabym od nadmiaru slodyczy *_____* Bede czekac! :3
    Btw, ja na ff.net widzialam jakis fik, gdzie Aomine sie w pantere zmienil, ale to bylo takie super WTF, ze nie dotrwalam do konca @__@" /trauma

    ReplyDelete
  20. Aoppana jest taka... radosna :D! Czasem jak idę do pracy to ją słucham dla motywacji, ale jak już jestem w domu to jak ja słyszę to przełączam, bo jak słucham wesołych piosenek jak mam gorszy humor to mi się jeszcze pogarsza.

    ReplyDelete
  21. dobra bez jaj zaraz mnie szlag trafi D:'
    Riw nie umieraj Q.Q
    Aha... nie, chyba nie ogarniam XD Chociaż i tak nic nie pobije ostatniego polskiego ficka kagakuro którego przeczytałam. boże jak można było tak skaleczyć KnB? T^T

    ReplyDelete
  22. @Mabe: Ty zdazysz przesluchac chociaz 1 piosenke w calosci jak tam idziesz? XD Przeciez to tak blisko, lol <3 LIFE powinnas sobie sluchac~ "Motto gambatte~ Gambatte~" *wyje*

    @Black: Pocwicz sobie joge z Funizaurusami w ramach przerwy http://www.youtube.com/watch?v=r0jhjIcNdhk&list=FLPzFDdQdbVoB4yJtEOiEkdQ&index=3&feature=plpp_video To na pewno oczysci Twoj umysl ze zbednych mysli i bedziesz mogla pisac dalej XD
    Ja sie polskich boje czytac... ;A; Czytam tylko jak ktos mi podsunie linka XD

    ReplyDelete
  23. ... wyprało mi mózg.
    i dobrze, że nie bo to mi okaleczyło psychikę T^T jestem ciekawa czy ona się wpisała do fanzone~

    ReplyDelete
  24. To dobrze, prawidlowo. Pacjent zdrowy XD
    Ksywka/adres? Jak nie chcesz tu to mozesz na maila~

    ReplyDelete
  25. super kurna, teraz na bank się nie skupie XD
    prześlę ci na ten co wysyłałam zgłoszenie do fanzone ok ?

    ReplyDelete
  26. Ja po prostu pod koniec mocno zwalniam XD Jakoś mi Aoppana bardziej pasuje do pracy z dziećmi niż Life XD, czasem zamianiam ją na Mojay Beat'a :D

    ReplyDelete
  27. Riw... to straszne... nie mam na co czekać dzisiejszego wieczoru Q.Q
    Oddajcie mi KuroBasuuuu, łueeeeeeeeeee *iw ryk* Q^Q

    ReplyDelete
  28. Nie tylko Ty nie masz na co czekac ;____; Poemujmy sie razem. Zrobmy se AoKise party i zapijmy nasze smutki... czy cus D:

    Ide buczec na twitterze DX

    ReplyDelete
  29. http://24.media.tumblr.com/tumblr_mb4qmfRPPr1rd5a2vo1_1280.jpg *drowning in aokise feelings*
    Riw to nie na moje dziewicze serce Q^Q

    ReplyDelete
  30. Bylam u tej autorki na pixivie i zginelam, bo zamiescila caly proces rysowania. Od nabazgranego szkicu az po ostateczny efekt. Robi cholerne wrazenie @___@ Nie obrazilabym sie za taka fototapete na scianie. Sam seks :Q__
    D-Dziewicze?! XD

    ReplyDelete
  31. No ;_; Umarłam od napływu zajebistości jej prac T^T
    To dziewicze ładnie brzmi XD

    ReplyDelete
  32. Fajnie by bylo umiec rysowac ;A; A jak juz o tworczosci... walnelam dzisiaj po poludniu jakiegos takiego drabbla AoKise... po 6 latach bez pisania XDDD /dumniasta
    Ale do Blackow sie chyba nie odnosi XD

    ReplyDelete
  33. Chce przeczytać! @_@ Daj daj daj :Q__________
    Cicho, stwarzam pozory~

    ReplyDelete
  34. Pewnie go gdzies niedlugo zamieszcze... ale nie jest to dzielo mojego zycia XD (to takie ostrzezenie, lol). Najpierw musze zrobic upa na PC, bo dzisiaj jade z Kiba samochodem i do niej "Ej, zrobilas ta aktualke dzisiaj?", a ona "Ups."... wiec musze cos napisac, bo ona wyjechala na swoje (chwilowe) beznecie... a ja nie umiem pisac aktualek, Black, napisz za mnie XD;;;; Ratuj ;A;

    ReplyDelete
  35. jak widzę dałaś radę z ta aktualką :D
    I tak chce przeczytać <3 AoKise nigdy za wiele ♥
    *nie chce mi sie logować wybacz XD*

    ReplyDelete
  36. Nie mialam innego wyjscia T___T" /trauma
    Zastanawiam sie czy to postowac tu czy zalozyc drugiego bloga (chociaz glupio tak z jednym drabblem XD)... a moze na ff.net pojde... idk /depresja w zwiazku z rozpoczynajacym sie jutro rokiem akademickim

    ReplyDelete
  37. ja bym wsadziła tutaj albo na ff skoro go masz (a masz? jak tak to ja chce adres :Q___)
    cierpię wraz z tobą bo jutro wstaje o 5 rano (*)

    ReplyDelete
  38. W sumie ten blog to i tak jeden wielki syf, wiec czemu nie~ XD Nie mam! Ale zaloze, to nie boli... chyba XD
    5 rano @_____@ Biedna Black *tuli* Ja na szczescie jutro nie mam zajec i ide podpisac tylko papiery i pozalatwiac formalnosci, ale i tak mnie skreca na sama mysl, ze znowu bede ogladala kampus, ze... Ugh. I zakupy musze zrobic! *zapomniala, ze juz nie mieszka w domu i musi sie sama soba zajac XD*

    ReplyDelete
  39. Jezu... to już lepiej dodaj tutaj XD Tu i tak masz mydło&powidło więc będzie git XD
    No kurwa zdechnę~ I będę zapieprzać 3 godziny po lesie bo rajd dla gimbazy robimy (bio - chem kurwa XD) No własnie, Riw jedz mi tam żebyś miała dużo sił do fazowania! D:
    Skończyłam Mura x Aka o.o'' To jest... gorzej niż beznadziejne, i nie sama nie ogarniam niektórych rzeczy O.o' Tak, zajebitość po prostu XD

    ReplyDelete
  40. Za pozno, juz zalozylam XD Ale chyba nie umiem sie tam obslugiwac... jeszcze. Jutro se rozkminie 8D
    Po lesie? Uhuhuhu, brzmi niezle XD (jak material na fika, lol XD). Jedzenie jest overrated D:
    Yaaaaaaaay<3!!! Nie moge sie doczekac :333 Na pewno nie jest beznadziejne. Cos co wychodzi spod lapek Black nie moze byc beznadziejne *fufu*

    ReplyDelete
  41. Daj adres @_@
    Nic mi nie mów o fickach i pisaniu ejstem kompletnie wyżęta przez to muraka ._.'
    żebyście się kurna nie zdziwili
    a właśnie, radośniejsza wieść mam już cały 4 rozdział płomienia c:

    ReplyDelete
  42. Etooo... gdzie to jest, o... znalazlam: http://www.fanfiction.net/~riwethiel Ale pusto jest na razie XD
    Nie marudz~ Wyspisz sie, to Ci przejdzie. I pozwol, ze to ja bede oceniac tego fika jako Twoj staly czytelnik, a nie Ty 8D
    klkfhssfh To ten rozdzial za ktory Cie mam zabic, tak? A teraz grzecznie go zapostuj, bo jak nie to zamienie sie w wilkolaka (a dzisiaj jest pelnia XD!!) i Cie napadne... (nie umiem pisac grozb T__T)

    ReplyDelete
  43. ok, nawiedzę cię niedługo zobaczyć czy coś dodałaś XD albo mnie uprzedź jak to zrobisz
    dobra dobra rozumiem XD
    tak to ten~ nie da rady jest w wersji : trzeba sprawdzić i wypierdolić / pozmieniać połowę
    jak dobrze pójdzie to dodam dopiero w połowie listopada ._.

    ReplyDelete
  44. Napisze ci na sasayaku jak to gdzies wkleje XD Moze jutro? Hmmmm.
    Przepraszam, nie doslyszalam? W polowie listopada to ja moge sie w grobie na drugi bok przewracac, nie rob mi tego T______T Zaglodzisz mnie D:

    ReplyDelete
  45. ok *o* TAK! JUTRO! @W@
    nie zagłodze cię D: bo 9 dodam mura x aka a przecież już 30 października ma urodziny Himuro D:

    ReplyDelete
  46. Zobacze czy nie strace do jutra wiary w swoje nie istniejace skille pisarskie 8DDD Mam mase pomyslow na multichapy, ale mi nie wolno T__T" Moge pisac tylko drabble i oneshoty. Amen.
    To na urodzinki Himuro tez sie szykuje cos ladnego? *__* Oroooo.

    ReplyDelete
  47. nie możesz! ;_; bo będę cierpieć D: !
    dlaczego ci nie wolno? ._.
    no oczywiście że tak D: KagaMuro albo MuraMuro zależy ale bardziej się skłaniam do 2

    ReplyDelete
  48. Ja bede cierpiec bardziej jak nie dostane od Ciebie AoKise! *ta, licytujmy sie XD*
    Bo jak zaczne pisac multichapa i mnie wciagnie to
    a) nie bede sie uczyc
    b) nie ujrzycie na PC aktualki przez najblizsze bog-wie-ile XD
    c) istnieje duze prawdopodobienstwo, ze zamienie sie w warzywko
    KAGAMURO, PROSZEEEEEEEEEEEEEEE T______________T Chociaz... MuraMuro tez jest fajne :3 lkfhfdkh nie wiem co lepsze D:

    ReplyDelete
  49. == ALE ODE MNIE DOSTANIESZ! tylko trochę późno XD
    hm... biorąc wszystkie za i przeciw... to może zostaw to sobie na następne wakacje albo święto XD'''
    ja też nie wiem co mi odpierdoli. w sumie muramuro będzie trudniej bo Murasakibara ma strasznie złożony charakter (mam jego osobówkę w mura x aka i jestem przerażona niepodobnością do oryginału mimo moich starań)z drugiej na kagamuro nie mam pomysłu.

    ReplyDelete
  50. BUUUUUUUUUUUUUUUU T__T *buczy jak zepsuty tranzystor*
    Do wakacji pewnie przepierdole wszystkie dobre pomysly w drabblach... ale lepsze to niz a,b,c i inne XD;
    A w 3-ciej osobie nie lubisz pisac? Atsushi jest... specyficzny. Nie wiadomo do konca, co mu tam we lbie siedzi. Ale tym bardziej chcialabym zobaczyc jak Ci to poszlo :3

    ReplyDelete
  51. ... == jak jutro dodasz to postaram się 4 rozdział wcisnąć jeszcze w październiku
    no XD
    nienawidzę. szczególnie że szlag mnie trafia (ale tlyko u mnie) jesli sa liczne powtórzenia imion itp itd co się nagminnie zdarza w 3 osobówkach. ja się zastrzelę, ubije ale nie powtórzę danego słowa , epitetu czy imienia / nazwiska jeśli od pierwszego napisania nie minęło przynajmniej połowy strony ._.
    no własnie chujowo mi poszło

    ReplyDelete
  52. Japierdoletojestszantaz! Jak zamienisz "postaram sie" na "dodam" to mamy deal *negocjacje mode on*
    Ale ludzie sie naprawde tym nie przejmuje az tak bardzo jak czytaja *pat, pat* Chociaz poniekad rozumiem~ Powtorzenia zuo... a czasami tak ciezko ich uniknac T_T"
    Juz Ci mowilam, ze to riwki beda oceniac, a nie Blacki XD A chuje lubie, wiec moze byc chujowe 8D

    ReplyDelete
  53. ... nie przeginaj D: bo jak kurde opuszczę się w nauce to dostane szlaban na komputer i w ogóle nie zobaczycie rozdziałów przez hoho i jeszcze trochę ._.'
    ja wiem , dlateog u innych mam wyjebane (np jak u Hibari naszej) ale sama dążę do jebanej perfekcji i mam bzika jeśli o to chodzi ==' poza tym wolę się wczuć w postać niż opowiadać jakoś tak z boku.
    zdradzę ci że jest chuj. omnomnom. na samym końcu

    ReplyDelete
  54. Dobra, nauka to priorytet... (choc mowie to z bolem serca T-T). Bede grzecznie czekac na nowe rozdzialy (ale przygotuj sie na standardowe jeczenie i meczenie w miedzyczasie XD)
    Ja sie potrafie wczuc tylko w postaci, ktore sa do mnie podobne, albo takie, ktore sama wykreuje od podstaw, bo inaczej to ciezko... XD Dlatego podziwiam, ze pisalas Murasakibare w pierwszej osobie.
    Oro, me gusta! XD

    ReplyDelete
  55. tak wiem, że mnie będziesz męczyć i jojczeć XD
    dobra już nie powiem jak chujowo mi to wyszło, ale naprawdę ciężko mi było. no i musiałam nie przeklinać. ja i mało przekleństw. ogarniasz to!? D: niby każdy mi mówi że potrafię się wczuć w każdego i to tak naturalnie jakbym nim była ale z Mukkunem to była tragedia ._.'

    ReplyDelete
  56. To tak w ramach podniesienia Twojego poziomu motywacji... czy cos XD
    Ogarniam, bo jak pisalas Kise to tez ich nie bylo, nyahaha! Teraz nie pozostaje mi nic innego jak czekac na 9 pazdziernika :3

    ReplyDelete
  57. dzięki xD
    no dobra to teraz ty mi zdradź co planujecie na PC z tej okazji *u*

    ReplyDelete
  58. Nie lubię Kagami'ego, ale...ten wisiorek*-* Jest świetny, kurde, chcę, chcę, chcę*-*

    ReplyDelete