Wednesday, August 1, 2012

Sha la la ☆ Goes On


Miałam jakiś czas temu napisać o swoich ulubionych pairingach z Go-onger'a, ale screencapy ze wszystkich odcinków, które kiedyś zrobiłam, zaginęły gdzieś w czeluściach mojego dysku, dlatego zostałam zmuszona odłożyć tego posta na później. Pomyślałam jednak, że zastąpię Go-ony czymś innym, a skoro moja faza na KuroBasu nie mija, uznałam, że stworzę swoje pairingowe top 10 właśnie z tej serii. A nawet i top 12, bo jestem małym, wrednym oszustem. Albo po prostu w moim serduchu jest tyle miejsca XD (ba!) Albo niejaki Akashi S. przyłożył mi nożyczki do gardła. Zawsze jest jakaś opcja.

Generalnie bardzo ciężko było mi ich ułożyć w jakiejkolwiek kolejności, bo o tym, kto znajduje się u mnie w pierwszej piątce, decyduje wiele czynników (m.in. fanarty, fanfiki, aktualna akcja w anime etc.), ale starałam się (naprawdę!) spojrzeć na sprawę całościowo. Czy kolejność się kiedykolwiek zmieni/jak szybko się zmieni? Nie wiem. Lista poniżej powstała dwa dni temu na kartce z mojego kalendarza zanim położyłam się spać. Wpływ na postrzeganie przeze mnie części pairingów miał przede wszystkim fandom, który stworzył schematy i pewne wzorce wokół chłopaków. Teraz na niektóre pairingi nie potrafię patrzeć już inaczej XD;



~ TOP 12 ~



12. Akashi x Kuroko

Nie wiem co ten paring tu robi tak naprawdę @__@; To chyba przez te sadystyczne doujiny z Akashim oraz za dużą ilość coli i żelków, bo przy zdrowych zmysłach taki pairing nigdy by mi do głowy nie przyszedł... a przynajmniej nie znalazłby się na liście moich ulubionych par. Jest mrocznie, Akashi jest sadystą... i skurwielem, robi co mu się podoba, wykorzystuje, bawi się, wzbudza obawę i strach. Pairing mózgotrzep, przy którym boję się otworzyć lodówkę. Mój wrodzony masochizm jednak nie pozwala mi obok nich przejść obojętnie.



11. Murasakibara x Akashi

Trudny związek. Zdecydowanie. Akashi dalej jest psycholem, lata z nożyczkami i bawi się w psiego fryzjera. Tak... bo Murasakibara jest psem. Dużym psem. Jego zabawką. Która tylko żre i śpi. Z moim mózgiem jest coś nie tak.



10. Murasakibara x Himuro

To wszystko przez te... fanarty! Tak, to z pewnością wina fanartów, bo przecież tak naprawdę ja praktycznie nic o nich nie wiem, lol! Ale nie przeszkodziło mi to w umieszczeniu tego pairingu na swojej liście. Flegmatyczna sierota Atsushi po prostu idealnie nadaje się do opieki nad biendym, małym, zagubionym (co ja brałam XD?!) Hi-chanem, po tym jak Kagami wyjeżdza bez słowa przed jakże ważną potyczką (drama!). Taiga, he doesn't need you anymore D: Czuję w powietrzu sporo angstu.



09. Kagami x Kise (x Kuroko)

To... jest dość ciekawy pairing, nie wiem kiedy mi wszedł do łba, ale prawdopodobnie gdzieś w pierwszych odcinkach serii, gdy nie znałam jeszcze zbyt wielu bohaterów. Pomimo swojego ciągłego "Kurokochii, Kurokocchi!", Kise gdzieś tam zbacza ze ścieżki, by zobaczyć co nowe światełko Tetsu ma do zaoferowania ;) (to chyba miało źle zabrzmieć). Opcja trójkąta "+Tetsu" też mi tutaj jak najbardziej odpowiada (kup dwóch, trzeciego dostaniesz gratis, oh yes! :D)



08. Aomine x Kagami

Nie wiem czy ten pairing nie powinien znajdować się na wyższej pozycji... ostatnio strasznie mnie kręcą ci dwaj panowie. Dwaj najwięksi rywale. Kłócą się o Tetsu, o to, kto wygra w 1 on 1 i o to, kto wpierdzieli więcej fast foodów, a przede wszystkim o to... kto będzie na górze ;) Są dla mnie jak Tom i Jerry - non stop się żrą, ale nie potrafią bez siebie żyć... czy coś. Daiki czeka na dzień, w którym ktoś go pokona, a tym kimś może być tylko Kagami. Poza tym to dwa debile, więc świetnie się dobrali - Ahomine i Bakagami.



07. Kasamatsu x Kise

Aghhh...! Drogi sempaju. Kise naprawdę cię kocha, takiego jakim jesteś. Wcale nie jesteś dla niego zastępstwem za Kuroko, mimo iż ten głupek cały czas ma na jego punkcie obsesję. On zdaje sobie sprawę z tego, że Kuroko już nie jest "jego Tetsu", że wszyscy poszli już o krok dalej, tak jak on sam. Dlatego też bądź dla niego oparciem, gdy tego potrzebuje, ocieraj jego łzy po każdym przegranym meczu, podaj mu dłoń i pomóż wstać, gdy upadnie. Bo tylko ty możesz to dla niego teraz zrobić. He needs your love ToT



06. Kagami x Himuro

Ja... nie wiem. Ja... nie spodziewałam się. Zastanawiał mnie pierścionek na szyji Kagamiego, ale nie wiedziałam, że będzie on aż tak znaczący. Z początku myślałam, że to tylko ozdoba i nie będzie ona miała większego wpływu na przebieg wydarzeń, a tu taki zonk. Himuro, love *__*. Obetnica złożona w przeszłości, rozłąka, dużo cierpienia i wylanych łez, szukanie swojego miejsca, trening, stawanie się silniejszym dla drugiej osoby i... nie wiem jakie wolałabym tutaj zakończenie, chyba obie opcje wchodzą w grę. Troszkę goryczy, troszkę cukru, z masą niedopowiedzeń i niewypowiedzianych słów. Tiger & Dragon. Mrawr.



05. Midorima x Takao

Jedyny pairing z Midorimą na mojej liście. To nie to, że gościa nie lubię, bo skłamałabym, gdybym tak powiedziała (hej, jest na 5 miejscu!). Midorima mi po prostu nie pasuje do żadnej innej postaci, do nikogo z Kiseki no Sedai. To musi być Takao i kropka. 14 odcinek anime tylko utwierdził mnie w tym przekonaniu, wyrył mi ten pairing dłutem w moim maleńkim (acz bardzo pojemnym XD) serduchu. Dla Shin-chana istnieje tylko i wyłącznie Kazu. I niech nikt mi nie mówi inaczej. Tak było napisane w horoskopie.



04. Kagami x Kuroko

Czy na temat tego pairingu trzeba w ogóle cokolwiek pisać? Jest taki oczywisty, a jednocześnie taki uroczy. Widać go w serii na każdym kroku, praktycznie w każdym kadrze mangi i w każdej klatce w anime. Argh, nie mam po prostu słów. Oni są i już. Ciężko jest autorkom (szczególnie doujinów, które miałam okazję przeczytać) ująć dobrze prawdziwy charakter Kuroko (i to nie tylko w tym pairingu), dlatego jak czytam fanowskie dzieła, gdzie Kuroko jest taki, jaki być powinien, wychwalam je pod niebiosa. Światełko i jego cień, potrzebują się wzajemnie, by się wzmacniać i wspierać (bo sorry, ale gdyby nie Kagami, to Kuroko by sobie za dużo nie pograł w Seirin XD).



03. Kise x Kuroko

Tego kanonu chyba nie trzeba tłumaczyć. Moja obsesja na punkcie tego pairingu jest bliska obsesji, którą Kise ma na punkcie Tetsu... i to dosłownie. Gdy mam do czynienia z tym pairingiem, zawsze po cichu liczę na smutne zakończenie. Wiem, że to wredne, ale jakoś pasuje mi, gdy Kise zostaje ze złamanym serduchem. Jestem sadystką. #kiseforeveralone



02. Aomine x Kuroko

Kocham, kocham, kocham. Pierwsze światełko Tetsu i cała historia Daikiego, nadają temu pairingowi niesamowitą otoczkę. Lubię zazdrosnego Aomine (szczególnie o Kagamiego) XD. Podoba mi się też opcja, w której łączy ich silna więź. Tak silna, że porozumiewają się bez słów, oparta na bezgranicznym zaufaniu. Taka true love, w której pokazują sobie wzajemnie tą część siebie, której nie widział jeszcze nikt inny. Może być angst... ale niech się szczęśliwie skończy XD



01. Aomine x Kise

Dwie moje ulubione postaci. Moje kizie mizie *__* a;shgladjg!!!11one. Jak ich widzę razem my heart goes shalala~. Kise generalnie jest moim numerem jeden w KuroBasu, mam do niego słabość... sama nie wiem dlaczego XD; Zawszę się upieram, że najbardziej lubię brunetów, podczas gdy w moim top 10 bishounenów z anime będzie chyba ze 4 blondynów (XD), więc... coś w tym musi być. Sama historia tego, jak Aomine wciągnął Kise w koszykówkę po prostu mnie urzekła, wyprała mój mózg, skradła serce i co tylko. W tym pairingu Aomine jest dla mnie tym niedostępnym i obojętnym typem seme, któremu Kise jako jedyny potrafi zmiękczyć serducho. Smakują jak 3-dniowy biszkopt, zanurzony w ciepłym mleku. Gdzie Daiki jest biszkoptem, a Ryota mlekiem. Boże, znowu mi coś porównanie nie wyszło XD.


I tym optymistycznym akcentem zakończę swoją kolejną, mało sensowną paplaninę stukniętego fangerla. Rekomendacje + linki do fanowskich dzieł z moimi ulubionymi pairingami mile widziane~! d*__*b

20 comments:

  1. Murasakibara x Akashi chyba jest popularny, bo czesto widzę ich dziwne (BLowe) fanarty w najpopularniejszych na pixivie.

    Mi cięzko pairingować w Kuroko jakoś, nie ma takiego pairingu, który by mi tak dobrze "siadł", że tam powiem, ale jak się kiedyś zastanawiałam jaki mi by najbardziej nie podchodził... to Kagami x Kuroko. Niby jest oczywisty, ale ja tego jakoś nie widzę jeszcze na razie. nie to, zebymi przeszkadzał, bo tak jak mówię w sumie dla mnie wszystkie pairingi mogą być, ale bez żadnego porywu na razie (może jakbym zaczeła czytać mangę?) tylko jak sobie po chyba 10 epach pomyślałam, który pairing najmniej mnie rusza z dostępnych do był to Kagami x Kuroko. (smutne, bo jest go najwięcej XDD). Teraz jest to pairing, który najmniej mnie rusza z tych co w miarę lubię, o. Ale mam już inne pairingi, którymi mi ludzie spamują na fejsbuczku na przykład masowo i nie potrafie już zdzierżyć, a głównie jest to Aomine x cycata różowowłosa laska oraz Kise x cycata różowowłosa laska. Brrr XD

    Ale przynajmniej już mam ulubionego bohatera, Mitobe, pana brewkę, to jest postęp po tylu epach. No i Kuroko. I Kise i Midorimę też lubię. I Kagamiego, ale to głównie wtedy jak je. XD Random

    ReplyDelete
  2. Oh Kise x Kuroko <3 Maj fejw XD Chociaż ostatnio jakoś tak stałam się fanką Kagamiego, bo tak mi się spodobało jak jego postać ewoluuje i paruję go ze wszystkimi dookoła, hmm xd
    No, ale tak generalnie to u ciebie widzę dużo Ahomine w pairingach, nie wiem co w nim jest takiego, że on pasuje do wszystkich, taki ich first one i w ogóle, te historie <3 <3 <3

    A co do Midorimy to nie widzi ci się w ogóle z Kise? To jest przecież takie urocze jak tu Kise jakieś smski, gdzieś go tam nachodzi, a tu taki angst Midorimowy i wielka obraza majestatu na każdym kroku <3 Nie wiem może to moja słabość do Kise plus ogólna słabość do megane i koloru zielonego XDDDD

    Nie wiem nie wiem, coś czuję, że ta z tą fazą Kurokową będzie coraz gorzej. Syndom odstawienia mangi dalej trwa i moje życie jest takie puste. Masz do polecenia jakieś ficki? XD

    ReplyDelete
  3. Obecnie mnie nachodzi po nocach (i nie tylko) pairing Midori(ya)ma x Takao. I co parę godzin sprawdzam, czy nie ma update'a do fika, który sprawił, że się w tej parze zakochałam ->http://www.fanfiction.net/s/8166674/1/As_Luck_Would_Have_It
    Ogólnie polecam, genialnie napisany, baaaaardzo angstowy ale zmierza ku happy endowi.

    Oprócz tego jest czysto lime'owy one-shot, jak Takao pomaga Midorimie pozbyć się pewnej sterczącej niedogodności oraz na razie 2 częściowy humorystyczny ficzek, jak to Takao chce zwrócić na siebie uwagę Midorimy i nie dość, że daje mu gazetę z doklejonym taśmą horoskopem (od dziś pokazuj się tylko ze szczęśliwą osoba o inicjałach T.K.)oraz przebiera się w stroj króliczka. Oba są też na powyższej stronie jak się przejrzy.

    Oprócz tego shipuję Kagami X Kuroko X Aomine, jak i w parach na prawo, na lewo jak i na krzyż, każda wersja dla mnie dobra.

    I Akashi, moje kochanie! Tylko jakoś żaden pairing z nim nie rzucił mi się na mózg. W ostateczności z Kuroko lub Murasakim ale jakoś czegoś mi w tych relacjach brakuje.

    ReplyDelete
  4. @Mabe: Ja wypisujac pairingi panny Momoi w ogole nie bralam pod uwage XD Jak yaoi to yaoi. Ale nie drazni mnie ona chyba tak bardzo jak Ciebie, lol.

    Mitobe jest cool! Szkoda tylko, ze nie ma seiyuu XD


    @dwukwiatek: Kise x Kuroko bylo moim pairingiem numer 1 dopuki nie zjawil sie pan Ahomine XD Dai-chan jest... idk... "sghkkdsghkas;kd" - moja przecietna reakcja XD.

    Shin-chan x Takao forever! XD Nie uwazam, ze Midorimia z Kise bylby zly, ale chyba musialabym trafic na cos, co by mi zrylo tym pairingiem mozg, bo na razie jest mi raczej obojetny, pomimo kjutasnej otoczki, ktora mozna sobie wokol nich stworzyc ^^;

    Ja pierwszy raz od 5 lat tak bardzo fazuje na jakas serie @__@ To jest super niezdrowe.

    A jezeli chodzi o recki fikow... to nie mam nic specjalnie do polecenia, ostatnio czytalam duzo doujinow (wiekszosc niestety dosc przecietnych), ale moja siostra co nieco czytala na fanfiction.net (linki wyzej XD), wiec tez tam pewnie niedlugo poszperam co nieco i jak znajde jakas perelke to dam znac XD


    @Kiba: aligator, poczytam XD

    ReplyDelete
  5. Boże czytasz mi w myślach *o* Moja lista paringów jest identyczna tyko, że Kagami x Kuroko jest na 3 miejscu a Kise x Kuroko na 4 @_@ Wielbię cię, że tak samo jak ja jarasz się AoKise *_____________________* Szczam za każdym razem kiedy ich widzę @_@

    ReplyDelete
  6. @Black: Fanka AoKise :Q___ Cudownie! Juz sie balam, ze bede sama na tym swiecie (dramat!), a to byloby smutne. Zerknelam na Twojego bloga i widze, ze piszesz fanficzka :3 Musze tam na dluzej zabawic jak znajde chwilke czasu. Dzieki za odwiedziny :D!

    ReplyDelete
  7. Ja też! Q.Q Wszyscy bardziej jarają się KagaKuro albo AoKuro D: Nie mówię że oni nie są jarający bo są jak cholera ale AoKise to zupełnie inna liga *///* Że tak to ujmę : "AoKise... my body is ready :Q_________"
    Ano piszę c:'' Bo niestety w ogóle prawie nie ma polskich fanficków z KuroBasu, a angielskich AoKise też jest mało ;_;

    ReplyDelete
  8. Dokladnie! *shares your pain* Nie wiem gdzie ludzie maja oczy, ze nie dostrzegaja tej true love miedzy nimi ;__; We need more AoKise!
    Jedyne fiki z KuroBasu jakie czytalam do tej pory, to byly z Takao i jego ksiezniczka, ktore pocisnela mi moja siostra. Chociaz ostatnio tez dala mi jakis, gdzie bylo AoKise, ale wszyscy byli tacy OOC, ze nie dalo sie tego czytac bez faceplamow, ugh ==''

    ReplyDelete
  9. Jak ludzie mogą być tak ślepi? T^T
    Ohohoh ja nadal nie wiem jakim cudem Takao wytrzymuje ze swoim tsundere x.x Ale jak już łączyć z kimś Midorime to tylko z Takao ._. Dostaję kurwicy jak natykam się na MidoKise , no po prostu szlak mnie wtedy trafia >3<
    Co nie zmienia faktu, że chętnie bym przeczytała MidoTaka eheheh @_@'' Aż takie straszne OOC? D: To chyba najgorsze co może być ;_;

    ReplyDelete
  10. W sumie moze to i lepiej, bo wiecej dla nas, lol XD Chociaz z drugiej strony im wiecej osob fangirluje tym weselej ;<
    Ja juz predzej Midorime sparuje z Akashim (ojej XD) niz z Ki... *nie przejdzie jej to przez gardlo, bo nie chce sobie tego wyobrazac* Tzn. moze tak... Midorima x Kise niech sobie bedzie... ale w sensie friendship'u, niech pisza SMSki i dziela sie wrazeniami, bo tak na serio-serio to ja tego nie widze XD. Poza tym, jest Takao!! (Takao to dobre wytlumaczenie na wszystko.)
    Wyzej, w komentarzu Kiby, jest link do ladnego fika MidoTaka - As Luck Would Have It. Co prawda po angielsku, ale warto na niego rzucic okiem :D

    ReplyDelete
  11. Im więcej tym weselej , a tu dupa i posucha ._.
    Holy shit - psychol i tsundere... bardzo ciekawe połączenie XD No niech pokazują jak bardzo cenią swoją przyjaźń, niech sie kloca i niech Midorima częściej gada do Kise "Die" ale błagam oni nie mogą iść razem do łóżka Q.Q Tak Takao wyjaśnia wszystko <3 Czytałam go już :3 W ogóle na bieżąco jestem na fanfictionie c:

    ReplyDelete
  12. Moze sie jeszcze znajda~ Kuroko jeszcze mlode w Polsce i coraz wiecej osob sie za niego bierze, wiec fandom sie jeszcze rozkreci :D (miejmy nadzieje xD)
    ...to bylo tak na randoma XD. Oho, widze zes ficoholik 8D Szkoda, ze ja nie mam czasu czytac tych wszystkich ficzkow co sa w necie T-T. Ale jak masz cos naprawde dobrego do polecenia, to chetnie sobie drukne i przeczytam! :D

    ReplyDelete
  13. miejmy nadzieję ._. chociaż bishe zachęcają więc szansa jest dość duża xD
    był taki jeden zarąbisty fick KisexKuroko ale babka usunęła swoje konto ;_; moje serce cierpi!
    z polskich ten mi się bardzo spodobał :http://www.fanfiction.net/s/8439130/1/Krol_i_zloty_general
    a z angielskich to : http://www.fanfiction.net/s/8136001/1/Our_Treasure i http://www.fanfiction.net/s/8439239/1/Just_Breathe

    ReplyDelete
  14. Jak mogła skasować!? D: (a w ryja nie chce..? ==) Moze opublikuje go w innym miejscu? Ja od jakiegos czasu jestem przewrazliwiona na tym punkcie, wiec jak tylko mi sie cos podoba to zaraz zapisuje na dysku, bo z internetem roznie bywa.. :/

    No to jak tylko wroce jutro do domku to pomecze swoja drukarke i poczytam jak znajde chwile. Tego Twojego tez sobie musze wydrukowac :3

    ReplyDelete
  15. Nie wiem D: Właśnie nie z informacji jakie wpisało wynikało jasno, że bloga / da czy innej strony nie ma ;_; Chciałam zapisać, ale nie zdążyłam T^T
    Na mojego to szkoda tuszu i papieru >D''

    ReplyDelete
  16. Spodobało mi się bardzo bardzo porównanie do 3 - dniowego biszkopta i ciepłego mleka xD Zdecydowanie Aomine x Kise to jest TO! Czołówka listy ustawiona tak jak i ja bym to zrobiła. Pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  17. Aww, ciesze sie, ze spodobalo Ci sie to porownanie <3 I fajnie jest spotkac kolejna osobke o podobnych gustach co do pairingow :D
    Dzieki, ze wpadlas <3

    ReplyDelete
  18. Jakie fajowe fanarty*-* Lubię wszystkie te pairing, tyle że w nieco innej kolejności *pożera wszystko w czym jest Murasakibara albo/i Akashi*
    A teraz tak:
    Sieczka w mózgu jak najbardziej wskazana, przynajmniej w tym czymś:D
    ...zgadłaś. Zachorowałam i uznałam że sobie poczytam xD Ale jestem stalkerem więc mogę być kripi♥
    Jestem jeszcze nie naznaczona przez lata studiów, tak bardzo mi z tym dobrze;-; Ale jeśli dostanę na kierunek na który chcę, to będę powoli umierać przez sześć lat, świat zdoła się jeszcze na mnie zemścić~
    Japanicon 3 w poznaniu. Dość blisko do mnie więc nawet mnie tam podwieźli. Jakbym miała jechać sama to bym się zgubiła i znaleźliby mnie na Białorusi. Nie wiem czemu na Białorusi. Ale to na pewno byłaby Białoruś.

    ReplyDelete
  19. Bosh japierdole . Ty mnie kobieto nie załamuj! ;-; a ja tu kurwa wasza mać szukam i szukam AoKaga a tu mi kuźwa wyskakuje, że moje "mejk mi dej" jest na 8 miejscu ;---; Maklmor plss ;----;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak... bardzo. Notka jest grubo sprzed ponad roku, nie wiem czy to zauwazylas. AoKaga obecnie znajduje sie u mnie na 2-3 mniejscu w zaleznosci od dnia i humoru... sporo sie na tej liscie pozmienialo od tamego czasu, oh well~ I nie lapie o co chodzi z ta iloscia przeklenstw w komentarzu na "dzien dobry", ale w Internecie chyba nic nie powinno mnie juz zdziwic ^^;

      Delete