Monday, October 1, 2012

Jak dzień i noc

Tytuł: Metody Kise
Typ: multichapter
Fandom: Kuroko no Basuke
Pairing: Aomine x Kise
Gatunek: Gen, przyjaźń (kto chce, dopatrzy się slash'u ;D)
Ograniczenia wiekowe: PG (za Aomine XD)
Ilość słów: +400
Notka: Generalnie nigdy wcześniej nie pisałam fanfików. Nie lubię się z przecinkami. AoKise wyżarło mi mózg. Nie mogłam się powstrzymać. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie.


Koszmar

Było kilka minut po północy, gdy cały ośrodek przeszył głośny wrzask, który byłby w stanie obudzić nawet trupa. Coś białego, do złudzenia przypominającego człowieka, wpadło z prędkością światła do jego pokoju. Po przekroczeniu progu zaplątało się o własne nogi, dzięki czemu zaliczyło spotkanie pierwszego stopnia z wykładziną, po czym gwałtownie wstało i rzuciło się na niego niczym zjawa z bardzo niskobudżetowego horroru.

- Aominecchiii!

Aomine z trudem wyplątał się z kurczowo oplatających go kończyn i podjął próbę odsunięcia od siebie niezidentyfikowanego obiektu.

- Kise… Kise? Co ty kurwa odstawiasz…? Czemu jesteś zawinięty w prześcieradło?! – ciemnowłosy uniósł brew, mierząc wzrokiem całkowicie owiniętego w wielki płat tkaniny blondyna, który wgramolił się na jego kolana.

- Aominecchi...! Ratuj mnie! – jęknął blondyn łamiącym się głosem, zaciskając mocniej swoje palce na ramionach śniadoskórego.

- Kise, co do cholery… - ciemnowłosy bezskutecznie próbował wyrwać się z jego uścisku. W końcu dał za wygraną i westchnąwszy, zapalił lampkę na nocnym stoliku. – Co się stało?

Blondyn spojrzał na niego i Aomine dopiero wtedy dostrzegł, że jego oczy szkliły się od łez, a chłopak z trudem powstrzymywał drżenie warg. W dodatku to wielkie, białe prześcieradło, w które był owinięty od stóp do głowy, sprawiało, że wyglądał jeszcze bardziej żałośnie. Aomine przełknął głośno ślinę, zdając sobie sprawę z tego, jak bardzo ma przerąbane.

30 minut później...

- I wtedy pojawiła się cała armia krwiożerczych karaluchów! Aominecchi, ty wiesz jakie one miały wielkie ślepia?! – Kise spoglądał na niego z powiększonymi z przejęcia i strachu oczami. Aomine nie wiedział czy ma mu współczuć i przytakiwać, czy palnąć przez łeb i wywalić za drzwi. - ...a potem jak połączyły swoje siły z bojowymi cykadami, tymi w bordowe kropki, które wyleciały z oczodołów Akashiego...

Ciemnowłosy przewrócił oczami, nie mając już ochoty dłużej słuchać chaotycznej paplaniny Kise. Ile z tego koszmaru rzeczywiście mu się przyśniło, a ile blondyn wymyślił na miejscu – nie chciał wiedzieć. Nie tak dawno musiał wysłuchiwać całej historii o marchewkach-wilkołakach żywiących się ludzkimi wątrobami i o samodestrukcyjnych konikach polnych z piłami tarczowymi zamiast kończyn. Na szczęście umiał już sobie z tym radzić.

- Kise... zamknij się już i śpij.

- Mogę tutaj spać? – blondyn przerwał nagle swój wywód o mistycznych kreaturach rodem z Jumanji i spojrzał z błyskiem w oku na ciemnowłosego.

Aomine podrapał się w tył głowy – Taa... Tylko się do mnie nie klej. – śniadoskóry pochylił się nad blondynem, by zgasić nocną lampkę, gdy coś przykuło jego uwagę. - Chwila, kiedy zdążyłeś przytaszczyć tu swoją poduszkę...?!

Kise nie odpowiedział, udając, że już śpi.

- Jesteś daremny. – Aomine pokręcił z dezaprobatą głową, po czym zgasił światło i opadł na posłanie obok blondyna.

- Ja też cię kocham. – wymamrotał Kise, z uśmiechem wtulając się w jego ramię.

93 comments:

  1. ... *lampi się tępo w ekran* o jezu... *zaciska łapki na za dużej bluzie* KISIA TY MAŁY SKURWYSYNU WYCYCKAŁeS AOMINE *///////////////////////////////////*
    o boże, o kurwa biedny Daiki xD
    tak w ogóle to łstwiej byłoby mu gwałcić Kise skoro był związany prześcieradłem :3 przeciąć tylko żeby była dziura na tyłku i lecimy XD
    i omnomnomn czemu nie było cmok cmok? ;_; wymiana śliny jest bardzo ważna w pożyciu łóżkowym D:
    Riw wyżarło mi mózg, weź idź sie schowaj chce więcej Q^Q

    ReplyDelete
  2. Przeczyta;am, no krótkie *jest wspaniała*.
    Nie potrafię się wczuć w Kise, ja się nie boję owadów w snach (na żywo to co innego XD), a największy mój koszmar to był jak mi w śnie gadałaś, że nie chcesz mnie znać. Chociaż dzisiaj to się poczułam obrzydzona w jak mi jakiś dzieciak ze szkoły zaczął opowiadać jak zabił muchę i wyskoczyły z niej trzy białe robaki *rzyg* // wróciła z pracy to się dzieli traumami.

    Ja jeszcze bardziej nie piszę niż ty, a też jakoś napisałam randoma. Swoją drogą jakby Aomine opowiedział Kise w zamian swój sen z mojego fika to Kise chyba od razu by się uspokoił i zaczął facepamować XDD.

    Końcówka jest aaww, fspaniała.

    ReplyDelete
  3. @Black: Kise to mala, podstepna bestia >DDD A Kiziamine jest przy nim biedny, oj biedny (a ja go tak lubie meczyc XD)
    ...Ty za to lubisz meczyc Kise, zboczencu XDD!
    Bylo kilka wersji tego shorta, ale w koncu zdecydowalam sie na ta. Moze spisze reszte w formie "alternatywnych" rozwiniec. We'll see. Jakby Kise chcial cmok cmok, to mialby gwarantowane spanie na podlodze >D
    *idzie sie schowac pod biurko, bo nie ma gdzie*

    @Mabe: Gratuluje! XD *wrecza nagrode*
    Spodobalo mi sie to, ze Kise ma robaczana traume i musialam to gdzies wykorzystac XD
    Dziekuje<3 A teraz grzecznie idz rysowac Ziemniaka (najlepiej to zacznij od konca, bo chce zobaczyc na papierze te genialne teksty XD) /twoj edytor

    ReplyDelete
  4. Ja nie lubie męczyć Kisi! Chyba że seksualnie D:
    Ej nie za cmok cmok to by dostał kopa w jaja i wypad z baru XD

    ReplyDelete
  5. No wlasnie... seksualnie. W Twoim wypadku i tak nie mialam nic innego na mysli XD (chociaz i tak sie nie moge doczekac na ~konkretniejsza akcje~ w Purpurowym Plomieniu 8D)
    Kiziamine nie uszkodzil by jego cennych klejnotow ;A;

    ReplyDelete
  6. Konkretniejsza akcja będzie. i to już w IV rozdziale. Ale nie aokise c:
    czy ja wiem D:' bez nich tez można ruchać~

    ReplyDelete
  7. .....*murg, mrug* SLUCHAM?! Powiedz, ze zle to przeczytalam... nie zrobisz tego, nie nie nie nie NIEEEEEEEEE D:
    Ale Kisi by bylo smutno bez jego cennych klejnotow T__T

    ReplyDelete
  8. ja nic przecież nie mówię *wzrusza ramionami*
    pewnie Aomine też by tęsknił za ich macaniem ._.

    ReplyDelete
  9. Ale jak zobaczszysz ten koniec to pewnie ci się już nie będzie chciało reszty czytać ;_;. Panie edytorze-san, bo ja mam problem, jeśli uke jest przezywany jednorożcem to jakim magicznym stworzeniem może być seme? ._. Bo się zaciełam.

    ReplyDelete
  10. Black: Napisalas, ze nie AoKise, a skoro w fiku AoKise jest cos, co nie jest AoKise, to to oznacza, ze @________@ ...moge przestac Cie lubic po IV rozdziale?
    No .__. Kazda czesc ciala Kise jest dobra do macania.

    Mabe: Dlaczego? Przeciez koniec i tak juz znam XD I w sumie srodek tez (choc nie do konca, bo z tego Twojego zapisu ciezko bylo cos rozkminic, lol). Feniksem? Gryfem? Sfinksem? Mantykora? Pegazem? Bazyliszkiem? Centaurem? Chimera? Orthrosem? Kappa? (lol) Ewentualnie malo magicznym jeleniem. Wybierz sobie XD

    ReplyDelete
  11. przecież ci mówiłam że mi oderwiecie łeb po IV rozdziale no ;_; ostrzegałam kurna!
    lubię twoje podejście do macania Kise ♥

    ReplyDelete
  12. Nie, lba nie oderwe, bo wtedy nigdy sie nie dowiem jak to sie skonczylo. Co najwyzej moge oglosic strajk glodowy i komentarzowy i nie odzywac sie do Ciebie az nie dostane nastepnej czesci XP
    Bo jego... wszystko (XD) az sie prosi o macanie. Gdzie jest moja dakimakura z golym Kise ;___;!

    ReplyDelete
  13. aha ._.''
    ... zamówiłaś dakimakure z gołym Kise? XD

    ReplyDelete
  14. Jakbym ci mojego zapisu nie posłała to bym go teraz na dysku nie znalazła, taki mam syf, ratuję się archiwum w MSNa _^_ Nie wiem co wybrać z tych stworzeń,może wybiorę Psyducka ?._. bwwww

    ReplyDelete
  15. @Black: Dlatego mam nadzieje, ze V czesc opublikujesz szybciutko po IV :3 (nie, to wcale nie byl kolejny szantaz podprogowy)
    Zapytalam sie jakiegos chinczyka czy moglby mi ja sprowadzic i wystawic na e-bayu, a on sie zgodzil, wiec czekam :3 *idzie sprawdzic*

    @Mabe: Ja Ci to powinnam wszystko u siebie na dysku trzymac XD Wtedy byloby bezpieczne. Ale jak Cie chcialam nagrac jak opowiadalas Kawe z Mlekiem to nie D: A potem na nowo trza bylo wymyslac! XD; ....Psyduck to bardzo magiczne stworzenie.

    ReplyDelete
  16. super. ciśnijcie mnie dalej x.x'
    skubańcu ty! :o

    ReplyDelete
  17. Ja nie cisne, ja sugeruje. A tak naprawde to wcale nie sugeruje, tylko wyrazam swoje nadzieje ;-;
    Ale nie ma jej jeszcze .__." Bede go meczyc tak dlugo az mi wystawi. A potem mnie z tym z domu wywala XD; Ale musze sie jakos pocieszyc, bo chcialam sobie zamowic z oficjalnych podusi taka co ma z jednej strony Midorime, a z drugiej AoKise, wiec napisalam do CDJapan czy beda ja miec w sklepie, a oni mi odpisali, ze to tylko w animate i kilku innych sklepach beda je sprzedawac, gdzie nie wysylaja stuffu za granice T__T A one sa takie ladne... szlag by ich.

    ReplyDelete
  18. :O a to chamy! Q.Q wiem o jaką ci chodzi, widziałam ją i się zakochałaaaaam @/////////@ tyle że nawet jesli by była dostępna to mnie na nią by nie było stać xD

    ReplyDelete
  19. No nie @__@ Napisali mi jeszcze, ze moga mi ja zamowic, ale przez ich special service, gdzie musialabym im bulic komisza 1500 jenow minimum, plus do tego jeszcze za wysylke EMS'em, bo ciule nie akceptuja tanszych przy takich zamowieniach T__T. To mam ich w dupie. Wole golego Kise od chinczykow (i kasa z urodzin pojdzie sie pasc~ XD).
    No, cena tych poduszek jest troche przesadzona @__@. Taniej by bylo sobie zrobic taka u nas, w Polsce. Tylko by trzeba bylo wzor dopasc D:

    ReplyDelete
  20. I tak źle i tak niedobrze D:

    ReplyDelete
  21. ŁAAAAAAAAAAAA! Jakie to było fajneeeeeee! *____*
    Matko, Kise jest mega słodki! *chichocze jak opęta* I matko, niech on nie robi tych mokrych oczków, bo mi się instynkt tulenia włącza! <3
    I borze najzieleńszy, ależ on ma fantazję *umiera* Myślałam, że to ja mam pieprznięty sny, ale jego marchewki i koniki polne mnie powaliły na łopatki. XD Bieeeeedny Dai-chaaaaaaaan! ^3^ Kisia mu się ładuje i zamiast inicjować jakieś bzyku bzyku napierdziela o zmutowanych cykadach! Biedny Kiziamine, biedny *głasku głasku* Ale jest słodki jak się tak niecierpliwi ale słucha łiii <333
    I jejejejejejeee!Pisz więcej, pało jedna! *___*

    ReplyDelete
  22. Ta Pani u góry dobrze gada, polać jej~

    ReplyDelete
  23. Kurde... teraz pisze konstruktywny komentarz (chyba):
    1. Czemu to wygląda tak jakby Kisia chciał poderwać Aomine, a Aomine miał biednego kisia gdzieś i w ogóle nie wyglądał na zainteresowanego, no czemu? czy to ja nie zrozumiałam tego opka czy co? Bo w cholere nie czuje tu mięty T.T
    "W dodatku to wielkie, białe prześcieradło, w które był owinięty od stóp do głowy, sprawiało, że wyglądał jeszcze bardziej żałośnie." Bez jaj , Kise wyglądał tu na 100% slodko, jak Dai-chan go nie chce to ja chętnie przygarnę.

    "Aomine podrapał się w tył głowy – Taa... Tylko się do mnie nie klej." W mojej głowie Aomine mówi: jeśli myślisz że teraz pójdziemy spac to grubo się mylisz + złowieszczo-zboczony uśmieszek.

    CZy to moja wizja tego związku nie pokrywa sie z twoją czy to ja jestem ślepa na jakieś ukryte podteksty?
    Osobiście twierdze że Aomine powienien się wykazać jakimś no bo ja wiem zainteresowaniem co do kise owiniętego w prześcieradło. A nie tu mu łaske robi że może z nim spać. "Taa... Tylko się do mnie nie klej." ta jasne i tak wiem że będziesz macać kise.
    Brakuje mi w tmy takich właśnie trochę zboczonych smaczków, nie musi być od razu seks ale moim zdaniem za mało podtekstów albo chociaż słownych aluzji.

    Mimo to czekam na więcej gdyż każdy przejaw twórczości Aokisowej traktuje jak +10 do dobrego dnia.

    Dobra teraz możecie mnie zlinczować za narzekanie XD.

    ReplyDelete
  24. GG Gonia - ty już wszędzie byłaś tylko nie u mnie XD

    Riw, Riw paczaj : http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb7nrqCQf31rsargso1_500.jpg
    Kisia nie umie czymac łapek przy sobie hłuehłue @W@

    ReplyDelete
  25. Black bo jak myślę o skomentowaniu twojego to bym całe wypracowanie musiała napisać by powychwalać wszystko co mi się w notce podobało.

    ReplyDelete
  26. Przesadzasz XD Nie jest takie zajebiste XD

    ReplyDelete
  27. @Black: Nie dogodza mi. Najelpiej by bylo jakby przeniesli Japonie w miejsce polwyspu skandynawskiego XD

    @Hibari: Wheeee, ciesze sie, ze sie podobalo, nawet nie wiesz jak bardzo ;A; Kise to maly, podstepny dran. Wie jak dostac to, czego chce. Z zalozenia to mialo byc oparte na "przyjazni" tylko i wylacznie (chociaz nie do konca wyszlo, bo nie moglam sie powstrzymac XD), dlatego nie ma bzyku bzyku XD. Pala ma kilka dziwnych pomyslow na "kontynuacje" tego czegos. Ale zobaczymy w praniu, co z tego wyjdzie XD

    @gg gonia: Zalozeniem tego one-shota miala byc relacja Aomine x Kise, ale bardziej oparta na przyjazni niz na milosci (choc wyszla mi z tego taka "przyjacielska milosc" XD), dlatego jest tak lagodnie i bez podtekstow ;) Aomine go nie ma gdzies, on po prostu byl zmeczony i chcial isc dalej spac (chociaz nie wiemy, co robili po zgaszeniu swiatla, haha XP). Nie chcialam z tego robic takiego typowego yaoica, gdzie Aomine na widok Kise nie potrafi trzymac rak przy sobie ;) Moj Aomine z zewnatrz moze wydawac sie nieczuly i oschly dla Kise, wywalac oczami i wyzywac go od niedorozwinietych cholerstw, ale tak naprawde to go kocha i Kise dobrze o tym wie. (W slowniku Aomine "zamknij sie" znaczy to samo co "kocham cie" XD) Po prostu nie musza tego wyrazac ~doslownie~ Moze nie ujelam tego za dobrze, bo ciezko tak w 400 slowach, ale o cos takiego mi chodzilo ;D
    Dziekuje za komentarz :)<33

    @Black2: Te jego raczki to tak same tam zawedrowaly *___*

    ReplyDelete
  28. jęsli twoje nie jest zajebiste to aż bym sie bała przeczytać to co według ciebie jest, by nie umrzeć z nadmiaru radości i ekscytacji.
    p.s. Zawsze jak myślę o twoim ficku to mam przed oczami długie nogi Kise, borze co się ze mną dzieje XD

    ReplyDelete
  29. @riwethiel: dziękuję że tak milo przyjęłaś moją krytykę :D jeśli rozpatrywać to bardziej od strony przyjaźni to opko od razu dostaje ekstra punkty.

    hmmm jakby się tak zastanowić to przy charakterze Aomine samo to że nie wywalił go za drzwi jest prawie jak wyznanie miłości XD

    ReplyDelete
  30. BLack: Lubię jak Kise nie trzyma łapek przy sobie *__*

    riw: awww, kocham jak z Kise wychodzi taki mały podstępny drań, który dobrze wie, gdzie pogłaskać i posmyrać swojego kocura Kiziamine ^3^ To niech pała pisze, bo Hib chce przeczytać nawet jak nie będzie bzyku bzyku *_____* może być świerszczu świerszczu jak już Kisia ma takie erotyczne sny. XD

    ReplyDelete
  31. tak i żeby jeszcze kosztowały od 1 do 5 zł XD ♥
    no wiadomo, Kisia to czysty perwers @W@ Mówię ci! z nim jest gorzej niż z Aomine! XD

    GG Gonia : Bo Kisia ma w chuj długie nogi, które bardzo zacnie potrafią opleść Aomine w pasie ♥

    ReplyDelete
  32. Black, ktoś mnie tak uczy *patrzy sugestywnie*

    ReplyDelete
  33. @Black: Sluchaj grzecznie gg goni i nie marudz! Dobrze gada, dziewczyna. Blacki zajebiscie pisza<3

    @gg gonia: Konstruktywna krytyka zawsze jest mile widziana<3 Ja generlanie nic "fanfikowego" nie napisalam od ostatnich 6 lat, takze kazda uwaga jest dla mnie naprawde cenna :D A i tez milo wiedziec jak inni odbieraja to co napisalam ^^
    Bo Aomine ma miekkie serducho tak naprawde... D: On tylko z gory sie wydaje taki zimny dran XD
    Cos bardziej yaoiowego moze tez kiedys szkrobne. Na razie zostane jednak przy PG z lekkimi, sweet podtekstami ;D

    @Hibari: Ja tez, dlatego go tak pisze *__* lol. W moim AoKise to Aomine jest ta wolniej jarzaca czescia zwiazku XD (jestem zua .__.). Erotyczne sny z cykadami wylazacymi z oczu Akashiego XDDD Sam sex.

    ReplyDelete
  34. @Black: Ja pierdole czytam to co napisalas - "Bo Kisia ma w chuj długie nogi, które bardzo zacnie potrafią opleść Aomine w pasie ♥" i mam jakies zle wizje @____________@

    ReplyDelete
  35. Hibari : Ej! Kurna najpierw Riw mi wmawia że mój blog zbacza a teraz ty? ;_; Nieprawda! D: ... no może ciutkę XD
    Riw : Nie ! ._.
    Tak! Aomine to tepa pałka! I Kisia musi się naprawdę napocić żeby ten debil zajarzył cokolwiek xD
    A tak btw: pisz więcej AoKise @_@

    ReplyDelete
  36. @ Riw : A myślisz że po co cały czas podkreślam w swoich opowiadaniach że ma długie nogi i nawet sam Aomine to zauważa *pervert smile*

    ReplyDelete
  37. Ja kocham jak tacy goście jak Aomine kreują się na lodowce, warczą, plują jadem i w ogóle są tacy oschli, a tak naprawdę, tak jak mówisz, ich "zamknij się" równa się "kocham cię". I tacy są słooodko zaborczy *__*

    A twoja Kisia mi się wyiwnie podoba <3 Aomine jest ta prosta i normalna! To Kise jest odpowiedzialny za całą ułańską fantazję i rozrywkę, słodziak <3 Otóż to, sam sex. *rechot* Już widze, jak Dai snuje sobie milusią scenerię na łonie natury a Kise mu przypomina świerszczuchy w oczach Akashiego. I jedyny próby romantyzmu Aomine szlag trafia. XDDD

    ReplyDelete
  38. @Black: Widzisz, nie tylko ja tak twierdze XD *fufufu*
    TAK! :D I nie kloc sie ze mna, bo jestem od Ciebie starsza, ha!
    Postaram sie cos szkrobac jak mnie nie beda meczyc na uczelni (tak w przerwach od nauki i edycji na PC... o ile cos tam w ogole zostanie XD)
    Tylko moja wizja byla na scianie... tzn. przy scianie. Jakbym umiala opisywac seks, to bym moze sprobowala, trololol.

    @Hibari: Deshouuuuu? *__* Tacy sa fajniasci :3 (chociaz tepe palki XD)
    LOLOLOL czemu ja to sobie potrafie wyobrazic? Aomine sie stara, naprawde sie STARA byc romantyczny, normalnie kolacja przy swieczkach, wino i te sprawy, zanosi go na rekach do lozka a Kise "a pamietasz jak Ci opowiadalem o..." i w tym momencie Kise laduje na ziemi XD; /headdesk

    ReplyDelete
  39. Black: O kurde, ja tu muszę się uczyć a teraz tylko w glowie będę miała długie w chuj nogi Kise oplatające Aomine. Nie wiem czy z ekscytacji dożyje tej notki w której będzie miała miejsce ta wyczekiwana przeze mnie scena.

    ReplyDelete
  40. "I tacy są słooodko zaborczy *__*"
    Kocham takich seme <3

    "Tylko moja wizja byla na scianie... tzn. przy scianie. Jakbym umiala opisywac seks, to bym moze sprobowala, trololol."
    PISZ! Wysylam ci moje yaoistyczne fluidy co by ci dopomogly i wspierały w trudnych chwilach pisania .

    ReplyDelete
  41. @ Riw : No ale oplatac mogą wszędzie i w każdej pozycji... hłuehłue XD
    @ Gg gonia : Ale czy ja powiedziałam że napiszę? Q^Q To tylko moje fetysze się odzywają XD Męskie plecy i barki aww ♥

    ReplyDelete
  42. Black: to ty zbaczasz! Razem ze swoim Kiziamine! XD

    o bogowie, kobiety... nie mówcie o ścianach... mnie ściany tak podkoszą ciśnienie, że ja teraz nie będę spać, tylko myśleć, jak Aomine przyszpila go do tej ściany tym swoim draniowtym testosteronem... *wachluje się*

    riw: tępe pałki jak nic, ale słodcy <3
    taaaaaak! *rechocze* To idealnie pasuje! albo jakieś fajowskie bzyku bzyku pełna zaangażowanie, ciepło jak normalnie w afryce i nagle Kise jeb czymś głupim, totalnie nie na temat i kurna papa z nastrojem i z afryki robi się syberia. XD

    ReplyDelete
  43. Black: narobiłaś mi smaka na yaoi hard z Aokise + ścianą (albo najlepiej w szatni), by teraz podawać w wątpliwośc to czy to napiszesz? T.T jesteś bezwzględna, ale i tak kocham twoje opka.

    ReplyDelete
  44. @Black: Slodki Jezu, co ja mam przez Ciebie w glowie @___@;

    @Hibari: *wachluje sie razem z Toba*
    Jakie my jestesmy dla nich okropne /ubaw po pachy XD

    @gg gonia: Jak ona tego nie napisze, to ja to zrobie, chocby mialo ssac D:!! Albo przywiazemy Blacka do krzesla i wtedy napisze...

    Btw, Black, jestes przekupna? :3

    ReplyDelete
  45. Jak tak dalej pójdzie, to ten biedny Dai-chan skończy w celibacie! Trza jak nic zakneblować czymś kise. XD

    ReplyDelete
  46. Ja mysle, ze jak Kiziamine sie wkurzy to go w koncu sam zaknebluje... swoimi ustami 8D (albo knebelkiem jak ktos lubi SM :x)

    ReplyDelete
  47. Jak się wkurzy, to Kisia będzie mógł tylko leżeć i wzdychać. XDDD Lepiej, żeby nie przegiął z wkurzaniem Kiziamine ^.^

    ReplyDelete
  48. Gg Gonia : Ściana i AoKise doskonale do siebie pasuje XD

    Riw: Zgaduję że same penisy i AoKise XD Dlaczego ty mnie zawsze chcesz przywiązywać do krzesła ? D:
    *chwila ciszy* a czym chcesz mnie przekupić? XD

    ReplyDelete
  49. @Black: No, cos w tym stylu...
    Bo sama tak chcialas! Juz zapomnialas? XD
    Chyba nie powiesz "nie" na cos zwiazanego z KuroBasu? :3

    ReplyDelete
  50. To bardzo dobra reakcja, twój organizm działa prawidłowo XD
    Nie chciałam! Q^Q Po prostu najczęściej mnie ludzie chcieli przywiązywać do krzesła D: Albo lodówki x.x
    ... mów dalej @_@''

    ReplyDelete
  51. Dziekuje, pani doktor :3
    Przy lodowce bedzie Ci ciezko pisac. Zostanmy przy krzesle.
    Hmmm no nie wiem, nie wiem. Moze cos zwiazanego z Aomine albo Kise? Albo z obydwoma? Powinno zadzialac 8D

    ReplyDelete
  52. Alez nie ma za co ♥
    Super xD
    Omnomnomnomnom *ślini się* Działa aż za dobrze XD A co? *q*

    ReplyDelete
  53. No... teraz wiem czym mam Cie probowac przekupic jak bede cos od Ciebie chciala... np. nowy rozdzial, albo cos :x *wcielona niewinnosc*

    ReplyDelete
  54. Będę przez was jebanym nołlajfem ;_;

    ReplyDelete
  55. Dolaczysz do fajnego grona! Zapoznam Cie z kumplami :Dv

    ReplyDelete
  56. http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbasvaJu5K1qhm6abo1_1280.jpg *pękło jej serce*
    AGHLYYAGHYYYGHY *umarła* cudowneeee Q^Q

    ReplyDelete
  57. Jeb @____@ *wlasnie wrocila z zajec i juz dostala krwotoku z nosa*
    Ladny fotoszop XD

    ReplyDelete
  58. cicho, Kisia jakoś przecież musiała zamazać cycki XD bo Aomine to chyba facet :o

    ReplyDelete
  59. Fota jest tak sfotoszopowana i pod takim katem, ze ciezko stwierdzic. Ale zmacalabym se taka Kisie, kurde :Q___

    ReplyDelete
  60. znajdź cosplay powalający na kolana bez fotoszopa to pogadamy XD
    ja tam się jaram jak pochodnia ♥_♥''
    ty byś KAŻDĄ Kisię zmacała XD

    ReplyDelete
  61. To takie istnieja? XD;
    Unf *o*
    Lubie macac ladne rzeczy :Q____

    ReplyDelete
  62. są :D ! ja sie przynajmniej na kilka natchnęłam ale to wymarły gatunek XD
    Kisia to nie rzecz ;_;

    ReplyDelete
  63. Dobrze powiedziane. Chociaz fotoszop to fajna sprawa :D Ja tez lubie sie w nim bawic~
    Ore no mono da! D: *mac mac* Muahaha

    ReplyDelete
  64. http://i.imgur.com/z37pM.gif
    WYŻARŁO MI MÓZG XDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  65. *wyrzuca Kodeks Cywilny za okno* Po co sie uczyc jak jest AoKise :Q_________________

    ReplyDelete
  66. dobrze! XD
    ja od godziny próbuję odrobić biologię i mi nie idzie XD

    ReplyDelete
  67. Ja sie wspomoglam ciotka wikipedia, ale i tak ciezko. To chyba nie na moj mozg dzisiaj. Nie potrafie czytac ustaw ze zrozumieniem o tej godzinie, wszystko to jakis belkot XD;
    Co tam gambarujesz z biologii? Cos ciekawego chociaz?

    ReplyDelete
  68. ta bardzo : barwienie fluorescencyjne, mikromanipulacje, ogółem komórka składniki komórki + wiązania, oddziaływania chemiczne c: sam miód~

    ReplyDelete
  69. http://24.media.tumblr.com/tumblr_mbdcfgDGa81ra8d46o1_500.jpg *popluła się* moje życie już nigdy nie będzie takie samo ;_;
    jebłam ankietę u siebie, heheszki kurna XD

    ReplyDelete
  70. Mrau, Kise :3 Fajnie go czasami zobaczyc w dominujacej roli~
    *idzie oblukac*

    ReplyDelete
  71. Riw Riw !
    http://www.ebay.com/itm/Kuroko-no-Basuke-Pillowcase-150x50cm-H1813-/110954791525?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19d56bc265

    ReplyDelete
  72. Widzialam, ale ja innego chinczyka prosilam :3 (co ma je o polowe tansze, ale jeszcze kurde nie wystawil... pomecze go znowu XD). Nie dam 70$ za poszewke @__@; Ja wiem, ze Kise jest bezcenny, ale bez przesady, lol.

    Btw, mam gashaponki T~T *squeals like a mad fangirl*

    ReplyDelete
  73. no właśnie cena mnie zabiła ._. ale już wystawiają więc teraz trzeba tylko czekać na okazję :D znaczy ja nie czekam bo mnie nie stać XD
    MASZ? O.O' o kuuurwaaa @___@


    http://sweettamago.tumblr.com/post/32888945066 -> chyba zmieniła podejście do Takao i Midorimy.. i Kuroko w sumie też @_@'

    ReplyDelete
  74. No X__x; Bede sie czaic, a jak nie zobacze, to bede meczyc 8D (az w koncu wystawi, bo mnie bedzie mial dosc... juz to opanowalam 8D)

    MAM! Cala armie *o*

    Kuroko @____________@

    ReplyDelete
  75. Riw = postrach chińskich sprzedawców XD
    O matko , o boże, o cholera @_@ Liczę na fapistą notkę o tym XD

    Jaki misiaczek nie? XD W ogóle Takao mnie rozczulił, awww Q^Q

    ReplyDelete
  76. Since 2007. Swietna sobie wyrobilam marke 8Db

    Napisze *o* Tylko najpierw zrobie z Kiba up'a na PC, co troche zajmie, bo jeszcze nie zedytowalam 4 stron i... failuje, bo skrypt na bloggerze mi sie zjebal i cos w Fanzone sie sypnelo i... nie ogarniam @___@;

    Mnie ten ostatni kard z Kuroko wbil w krzeslo. Gah. Ale Takao, jakie uke XD

    ReplyDelete
  77. To dobrze *o* o o o PC jak miłooo @_@ ojej to źlee D: oby się naprawiło ;_;

    Taki mrau @_@

    ReplyDelete
  78. Riw lepiej brzmi Haizaki czy Haisaki ? ._. I Shogo czy Shougo? *dylematy*

    ReplyDelete
  79. Haizaki Shougo - zdecydowanie :)

    ReplyDelete
  80. Riw... przytul *pada bez siły na biurko* opisanie one - on - one jest chyba ponad moje siły.

    ReplyDelete
  81. *tuli* Dasz rade! Ja w Ciebie wierze! Zrob to dla Kisi :3
    Mozemy sobie pogambarowac razem, bo ja wlasnie obrabiam skany, ale sa masakryczne @___@;

    ReplyDelete
  82. Riw kurde serio jestem wykończona Q^Q''' Ale muszę wam wynagrodzić IV rozdział więc jebłam one - on - one w V i... i cholera chyba tego nie skończę X.x
    Gambarujmyyy! *uwiesza się jej na szyi* Jakie skanyyy? *o*

    ReplyDelete
  83. *glask, glask* To teraz odpocznij, zrob sobie cieple kakalko (u was tez tak paskudnie? U nas ciagle pada, jest szaro i zimno .__.) i idz nyny. A skonczysz jutro, czy cos. Jak przyjdzie wena~ *nie moze sie doczekac :D:D:D*
    Skany... kaszlkaszlpewnegodoujinakaszlkaszl niewolnomiwiecejpowiedziec :x

    ReplyDelete
  84. nie będę już miała czasy do końca tygodnia tego ruszyć, we wtorek tylko na szybko dodam MuraAka i tyle ._. Dlatego dzisiaj chcę go skończyć, ale utknęłam na początku 8 strony~ Tak samo jak u was, tyle z e ja uwielbiam taka pogodę @_@ Gdyby jeszcze było zimniej i śnieg padał ♥
    ... a z jaka parąąąą? @_@ Powieeedzzz miiiiii *gapi się oczami proszącego szczeniaka*

    ReplyDelete
  85. No to w przyszlym tygodniu~ Nic na sile. 8 stron, hoho *-* Bede czekac na wtorek :3
    No co ty .__." Zimno jest bue D: Przydalaby mi sie ta dakimakura z Kise, bo nie ma mnie kto ogrzac, lol. Ja nie lubie jak jest zimno, bo jestem czlowiekiem ze zjebanym krazeniem, ktoremu wiecznie zimno ;__; Dlatego im zimniej tym gorzej dla mnie, bu. Deszcz w sumie tez lubie, ale nie lubie jak jest tak szaro D:
    Nie moge :x Naprawde. Zdradze Ci tylko tyle, ze jeszcze nie bylo tej pary u nas~

    ReplyDelete
  86. W sumie mi się pewnie nie uda już dzisiaj skończyć *paczy na zegarek* Ale chce jak najwięcej napisać ._.' No to ja mam an odwrót ja jestem zawsze ciepła i jest mi cholernie gorąco c: Robię zawsze za grzejnik a na wycieczkach wszyscy chcą ze mną spać w łóżku XD Taki przenośny kaloryfer ._.
    Łueeeeee ;_; Ale robisz to na urodziny Mukkuna? Czy jeszcze będę musiała poczekać dłużej? A właśnie jestem zmartwiona bo jeszcze nic nie słyszałam na temat Character Songa Aomine a to aż dziwne ._. Chce go już usłyszeeeeć @______@''

    ReplyDelete
  87. Ale jak na szybko bedziesz pisac, to tez nic dobrego z tego nie bedzie, nu. Wrzuc na luz~ Czesc kaloryfer, jestem lodowka XDv
    Nie, na wtorek sie z tym nie wyrobimy (ja dopiero wstepnie skany obrabiam, gdzie tam tlumaczenie, dalsza edycja i korekta XD). Troszke pozniej~ Ale warto poczekac :D
    Wszystkie KuroBasowe plyty z pazdziernika zostaly przesuniete na blizej nieokreslony termin i poznikaly z wiekszosci sklepow internetowych :/ Nie wiem czemu, ale mam nadzieje, ze nie ma to nic wspolnego ze sprzedaza innych rzeczy, bo jezeli tak, to o drugim sezonie anime bedziemy sobie mogli pomarzyc :( Mialam o tym napisac na PC, ale zapominam caly czas, uh. Jak bede pisac notke o kalendarzach, to o tym wspomne

    ReplyDelete
  88. Coś ty, ja nie potrafię szybko pisać. ._. No siema siema cóż za gorące spotkanie XD
    ... no to zdradź mi coś więceeeej ;_;
    No właśnie cholera tez mi się to wydawało podejrzane. Kurna niech oni mi tego nie robiąąąąą Q^Q Łumrę.

    ReplyDelete
  89. Nie piszemy, spimy! Mozg Ci sie skurczy jak bedziesz za duzo nad tym siedziala XD
    Nie ma zdradzania :d Musisz byc grzeczna i czekac, a bedzie nagroda~ XD
    Wiem :( Ja tez strasznie czekalam na te single, a tu dupa D:

    ReplyDelete
  90. Ja już dawno nie mam mózgu ._.''
    No wiesz cooo Q^Q Będę płakać XD !
    Przeboleję jeśli się opóznią, ale dopiero zacznę rozpaczać jeśli w ogóle nie wyjdą... Cholera, Aomineee miał mi zaśpiewać do snuuu ;_;

    ReplyDelete
  91. ...już to chyba kiedyś komentowałam na ff, powiem więc tylko tyle że OWADY SĄ BŁE I NIEDOBRE. No. Pajęczaki szczególnie. I karaluchy. Zuo.

    ReplyDelete