Wednesday, August 8, 2012

Wyszperane w sieci

Im dłużej oglądam Kuroko no Basuke, tym bardziej zagłębiam się w ten fandom. Lecz jak to zwykle bywa, pod względem uwielbianych przeze mnie dzieł fanowskich, fandom polski czy amerykański szybko stały się dla mnie niewystarczające. Poza tym, czerpią one z fandomów azjatyckich, szczególnie japońskiego i chińskiego, więc wczoraj postanowiłam przeszperać internet pod tym kątem. Na szczęście nie miałam z tym większych problemów (lata praktyki :P), bo wystarczyło, że zmieniłam odpowiednio tagi na stronach, które zawsze odwiedziałam.

Tona informacji, obrazków i video, która mnie zasypała, o mało co nie przyprawiła mnie o zawrót głowy. Nie wiedziałam gdzie skierować swój wzrok i co zapisywać. Post ten z początku chciałam poświęcić Namja Town i tamtejszym kurokowym raju, ale zdecydowałam się, że to może poczekać, gdy straumiłam się video o Kiseki no Sedai na bezludnej wyspie, a potem dość mocną, fanowską sklejką drama CD. O tym też będzie ten post - o dziełach fanowskich odkopanych z internetowego bałaganu, które u mnie zawsze wywołują banana na twarzy :D

Starałam się większość z tych video, które widziałam na japońskich i chińskich streamingach odnaleźć na youtubie, ale niestety nie udało mi się. Polecam więc zarejestrować się na tej stronce, bo będę w późniejszej częśći posta tam linkowała. Albo po prostu możecie wpisać sobie w pasek wyszukiwania "黒子のバスケ". Nie odpowiadam za przypadkowe ofiary ;)

Część klipów prawdopodobnie NSFW, żeby nie było, że nie ostrzegałam. Raczej sprawdźcie czy nikt za wami nie stoi i załóżcie słuchawki XD.









Kilka piosenek ("przerobionych" na KuroBasu):





'Kise' tutaj strasznie drze morde XD:





Coś dla fanek V6 (omg, fandom clash XD) Prawdziwe video tutaj:





OP i ED w wersji Aomine only:





Coś dla fanek Sekaiichi Hatsukoi:



Trochę kakkoinessu (dziewczyna od pianina zagrała spora liczbę character songów - polecam odwiedzić jej kanał!):







A oto i 2 videa, od których wszystko się zaczęło (czyli zróbmy ze wszystkiego KuroBasu - coś podobnego do tego z V6 XD). Upierdliwe komentarze na video wyłącza się po kliknięciu w chmurkę (zaraz obok regulacji głośności).

☆ http://www.bilibili.tv/video/av326388/ (Kiseki no Sedai na bezludnej wyspie)

☆ http://www.bilibili.tv/video/av317800/ (przerobione drama CD)

☆ The Sims 3 (geniusz <3): http://www.nicovideo.jp/watch/sm18509924

☆ Hanes CM: http://www.nicovideo.jp/watch/sm18508460
(oryginał)

☆ Russ K CM (kolejny fandom clash XD): http://www.bilibili.tv/video/av310849/
(oryginał)

☆ Przeuroczy układ XD: http://www.nicovideo.jp/watch/sm18235095

☆ High School Musical - Bop to the Top: http://www.bilibili.tv/video/av315959/

☆ Slam Dunk OP: http://www.bilibili.tv/video/av248884/

To tyle chyba ode mnie na dziś. Jeżeli ktoś czuje się na siłach, polecam przeglądanie azjatyckich streamingów, bo naprawdę warto :) Różnorodnych video jest od groma, można je oglądać godzinami, a warto, bo czasami trafiają się niezłe perełki. To co ja tutaj zapostowałam, to zaledwie kropelka w morzu, więc jak znajdziecie coś godnego uwagi to dajcie znać w komentarzach :D


I mała reklama na koniec. Zapraszam na nowopowstały, polski fansajt poświęcony w całości Kuroko no Basuke!


PS. A to ja w cosplayu Kuroko, który ukradłam siostrze XD Klik!. Będzie na B-4 jakby ktoś chciał zmacać :D

12 comments:

  1. Mam tylko słuchawki do komórki i jak podłącze do kompa to wszystko brzmi jak trzaski ;-;

    Niektóre widea wydają się fajnie przerobione, inne zastanawiają mnie czy mi się coś zacieło na yt czy to tak ma chodzić XD

    ReplyDelete
  2. O tak te filmiki potrafią zrobić człowiekowi sieczkę z mózgu xD A jeśli chodzi o pianistkę to ją wielbię ;_; Nie wiem jak ona to robi ale świetnie potrafi wszystko zagrać, że aż człowieka dreszcze przechodzą @w@
    @#%*$%$#@!^~!##!()*)$ Jezu jaki z ciebie śliczny Kuroko */////////////////* !

    ReplyDelete
  3. @Black: Pianistka jest kosmiczna @__@, musze sobie mp3 porobic z jej video i zgrac na telefon :Q__
    Awwwww, dziekuje! Chociaz nie moj cosplay i nieco na mnie za krotki (lol). Moze kiedys sie skusze na zrobienie Kise (bo taki byl plan, ale w koncu robilam na B-4 inny cosplay~), chociaz zal by mi bylo jakby mial miec moja morde XD;

    ReplyDelete
  4. Rób Kise! @_@ I znajdź sobie jeszcze Aomine do pary :Q________

    ReplyDelete
  5. Jakbym tylko miala troche zbednej kasy to bym zrobila (i to juz, natychmiast XD!). Chociaz szpetny bylby ze mnie Kise... do tego za niski, lol XD;

    *idzie sobie zrobic banner: "Szukam wlasnego Aomine!"*

    ReplyDelete
  6. Nie przesadzaj jako Kuroko świetnie ci wyszło c: Mimo że to jak wspominałaś pozyczony strój XD Niski... to ile masz wzrostu? D:

    ReplyDelete
  7. Swietnie, bo na zdjeciu wszystkiego nie widac, haha 8D. 174 cm... to brakuje mi tylko 15 cm! XD Lol. Ale co ja sie przejmuje, Japonki maja czasami w porywach po 160 cm i robia Murasakibare lolol.

    ReplyDelete
  8. Cicho i tak jest ładnie! ;_; Ej to nie jesteś taka niska D: No właśnie ale wtedy najczęściej zakładają buty na ogromnym obcasie ew koturnie x.x Nie wiem jak sobie w tym nóg nie łamią

    ReplyDelete
  9. Koturny to jeszcze ujda (bo to jakos wyglada), ale te obcasy... czasami dobijaja. Jak juz cosplayujesz babo faceta, to chociaz nie zabijaj go obcasami @__@ (albo se utnij nogi na zdjeciu, lol XD)

    ReplyDelete
  10. nie każdy jednak to pojmuje ._.'

    ReplyDelete
  11. ...i ten moment kiedy uświadamiasz sobie że widziałaś już większość tych wideo. A nawet nie szukałaś. Jestem stalkerem nawet o tym nie wiedząc, nie ważne czy stalkeruję żywych czy tak nie do końca...a co do mojego życia za drzewem z aparatem w ręku to ciesz się tylko że nie jestem takim typem stalkera jak ta urocza panna :D http://www.youtube.com/watch?v=vfEFQRgmakk
    Taa, chciałoby się. Z własnej woli, aczkolwiek sprawy potoczyły się tak że jeśli się nie dostanę to wywalą mnie pod most xD Na szczęście w fandomie są dobrzy ludzi i już parę osób zaproponowało że mnie przygarnie xD
    No ba że się wybiorę, tylko...Animatsuri! Czemu jesteś tak daleko od mojego zadupia!?;-; Na pewno będę się pojawiać na Japaniconach bo to w miarę blisko i moi rodzice przestają być przy tym argumencie aż tak nadopiekuńczy, aczkolwiek o Warszawce to ja sobie mogę pomarzyć;-;
    PS. Umiem szturchać ;3

    ReplyDelete
  12. Aww, dopiero zauważyłam, jaki kochany z Ciebie Kuroś♥

    ReplyDelete