Wednesday, November 21, 2012

KnB Live Action?

Jakiś czas temu, myśląc o Tenimyu i Dearmyu, zastanawiałam się czy KnB ma jakąkolwiek szansę na musical... albo film live action. Gdy stwierdziłam, że szanse są, i to całkiem niemałe, mój mózg doszedł do wniosku, że skoro chcę już robić wersję filmową czy musicalową, to przydałaby się jakaś ciekawa obsada. I po tym się wyłączył. Absurd tego pomysłu totalnie zablokował mi myślenie. Do czasu... Kiedy Lady-Chu opublikowała swoją wersję obsady do LA z KnB. Patrząc na to zginęłam wiele razy i trzeba jej przyznać, że (nawet jeśli dla zabawy i na żarty XD), to zrobiła to nieźle. Pewnie zmieniłabym całą tą obsadę, gdybym miała okazję pomóżdżyć nad własną, ale skoro coś wpadło w moje łapy, to nie omieszkam się nad tym nie popastwić choć troszeczkę XD

Let's have some fun XD! Oto i obsada do wersji live Kuroko no Basuke według (c) Lady-Chu okraszona moimi zdjęciami, informacjami i komentarzami:



Kamiki Ryunosuke '93 (168 cm) jako Kuroko Tetsuya (168 cm)

To te oczy. To na pewno przez te oczy @____@ Ale urocze jest to, że Kamiki pasuje na niego idealnie wzrostem, awww :3



Ichikawa Tomohiro '91 (185 cm) jako Kagami Taiga (190 cm)

Jeżeli to i dobór następnego aktora miał być żartem, to spoko. Bo na poważnie tego nie wezmę. Ichikawa jako Kagami? No proszę. Niech sobie ktoś da na wstrzymanie XDDD A może to te brwiczki @__@?



Matsuzaka Tori '88 (183cm) jako Aomine Daiki (192 cm)

Tono-sama!!! Tono-saaamaaaa! Nie wiem za co... i dlaczego. Ale widzę to. Tori i Tomohiro. Widzę to... tak:



Albo...


....PFFFFFHAHAHAHAHAHA! Niewtajemniczonym polecam obejrzeć krótką dramę "Clone Baby" (gdzie grają właśnie ci dwaj panowie i ten drugi męczy tego pierwszego 8D), a wtedy zejdziecie ze śmiechu od ich doboru do obsady tak samo jak ja XD; Kurczę... czuję, że nie ma za wiele osób które będą znały jednocześnie KnB i Clone Baby ;__; Smuteczek, że fandom anime i dramowy rzadko kiedy idą ze sobą w parze :(



Miura Shohei '88 (180 cm) jako Kise Ryouta (189 cm)

Tu po raz kolejny odnoszę wrażenie, że na wybór tego pana miały duuuży wpływ grane przez niego role. W większości to głupki pokroju Kise (patrz. Nakatsu z Hanakimi XD), ale jak dla mnie... nieeee... To ja już bym wolała jakiegoś johnnysa... chyba.

Jedyne co mi się podoba to to, że Lady-Chu zachowała różnicę wzrostu między Aomine a Kise :3



Shirota Yu '85 (188cm) jako Midorima Shintarou (195 cm)

Tezuka = Midorima? Bo nie mogłam się powstrzymać przed wzięciem tego zdjęcia do porównania. Ktoś tu chyba za bardzo się opiera na castach ze starych musicali XD Ale mogłabym to przeboleć. Sierota był fajnym Tezuką, więc myślę, że Midorima też by mógł wyjść. Przynajmniej byłby fajnie śpiewający Midorima gdybyśmy mieli musical~ XD



Ayano Gou '82 (180 cm) jako Takao Kazunari (176 cm)

OMG, widze to! Ryj idealny XD Chociaż facjata Takao nie wkurza mnie tak bardzo jak morda Ayano Gou. A to wszystko wina jego ról. Szkoda, że nie ma głosu Suzukiego Tatsuhisy, bo wtedy byłby całkiem niezłym Takao *bias*. Widze na jego twarzy ten charakterystyczny dla Takao uśmieszek jak mówi o Sierocie: "Bo to takie tsundere jest" *teheee~* Albo jak sie marszczy<3




Gackt '73 (180 cm) jako Murasakibara Atsushi (208 cm)

Czy wszyscy własnie wyobrazili sobie dwumetrowego Gackt'a? Świetnie. Ja też nie potrafię. To teraz spróbujmy wyobrazić sobie dwumetrowego Gackta ze znudzoną miną wpieprzającego kukurydziane chrupki. Nie martwcie się, mój mózg też wyrzucił błąd krytyczny, lol.



Hongo Kanata '90 (171 cm) jako Akashi Seijuurou (173 cm)

Echizen = Akashi? To było moje pierwsze skojarzenie jeżeli chodzi o LA. Jednak fandom często utożsamia Hongo z jego rolami psycholi (ja głównie też... biedak XD), więc rola Akashiego mimo wszystko by mu pasowała. Potrafię go sobie wyobrazić mówiącego: "Moje rozkazy są absolutne". Ahahaha! Pure genius. Z kolorowymi soczewkami wyglądałby kripersko.

Spójrzcie tylko na tę różnicę wieku między ~potencjalnymi~ aktorami Murasakibary i Akashiego XD


Powiem tak... gdybym miała sobie wyobrazić każdego z tych aktorów/idoli w cosplay'u wspomnianej przy nim postaci - no problem. Niektórym naprawde by pasowały stroje i peruki. Dokładając do tego odpowiedni makijaż, mogliby zrobić naprawdę świetne cosplay'e. Ale na cast nadają się... średnio (mam na myśli tą ekipę jako całość). No bo proszę was... Gackt-sama? Ichikawa? XDDDD

Dajcie znać co o tym sądzicie~ Ja się nieźle rozerwałam pisząc tą notkę ;DD

33 comments:

  1. Nie znam części tych kolesi, więc będę się opierać głównie na googlu i zdjęciach.

    Kuroko - nawet słodki. Ma to coś w oczach, ze uwierzyłabym chyba w jego Kuroko.

    Kagami i Aomine - nie znam. Znaczy znam tylko jedną glupią scenę z dramy z nimi ale z wyglądu to mi zenzen nie pasują. Jak pięść do nosa.

    Kise - kojarze morde ale nie wiem skąd. Ale wygląda nawet slodziasto. może być.

    Midorima - że kuwa wut? Sierota? Nienienienie, Sierotka to na Imayoshiego moglaby się nadawać. nie wiem czy powinnam mowić moje skojarzenia ale well... Saitou Takumi... (chowa się pod biurko)

    Takao - Ach te kości policzkowe. I can see it! Nie znam kolesia, kojarze z widzenia ale mi się podoba. Accepted

    Murasakibara - lol wut *opluła monitor* Jak juz miałabym o gackcie mówić co do KnB to najprędzej nasuwa mi się ewentualnie Hanamiya Makoto. Period.

    Akashi - Echizen co ty tu robisz O.o. Buźke calkiem masz wzrost też. Well, no ok spoko XD. Dajesz.

    Bibu zrób swoją własną listę. Zrób zób zróbzróbzróbzrób

    ReplyDelete
  2. @Kiba: Moja lista by sie opieraja juz na tej, bo ta wypaczyla mi mozg. Zamnienilabym pewnie tych, co nie pasuja mi w ogole (Gackt-sama XD), a reszte zostawila (czy to z braku pomyslu czy to dlatego, ze mi odpowiada). Ale moze ktos zechce sie wdac w dyskusje i stworzymy razem swoj "idealny" cast do KnB Live Action, haha XD

    Kise (Miure) mozesz kojarzyc z Hanakimi, bo nie wiem czy cokolwiek z nim widzialas.
    Sierota na Imayoshiego! LOL. To juz mamy kolejna propozycje. Powinnam wymyslic w takim razie reszte postaci drugoplanowych. Tu mozna pomozdzyc XDDD Takumi.... nie wiem @___@ Nie wiem czy to widze, ale moze zobacze XD
    Gackt na Hanamiye? Przerabane by mial. Dobrze, ze nie Haizaki, bo w ogole juz bylby hejt XD

    ReplyDelete
  3. Po pierwsze masz takie carring husband co jak wczoraj przeczytał na twitterze, że ma być notka to co jakiś czas odświeżał bloga i nabijał ci pageviewsów. <3

    Tori byłby idealny, na pewno Japońce też by go w jakichś ankietach wybrali przez to jak wyglądał w Ume-chan sensei - ta ciemna brudna morda i te czarne włosy o granatowym odblasku, jeszcze idealnie obcięte X'D No i w Ume-chan sensei grał z Horikitą Maki, prawdziwy Aomine byłby przeszczęśliwy XDDD Pokazywałam ci to już, ale tu naprawdę świetnie widać tę kolorystykę: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m1pgkz2pS01qej6too1_400.jpg W sumie też miałam to skojarzenie z "Krzesło jest tylko jedno", bo to ten sam tok myślenia, ale widze też Toriego czytającego idol photobooki, po prostu zamykam oczy i widzę to. I chyba tu się kończy mój zachwyt nad doborem tego castu.

    Zanim zacznę się rozpisywać na temat reszty trochę poubolewam też nad tym, ze fandom anime i dramowy nie do końca idą w parze. Ja miałam się okazje zapoznać z tym castem Kuroko jak się rajcowały fanki Toriego na FB, że może być nowa drama. W stylu "OMG, jak Gackt tam też będzie to obejrzę" albo "Faaak, gówno, Tori powinien dostać główną rolę, bo on potrafi zagrać wszystko i nie powinien dostawać już na tym etapie kariery ról pobocznych". I oczywiście nie docierało do nich, że Aomina może być fajniejszą postacią do zagrania niż Kuroko, że ta obsada nie jest absolutnie możliwa i w ogóle ja pierd... =_= Czasem tak źle jest być w fandomie i animowych i dramowym, bo się za dużo rozumie. X''D

    Widziałam kiedyś jak Nissiego porównywali do Kuroko i się stukałam w łeb, bo w sumie wyczeszcz jest, ale Nissy za stary i za mało... niewidoczny? xD

    Może Hongo został wybrany, bo jest podobny do Kamikiego, i na odwórt, że niby Akashi i Kuroko mają być potencjalnie do siebie podobni? Ale Hongo mimo wszystko... no przez lata grania dorobił się kamiennej wykrzywionej twarzy, więc nie wiem czy zagrałby Akashiego. Natomiast Kamiki jest taki hyper, że na pierwszy rzut oka nie pasuje mi na Kuroko, ale z drugiej strony on jest w stanie właściwie wszystko zagrać i widzę do z pieskiem XD

    Tomohiro, ło matko, tak szczerze to mogliby go dać na Murasakibarę, a nie Kagamiego, bo z niego niezła Buka by była XDDD

    Shohei... On ma taką specyficzną twarz, że nie widzę go zupełnie w roli Kise. Kisia zawsze mi się objawia w takiej... bardziej klasycznej urodzie, że popatrzysz na jego twarz i od razu wiesz "on mógłby być modelem" , a jednak mordeczka Shoheia to nie do końca to.

    Sierota jako Midorima trochę mi się gryzie w sumie, na Midorimę bym dała kogoś z Osaki, nie wiem kogo, ale musi być z Osaki XD! I ładnie wyglądać w gakuranie! Niestety dla mnie Sierota nie spełnia ładnego wyglądania w gakuranie xD Ale poza tym to jednak widzę to! Bo Sierota jest takim urodzonym tsundere no XD

    Ayano Go... w sumie tak. Biedny Takao nie jest urody najwyższych lotów, taki mały Snape.

    Gackto no commento.

    Zdrowiejmy ;_; *dziab* Chcę do Joeeee~~

    ReplyDelete
  4. @Mabe: Ojej, mezu<3 Nie musialas odswiezac, i tak bym Ci napisala, ze juz jest notka XD

    Po tym jak pokazalas mi ta fote to... yes. Be our Aomine, Tori. I te fotobooki, ahahaha, widze to, serio. I Horikita! /zginela.

    Coooooo @___@. Jak tak mozna XD Zajebaly zdjecie, nie wiedzialy co tam jest napisane i "nowa drama, nowa drama?". To trzeba byc prawdziwym ignorantem, zeby nie sprawdzic zrodla (pomijajac juz to, co bylo przy tym napisane po chinsku XD). Ale czemu zle? Wlasnie fajnie Mabe, jestesmy madrzejsze i mozemy sie niezle ponapieprzac z obu stron XDDD To zabawne. A na debili sie i tak wlacza ignor... albo robi popcorn XD

    Nissy za bardzo sparkli XD (w ogole, on jest Luffym D:). Ale przyznaj, ze Kamiki calkiem slodko by wygladal<3 Mi Hongo pasuje. Akashi i wykrzywiona morda jest jak najbardziej na miejscu (poza tym, nie zawsze sie krzywi, psycho!mode tez ma) XD

    Dobra, Ichikawa na Murasakibare! XD Tylko skad my teraz Kagamiego wezmiemy? T__T (a przydalby sie ktos ladny, zeby fajne AoKaga bylo XD)

    No wlasnie w Shohei'u to mi nie gralo, kurcze. Chociaz ciekawi mnie jakby wygladal w makijazu na Kise (kocie oczka<3). Trzeba poglowkowac nad Kise idealnym ;<

    Dlaczego z Osaki? XDDD Sierota generalnie nie spelnia wygladania jak Midorima XDDD Tzn. na upartego by byl, ale nie pasowalby do reszty postaci, bo jest troche za wielki @___@

    Jak za morda Ayano nie przepadam, to jakby zagral Takao, to bym go bezwarunkowo pokochala XD Amen. Kurcze... znowu Potter XD Takao na Snape'a, Aomine na Voldemorta... gdzie reszta castu? Wyzywam Cie do napisania notki "potterowy cast z postaciami z KnB!" XD

    No commento XD.

    *dziab back* No ;~;

    ReplyDelete
  5. Zaczne od końca... To kurna Midorima musiałby być Potterem, bo ma okulary i miałby robić OTP z Takao-Snape xD? Jesu może nie, ja sie jeszcze straumię dobierając ten cast XD

    Dla mnie Nissy to w sumie bardziej forever Ryuichi Sakuma. xD

    Na Sakurai Ryo to absolutnie Yudai Chiba, takie cielątko małe XD.

    Teraz pasowałoby dbrać na Kise kogoś idealnego i kogoś kto by pasował do Toriego, a to chyba nie jest najłatwiejsze zadanie.

    W ogóle ja bym dociepała do castu Yoshizawę Ryo, Kiriyamę Renna, Filipka, Akutsu Shintaro i Kakkuna (z resztą pokazywałam ci Kakkuna grającego w koszykówkę z Torim jak ten siedzi na nim okrakiem XD, pewnie dlatego nie mogę sobie wybić tego z głowy, żeby Kakkuna miało tam nie być). I Totani Kimito i Yukiego też bym wciepała, zeby było dużo chłopaków z Amuse i D2.

    Tu są potrzebne dłuższe obrady i przeglądanie fotek niż komentarz na blogu, no XD

    I znajdę kogoś na Mitobe, o XD!

    Ależ sprawdziły co to za drama będzie i wyszło im przez google “Sunspot Basketball” // zabita.

    Idę kminić XD

    ReplyDelete
  6. @Mabe: To ja od poczatku XD (rownowaga ponad wszystko!)

    Midorima Potter? Lolol. Wiesz, zawsze moze byc Hyuuga... czy ktos, kto w ogole nie nosi okularow XD Ale ja kce T3T!!

    No tak XD LA z Gravita tez by zrobili T-T...

    Yudai<3333 Zgadzam sie w 100%

    No to juz mamy Matsushita XD! Moze ktos sie jeszcze napatoczy, ale na razie zostanmy przy tej opcji. Nie bylby chyba taki zly~

    Taaaaak, Mabe, dorzucmy wszystkich aktorow, ktorych znamy i lubimy, stworzymy sobie wlasny Kurobasowy harem live action (chyba love action, lol) XDb Ja poprosze do tego Mao. Ryoty nie wpomnialas! @__@!

    To ja proponuje "zebranie" w przyszlym tygodniu przez weekend X3!

    Pamietaj, ze Mitobe nie bedzie gadal ;< XD

    Hahaha, mi tez zawsze wyskakuje "Sunspot Basketball" obojetne z jakiego jezyka tlumacze. Juz nie mowiac o tym jak tlumaczone sa nazwiska niektorych bohaterow XDDD Kuroko jest zawsze "Black child", Midorima costam "between the green" chyba XD

    Kmin >D

    ReplyDelete
  7. No, Matsushit przynajmniej ma taką w miarę klasyczną tą urodę XD

    No i jest Kimito jako Izuki~~
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_mblftq42xa1rghtwjo3_250.jpg
    riwethiel http://24.media.tumblr.com/tumblr_mcb5i09IzK1qkwti7o1_500.jpg

    Nakamura Aoi jako Mitobe!!! Widzę to *nagłe oświecenie*

    Ryota jest taki... charakterystyczny, mam mieszane uczucia w czyją rolę można by go wstawić XD

    Widziałam na tumblrze jak przerabiali Nagase na Kagamiego http://media.tumblr.com/tumblr_mbnxpp2Xj01r2role.jpg możemy w takim razie:
    a) cofnąć się w czasie
    b) zafundować mu lifting lepszy niż Ibisza
    c) szukać niestety dalej xD

    Jeszcze na Murasakibarę Warabino Tomoya byłby śmiechowy (wiesz, to ten wielki człowiek, który grał Cherry w Miss Boysach). Ale on jest zarąbistym człowiekiem, może jednak dałoby się go na Kagamiego tak przerobić? (184 cm chłopa xD) Jesu, a może... Mitobe! To jak nie będzie Kagamim to może być Mitobe, sorry Aoi, Cherry to jednak Cherry, ty nie byłeś taką zarąbistą cheerleaderką. XD

    randomuję~~




    ReplyDelete
  8. Pewnie i tak zostanie, bo nie wymyslimy nikogo innego. A niby tylu ladnych aktorow/modeli w tej Japonii, haha. [...a RyoUchi odpada z wiadomych wzgledow...]

    Jakbys mi dala tylko to zdjecie w dlugich wlosach, to by mi Kimito nie podszedl jako Izuki, ale to drugie jak najbardziej *__* Chociaz co na niego patrze, to chlopak wyglada inaczej, co to za czlowiek XD;

    ...czyli zmiana Nakamury na Warabino Tomoye XD *odnotowala*

    Pewnie jakiegos pierwszoroczniaka z Seirin? (biedny, znowu by sie wtopil w tlum...) Albo ta energiczna, lysa malpe z Seiho! (przepraszam XDD /joke)

    O kurwa, Nagase!<333333 Szkoda, ze on juz taki stary, ale Kagami bylby z niego calkiem niezly jak patrze na ta przerobke. Dajemy z tym liftingiem, moze zadziala. Jak nie, to poszukamy dalej :( Ale w sumie... jak Gackt moglby byc Murasakibara, to Nagase bedzie Kagamim, ha! XD Chyba, ze zrobimy wersje afterschool... ale wtedy trzeba tez znalezc "starego" Aomine i cala reszte XD

    To jak Warabino Tomoya zostal Mitobe, to Ichikawa zostaje nam dalej na Murasakibare? Tylko on taki... maly na niego troche... przydalby sie ktos zblizony rozmiarem do Sieroty z morda znudzonego dziecka T___T

    Kocham Twoj random XD<3

    ReplyDelete
  9. Riw przez to myślenie mózg ci kiedyś wyapruje D:
    Powiem tak : jestem na ogromne TAK z musicalem @_@
    Kuroko : $@@$$%%^^*&*(&*^%$$#%^&*()(*&^% :Q________________ ok, doszłam (podnosi uniesiony kciuk do góry*
    Kagami : ... nie wypowiem się :x
    Aomine : czy ja wiem ._. ale ucieszę cię bo znam tą dramę : D (mimo że nie jestem jakaś wielką ich fanką to kilka obejrzałam~)
    Kise : nie. nie ce tego ;_;
    Midorima : moje pierwsze skojarzenie : KURWA CO TAM ROBI TEZUKA? @____________@ No proszę cie, nigdy w życiu XD (jak mi wpierdola jeszcze kogoś innego z PoT to jebnę~)
    Takao : przemilczę. x.x
    Murasakibara: ... it`s not an option X.X
    Akashi : .. kurwa siema Ryoma XD (a jednak dojebali jeszcze kogoś z PoT) mój mózg mówi nie. XD
    ogółem to ekipa nie taka zła chociaż w większości wypadków sobie tego kompletnie nie wyobrażam XD

    ReplyDelete
  10. @Black: Lubie kminic, nic na to nie poradze.
    Musical bylby super<333 A ze juz jedna seria o koszykowce sie doczekala, to mam nadzieje, ze Kuroko sie tez doczeka :D (co prawda nikt, kto jest w tym cast'cie tam nie zagra, bo w teatrze promuje sie tych mniej znanych panow, ale nie szkodzi, niech robia :3).
    Black widziala Clone Baby? @__@ Niesamowite! Jakie dramy jeszcze widzialas? :DDD Az mnie to ciekawi~
    Na Kise "tymczasowo" obstawilysmy Matsushite Yuye 8D Z reszta, jak poczytasz te komentarze wyzej, to sie dowiesz, ze juz calkiem sporo pozmienialysmy w wersji Lady-Chu i obsadzilysmy wiecej osob w naszej wersji LA, haha XD

    PS. Mam nadzieje, ze sie na mnie nie obrazisz jak przeczytam Twojego fika dopiero... w najblizszych dniach? Ledwo widze na oczy po edycji tych 2 dj dzisiaj T___T (ta, jestesmy super hardkorami... zeby tylko wiecej osob to docenilo... X"D)

    ReplyDelete
  11. weź mnie zastrzel bo za cholerę sobie nie rpzypomnę. ale chyba jeszcze z jakieś 4 może 5 , na pewno Jotei bo to oglądałam z koleżanką , Buzzer Beat (nie wiem czy to się pod to podlicza ._.') Zettai Kareshi (czy coś w ten deseń) i Hikari coś tam x.x nie przepdam za tym , nie oglądam i czuję się trochę nie w temacie ;_;

    a za co miałabym się obrazić? o.o' ja doceniam! Q.Q midorima był w nich taki kjuut XD ♥

    ReplyDelete
  12. @Black *wcina się* nawet jak nie w temacie to możesz pooglądać sobie zdjęcia ładnych Japończyków, to nie zaszkodzi, w końcu nasz kochane postacie z anime muszą jakoś wyglądać w "realu", a niestety większość (nie wszystkie oczywiście) boskich cosplayów jednak babki robią, a nie facety i nie dałoby się ich obsadzić w wersji LA ;D

    @mąż
    Chociaz co na niego patrze, to chlopak wyglada inaczej, co to za czlowiek XD;
    To zróbmy wersję "Kimito no Basket" i obsadźmy go w każdej roli xDD Dla niektórych i tak wszystkie żółte chinole wyglądają tak samo.

    Łysą małpę z Seiho będzie grał pan Kapusta, niby to już wiesz, ale wrzucę tę traumiącą fotkę dla potomnych http://i49.tinypic.com/f2klky.png

    Z dużych ludzi to został jeszcze Mori-senpai znaczy Nakamura Masaya, ne?

    Więcej na razie nie myślałam nad castem bo narysowałam ostatnie strony Ziemniaka, a teraz wystukuje sobie Euforię w wordzie i mam juz 700 słów zamiast paneli na konwent OTL *zostawia komenta w przerwie na obiad*

    ReplyDelete
  13. @Black: No to kilka dram widzialas, nie jest zle XD Dramy sa mega<3 Moze nie trafilas na taka, ktora by Cie chwycila za serce, a moze po prostu nie podchodzi Ci japonska kinematografia. Ja tam kocham *___* *doki doki* I zgadzam sie z Otai, przynajmniej mozesz sobie poogladac "realne" biszki 8D

    Wiem, ze doceniasz<3 Ja ciesze sie z kazdego komentarza, ale przyznam, ze wole te z opiniami (co sie podobalo, a co nie; jakas dyskusje), bo wtedy mozna nawiazac jakis kontakt z czytelnikiem i widze, ze tez mu zalezy. Well, przeciez sama dobrze to wiesz, bo nie lubisz jak ktos Ci pisze pod fanfikiem "Super, dzieki, czekam na nexta". Ja mam tak samo z wypuszczkami na P-C.

    @Mabe: Kimito no Basket XDDD LOL. Biedny... zajechalby sie.

    Czemu mi to wkleilas na bloga... teraz nie tylko ja sie straumie, ale kazdy, kto tu wejdzie. Jestes zua D:

    Hmmm... Ootsubo? Moze byc? XD

    Ziemniak<3 Kiedy bedzie gotowyyyyy? Ja juz chce zmacac, przywiez na konwent...czy cos T___T
    Najwyzej bedziemy im na panelu czytac fika ;p

    ReplyDelete
  14. Riw, Riw, Riw skaleczyłam się w palec i mnie boli ;________________; *drama*

    ReplyDelete
  15. chibi? Q3Q *sniff* nyu, nyu, nyu ;_; ale wiesz co jest najlepsze? skaleczyłam się klawiaturą (!) jak pisałam aokisa. to chyba oznaka, że powinnam przestać ;w;

    ReplyDelete
  16. sama nie wiem x.x piszę piszę i nagle jeb. krwawi mi palec i mnie szczypie ;_; moje bakterie mnie nie lubią x.x
    w końcu midotaka , ten pairing kojarzy mi się wybitnie z zielenią i delikatnym pomarańczem. no i pasuje do angst-a. chyba. nie wiem x.x

    ReplyDelete
  17. to wtedy mi sparzy palce, albo coś xD
    nie znam się X.X nya nya nya, nawet nie wiem czy to co napisałam jest angstem . awuuh. widziałam, że was Sorrow zamęczyła na PC - chyba sobie wzięła do serca jak jej wypomniałam że mało się tam udziela D:'

    ReplyDelete
  18. .. wiesz ja nawet nie mam dotykowego telefonu bo ja je rozpierdalam jednym dotknięciem... hehe.. ;w; technologia mnie nie lubi T^T
    gambatte! zayaoicuj się na smierć! XD
    ahaha, no to dobrze xD ale to zboczeniec od razu mówię ;_;

    ReplyDelete
  19. ahahaha super, obie jestesmy nie kochane przez elektronikę ;_; ja mam wysuwanyu. gdybym nie miała takiego to a) gdyby mial klapke bym rozjebala b) gdyby byl zwykly kliklabym w cos przez przypadek jakbym miala go w kieszeni i by mi sie rozjebal ;_;

    ... ja wcale nie jestem zboczona. nie kUamaj ;_;

    ReplyDelete
  20. dobry telefon :O ! chociaż ja mojego tez dużo razy zrzuciłam i jeszcze żyje... jebany cud! XD
    wiesz kiedy ma do wyboru tyłek kise a cycki to wybierze tyłek kise : D ! *rozumowanie Black*

    ReplyDelete
  21. Nie oglądam Dram... więc jak ci panowie grają nie mam pojęcia... więc ocenie ich po wyglądzie (XD)

    Kuroko: nie wiem czy to wina tej foty ale omnonomnonm *n* podoba mi się!
    Kagami: hmmm a mi nawet pasuje, nie jestem na "nie" ale co do "tak" mam wątpliwości
    Aomine: Nawet niezły, choć nie jestem ciekawa czy umiałby zrobić taki ostry Aominowy uśmiech XD bo taki za radosny trochę na teju drugiej focie XD
    Kise: jakoś mi się nie podoba XD z twarzy tak jakoś... no nie XD
    Midorima: A tu jestem jak najbardziej na tak :D bardzo mi się spodobał ten pan i umiem go sobie wyobrazić jako Midorina XD
    Takao i Mukkun: NIE... po prostu nie XD
    Akashi: Jak najbardziej tak, wygląda niewinnie a jak nie patrzysz to wbije ci nożyczki w plecy XD

    Ale jakby powstał Kurokowy musical to nie wiem czy dałbym rade obejrzeć całe... bo mam takie wrażenie że wyszłoby to strasznie żenująco XD hahahah XD w sensie tak śmiechowo XD

    Zmiana tematu

    Dziękuję za twój komentarz pod moim amvkiem :D
    To co napisałam w komentarzu pod nim chciałam przekazać samym filmikiem i nie byłam przekonana czy mi się to udało ale twój komentarz podniósł mnie na duchu... czyli widać w tym filmiku jakiś sens, to dobrze, strasznie się ciesze :D
    Kocham te dłonie z tego doujina to było takie symboliczno-piękne że nie mogłam tego nie użyć *n*
    Do perfect copy się zgłoszę dopiero jak będę miała 3 amvki XD co ze mnie za twórca niby, z jednym, który ledwo dociągnął się do minuty XD

    ReplyDelete
  22. @gg gonia: Zawsze mozesz wykorzystac wujka google do znalezienia wiekszej ilosci zdjec! :D Moze Ci jakis japonski aktor wpadnie w oko ;))
    Co do "Aomine" - to usmiech psychopaty 8DDD Mysle, ze dalby rade~
    Co do "Kise" to stwierdzilysmy z Otai, ze potrzeba kogos z bardziej klasyczna uroda (z takim "model feeling") i wybralysmy ~tymczasowo~ Matsushite Yuye dopoki nie znajdzie sie ktos bardziej Kisiowaty~
    Jezu, co wy macie do Ayano Gou T___T" Ja wiem, ze on ma morde, ale naprawde pasuje na Takao! XD Believe me!! Hahaha. (bo Gackt to wiadomo, ze odpada na wejsciu XD).

    Na pewno by bylo smiechowe, ale o to by chyba chodzilo. W ogole... musicale sa po to, zeby sie na bisze popatrzec (i dla yaoi >D)
    Luknij na to: http://www.youtube.com/watch?v=ppFCtf9gjhU
    od 3 minuty i nie mow, ze nie piszczalabys jakby wyszla masa bishounenow w strojach z KnB, zaczela nierowno tanczyc i falszowac. Przeciez to super urocze<333

    Co do fanvida... chcialam napisac wiecej, ale glupi youtube ma ograniczenie znakow w komentarzach i balam sie, ze nie przekaze Ci wszystkiego co chce. W ogole jeszcze chcialam napisac Ci, ze fanvid jest WOW, bo jest zrobiony z samych obrazkow (i nie jest to zwykly pokaz slajdow!)... kurcze jaraja mnie takie rzeczy, bo ja nigdy nie potrafilam takich robic :Q___ (mister Sony Vegas to dla mnie masa guziczkow i dziwnych okienek XD), a widze, ze ty masz go niezle oswojonego. Chyle czola. Przekazanie fajnej historii samymi obrazkami to naprawde cos<3
    Bede czekac! A robisz AMVki na zamowienie? Bo mi taki pomysl siedzi w glowie od jakiegos czasu, ale sama tego przeciez nie zrobie, bo nie potrafie... XD; /fail. Tylko, ze to AoKaga pomysl jest..... hmhmmm :x

    ReplyDelete
  23. Obczaiłam tego Yuye i z twarzy serio pasuje do Kisi :D chociaż na tej focie trochę mi Aomine zalatuje
    http://www.jpopasia.com/i1/news/3/9755-dasclwp04b.jpg
    na jednych fotach blady na innych znowu trochę opalony XD
    Chyba bym kwiczała jakbym zobaczyła takiego Aomine i Kise oraz całą resztę pokolenia cudów tańczących z piłkami do kosza przy okazji śpiewających jakąś ckliwą piosenkę XD hahaah

    Skoro ty tak mówisz to wierzę że Gou nadawał by się na Takao, to ty tu oglądasz dramy :D


    ja oswojonego? dobre żarty... to smutne ale mam to chore uczucie że wykorzystuję jakieś 30% możliwości tego programu ;.; wszędobylski angielski wcale nie ułatwia mi sprawy.
    Nie lubię Aokaga T.T smuteczkowe wiem przepraszam... ale ta dziewczyna co jest na perfect copy dopiero wymiata tym vegasem O.O chciałbym tak umieć go obsługiwać jak ona XD ona nie jest zainteresowana zrobieniem Aokaga?
    Ale bardzo się cieszę że ci się podoba... dzięki tobie moje serduszko robi shlalalala <3

    ReplyDelete
  24. Wypierzemy go w wybielaczu jak sie za bardzo opali 8D Hehe.
    Prawdaaaa? XD Kurcze... mam nadzieje, ze jak seria sie skonczy (byle nie szybko!!) i nadal bedzie tak popularna jak teraz, to zrobia musical :3 Straaaaaasznie sie nakrecilam.

    No naprawde @___@!! Dla mnie to jest kompletnie czarna magia. Probowalam kiedys go intuicyjnie obslugiwac, ale jak stworzylam klip, to byl super failowy (moze to dlatego, ze nie mialam do niego wtedy cierpliwosci).
    Szkoda T.T Nie masz za co przepraszac, sa przeciez rozne gusta 8D Tez mam pairingi ktore lubie mniej~ (choc chyba nie ma takiego, na ktorego bym hejtowala poza takim true HaizakixKise XD). Glupio mi pytac obcej osoby. Wbijam na kanal i "Hej, poswiec mi 10 godzin (conajmniej) i zrob mi fanvida!" lol... nie, to nie przejdzie XD; Zamkne swoj pomysl w szufladzie, moze kiedys go gdzies wykorzystam XD

    ReplyDelete
  25. RIW, RIW, RIW, RIW @________________________________________@ *skacze jak pojeb*
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qghB6QnRt4s
    widziałaś to kurwa!? :Q______________________________________________ *topi się we własnej ślinie*

    ReplyDelete
  26. nie wiem cholera, jak buszowałam po tumlrze to znalazłam tylko link do filmiku a o modelach do ściągnięcia nic nie było Q.Q ALE JEST AOMINE! Riw wyczuwam falę AoKisowych danceów :Q_________

    ReplyDelete
  27. ojjoooooj ;_; może udostępni :< a jak nie to trzeba będzie jeszcze poczekać.. jaki chuj, teraz mi smutno Q.Q'

    ReplyDelete
  28. ;______________________; te słowa rozmaśliły mi serduszko na amen T3T

    ReplyDelete
  29. Ahnn Riw... nie wiem czy powiadomić, ale ale... pojawiło sie u mnie coś x_x jednopartówka znaczy x_x taka dziwna

    ReplyDelete
  30. Riw widziałam okładkę do 20 tomu KnB i Akashi jest na niej zbyt jarający ;_; *wewnętrzny krwotok*

    ReplyDelete
  31. jebłam 6 rozdział Purpurowego Płomienia c:

    ReplyDelete
  32. *umarła przy Gackt'cie*
    Cicho, ja to widzę xD Takie wieeelgachne koturny i...[error 404 bad gateway]

    ReplyDelete