Sunday, February 17, 2013

Zmiana orientacji

No i przyszedł w końu czas na płyty. Tak jakoś kilka dni temu pod wieczór zebrało mi się na ostre fangirlowanie, więc stwierdziłam, że to dobry czas, żeby w końcu rozpakować i ofocić kilka nowych płytek. Są to "używane" CD'ki made in Japan, a co za tym idzie... dwie z nich przyszły oryginalnie zapakowane, a ta trzecia (odpakowana) i tak była w stanie nienaruszonym (w dodatku nadal z obi). Kocham japończyków za to, że mogę u nich kupować nówki za grosze. Nie mówiąc już o tym, że UZĘ (z DVD!) kupiłam za jakieś $5 w dniu premiery! @__@


Ja: *fangirluje nad zdjęciami AKB48* Mayu-chaaaan :Q___
Siostra: Mama, riwu zmienia orientację!
Mama: A co, to jest chłopak? O__o

Dziękuję Ci, mamo XD ♥

Jako pierwsze kupiłam "Everyday Kachuusha", na które polowałam już od dłuższego czasu. A że zależało mi tylko na wersji B, to musiałam trochę poczekać aż szał na piosenkę przejdzie, by wepchnąć się do 'kolejki' i w końcu ją kupić. Ta piosenka kojarzy mi się ze wszystkim co najlepsze - wakacje, konwenty, cosplay MabeJoe i godziny spędzone na beztroskim fangirlowaniu. Ach, to były dobre czasy. Nie wydaje mi się, że piosenka kiedykolwiek mogłaby mi się znudzić. Jest zbyt cudowna ♥


Przy oglądaniu ~dance version~ moim ulubionym zajęciem jest szukanie kripera, czyli mojej ukochanej Reny Matsui 8D (na powyższym zdjęciu po lewej)

Za to nie zawsze potrafię rozgryźć o co chodzi im w teledyskach w wersji "dramowej"... kto to w ogóle reżyseruje? Jak dla mnie większość z nich to kompletne pomieszanie z poplątaniem. Szczególnie jeżeli scena, która jest odgrywana przed/w trakcie teledysku ma się nijak do samej piosenki, lol. Japończycy.


Drugą płytką, która wpadła w moje łapki była "UZA" z DVD, a zaraz potem dokupiłam album "1830m" w wersji normalnej. Jeżeli chodzi o "UZĘ", to kupiłam ją bez zbędnego zastanawiania się, po prostu miałam taki kaprys i... była tania (tak, to bardzo ważny argument przy podejmowaniu decyzji zakupowych 8D). Piosenka nie jest mistrzostwem świata, ale podoba mi się klimat teledysku i ich wdzianka i... od kiedy Jurina stała się centrem? :Q____ W każdym bądź razie, dziewczyny wyglądają bosko~ Cholernie podziwiam ludzi, którzy robią dance cover'y do tej piosenki. Zdolniachy *__*



Do wersji, którą zakupiłam jest dołożona rozkładówka ze zdjęciami dziewczyn z teledysku. Każda z nich naprawde świetnie wyszła na swoim zdjęciu *-* *ślinotok* Rencia~~ Mhroczna Mayuyu~ Yuko *-* Takamina :D Marikooo~ ...i cała reszta XD *się rozpędziła*


Ostatnia moja AKB48-owa zdobycz to album "Sen Happyaku Sanjū Mētoru" (1830m) z zeszłego roku. Dla ciekawych skąd wzięła się nazwa albumu - podobno pomiędzy teatrem w Akihabarze, w którym występują dziewczyny, a Tokyo Dome jest właśnie 1830m XD. Nie wiem, nie mierzyłam. Wierzę na słowo~ Jest to ostatni album z Atsuko Maedą i tak jakoś stwierdziłam, że chciałabym go postawić na swojej półeczce i pozacieszać do niego, dopóki główny skład zespołu nie uległ jeszcze AŻ tak wielkim modyfikacjom. Boję się wiedzieć co stanie się z nimi za kilka lat T__T. Nie, ja chyba nawet nie chcę wiedzieć. Na samą myśl robi mi się strasznie smutno :(

A oto i dołączone do albumu alternatywne okładki, przez które powstał dialog zapostowany na początku notki XD:

Teraz moim małym marzeniem jest dorwanie "Aitakatty", choć to może graniczyć z cudem .__." I Heavy Rotation też bym chciała. Oczywiście z DVD! I... dużo innych rzeczy, haha. *idzie opanowywać sklepy z używanymi płytami*

25 comments:

  1. Za kilka lat D:? Ja to się boję tego co dzieje się już teraz X'D Nagle tyle ich w tym roku odchodzi, albo zostaje zdegradowanych, jedna za drugą O_O I jeszcze Paruru jest teraz w centrum zainteresowań i ją wszędzie wypychają naprzód do dram, a ona jest taka jakaś... obślizgła ~_~'

    Ja fazuje na AKB też ostatnio, ale oglądając dramy, zakochałam się w Sakura Kara no Tagami, myslalam, ze to bedzie totalnie glupie i bez sensu, ale jak ogladam ep za epem to mam wrazenie, ze zaraz sobie zjem reke ze stresu, jak sie nie dowiem co sie stanie dalej, ale dzielnie czekam na polskie suby, bo zacieszam, ze mamy w lizardach fanke AKB teraz, co takie rzeczy robi :D

    U mnie strasznie skacza miejsca w AKB i kogo lubie najbardziej, przynajmniej tyle wiem, ze Minegishi nigdy mnie nie powali na kolana, nawet ogoleniem lba, i ze zawsze mnie bedzie skrecac przy Shimazace bo ona jest taka nieprzyjemna ~_~ (znaczy Paruru)

    ReplyDelete
  2. Tak, za kilka lat. Teraz paskudnie je mieszaja i w ogole (hejt na to co zrobili z Teamem K D:), ale jeszcze sie to jakos wszystko w kupie trzyma. Przynajmniej moje ulubienice moga ze soba jeszcze wystepowac i moge sobie na nie popaczec .__. Tego sie na razie trzymam.
    Ja jakos nie zwrocilam na nia uwagi XD Tzn. moze jeszcze nie rzucila mi sie na tyle w oczy zebym chciala ja jakos specjalnie hejtowac. Na razie jest mi obojetna~ (choc kto wie czy nie do czasu XDDD)

    Oro. Skoro tak mowisz, to moze i ja sie wezme za to? Skonczylam Piece (w koncu! XD poprzedni sezon dramowy to dla mnie kleska, still) i nie za bardzo wiedzialam co teraz chce ogladac, czy cos z Twojej poprzedniej listy czy... no wlasnie - cos starszego :D. Ej przyyywieeeez miiii, nie chce mi sie sciagaaaac *jeczy*

    Ja mam okolo 10-15 swoich ulubionych dziewczyn, ale jezeli chodzi o miejsca, to tez nie jestem w stanie okreslic, ktora lubie najbardziej, bo to zalezy od aktualnej fazy (piosenka, video, drama), takze jest heavy rotation (ale mi ladnie pun wyszedl XD). Ale Rencia w TOP5 jest zawsze! XDDD lol

    ReplyDelete
  3. Twoja mama jest genialna xD ♥
    Mimo, że się w tym nie obracam, nie wiem o co chodzi (tak bardzo nie wiem że to aż boli ;_;) i nikogo nie kojarzę to przeczytałam, a ten drugi filmik już chyba mi ktoś pokazywał C:
    Co do ostatniego zdania : Az tak trudno to by było zdobyć? D:

    ReplyDelete
  4. W sumie na razie Minegishi, Itano Tomomi, Maeda i Sashihara Rino i tymczasowo Sae D: *dobrze, ze tymczasowo tylko* znikają to i tak sporo zostaje. Ja przez przypadek zaczelam nie lubic Shimazaki, a mianowicie przeczytalam jak sie odnosi do fanow (w skrocie uwaza, ze wszystko jej sie nalezy i to jest oczywiste, ze jest popularna lol). I naprawdę nie chodzi mi o to, że zaszywają możliwe dziury po Maedzie i zajmuje jej miejsca na koncertach, bo nie oglądam ich nowych koncertów to co mnie to. Za to dramy oglądam i ona jest takie straszne drewno z niezadowoloną miną i blazą :_: Główna rola w Bakaleyi była bardzo dame dla mnie. Dlatego boje się Majisuki Gakuen 3 skoro ma tam główną rolę...

    Z animców oglądaj Chihayafuru! Mąż lubi, córcia lubi, Black też lubi lol XD ... Przywiozę ci! To jest niby 20-minutówka, ale prawda jest taka, że odcinki mają po 5 minut tylko są sklejone w 20-minutowe całości, ale nie zawsze. Ale fajnie się fabuła przeplata. I jak tam Piece i Ciuma XD?

    Ja z sezonu poprzedniego to tylko Switch girl 2 i osozaki no himawari widziałam i obydwie dramy spoko, osozaki mialo wzloty i upadki, ale az sie zdecydowalam, ze bede tlumaczyc - i da sie ogladac z przerwami, ale o osozaki ci chyba juz pisalam. No i Kokou Nyuushi co teraz zaczełam wydaje się super, takie trochę siekańcze i jest Hiloootooo. Akumu-chan przespałyśmy na konwencie, to się nie liczy, nie XD? Na pewno nie polecam ci Hitori Shizuki ani Hana no Zubora Meshi z poprzedniego sezonu, to sobie mozesz od razu odpuscic. W sumie oprocz tego co wymienilam mam w planach Monsters, bo Yamapi i drugi sezon Yuushy, a tak to wszystko takie jakies blah i tak...

    Przywiozę ci XD <3Przynajmniej te 15 epów co mam ^^. W ogóle to dużo dramów mam teraz już tylko na dysku zewnętrznym, ale te akurat mam do panelu. Może to nie jest jakaś powalająca drama, ale w sumie jest lepsza niż milion podobnych dram poruszających niby problemy młodzieży.

    ReplyDelete
  5. @Mabe: Oooo... to cos czuje, ze sobie o niej bede mogla wyrobic zdanie w Majisuce 3. Nie przepuszcze tej dramy. Mimo ze bedzie to cos innego, to i tak musze to obejrzec XD One sa zawsze takie failowe w scenach walki 8DDD

    Dobrze, przywiez mi<3 Ostatnio jak mi ktos czegos pod nos nie podstawi, to sie za to nie wezme. Leniwa sie zrobilam XD
    Ciuma byl cudowny kurde *____* Strasznie mi sie spodobala jego rola, chociaz samo zakonczenie dramy bylo typowo japonskie, to i tak *___* bylo fajnie! Ciuma wymiatal, w obu rolach! Ten cool vibe od niego bil na kilometr. I zakochalam sie we wszystkich jego tekstach do glownej bohaterki, ktore konczyl tym zabojczym "dochi". No sam seks :Q___

    Hilotooooooo? *__* Jak mi znowu przyjdzie na niego faza to sobie po to siegne w takim razie. Za Akumu-chan sie chcialam zabrac, ale mi jakos nie podeszlo... idk, moze potrzebuje jeszcze troche czasu, zeby to ogarnac. O wlasnie widzisz, drugi sezon Yuushy! Kompletnie o tym zapomnialam. A ostatnio kuzynom puscilam pierwszy odcinek 1 sezonu i byli polani ze smiechu XDD

    Powiedzialabym, zebys przywiozla ze soba dysk, ale nie wzielam swojego, wiec i tak nie mialabym gdzie sobie tego sytkiego przekopiowac, faaaaaail .__.

    ReplyDelete
  6. Ja sie zastanawiam jak ona sobie tam poradzila w Majisuce, moze kiedys zobacze, ale saaa ... Watpie, zebym do niej zapalala miloscia XP

    Znaczy ja chciałam napisać, że Sakura kara no tegami ci przywiozę, ale Chihayafuru też ci przywiozę *-*

    Ja dzisiaj bede ogladac 3 i 4 odcinek Kokou Nyushi, zobaczymy jak sie rozwinie, nie moge sie doczekac... A wiesz, ze ja nie jestem jakas super fanka Nagasawy Masami, zeby tak wyczekiwac jakiejs dramy w ktorej grala... ostatnio chyba Last Friends lol XD Ja muszę 2 sezon Yuushy bo tam w którymś epie jest Daito w mejkapie XD! Ale ważne, że w końcu skończyłam pierwszy.

    Ja się boje brać mojego dysku zewnętrznego gdzieś, bo go nazwałam pan Hosogai, więc on już z nazwy jest ułomny jak Kei... Avi mi powiedziała, że zmiejszyłam mu tym samym miejsce na dysku, bo Kei ma taki mózg, że mu się nic w nim nie mieści X'D

    I w ogóle od 1 komenta miałam to pisać, nieważne jak sobie zmienisz orientację, i tak masz mnie na karku |°з°|

    ReplyDelete
  7. ja zawsze odpisuje u ciebie jakoś tak wygodniej xD
    dobra mamusia :D
    a dziękuję dziękuję jakoś dałam radę mimo że miałam minę "kurwa co ja czytam" tak bardzo nie ogarniam że to jest aż śmieszne <3
    O____________o' az tak źle? to przy nich chyba najwięksi stalkerzy wymiękają >D''
    oj znając ciebie Riw to i tak je dorwiesz, będę ci gorąco kibicować @_@

    ReplyDelete
  8. bo japońscy fani dbają o płyty *nie to co ja, robiąc z nich domino, nie żeby specjalnie czy coś XD*~ a przynajmniej niektórzy XD chociaz wtf trochę, żeby kupic płytę i jej nieodpakowac XD
    ten dialog jest wspaniały XD mama mamy *wtf świecie XD kciałam napisac Riwu, ale dziwnie mi to brzmiało XD* jest randomowa trochę jak moja XD
    dobra tera fangerl:
    Kaczusiaaaaaaaaaaaaaaaa <333333333333333 ta piosenka jest tak wspaniała, tak pocieszna, tak sjdfhjhgjhsdfb że orororo nie mogę <3 jak siedzę w łazience z moim bratankiem to biorę jego kaczusie do kąpieli i mu to śpiewam *co prawda on się parzy na mnie z wielkim wtf na twarzy, ale nic to* XD pv jest przewspaniałe i wgl sytko sytko i to chyba jedyna piosenka AKB, którą od razu tak bardzo bardzo polubiłam i to moja najulubieńsza
    pv do Uzy jest sugojny, tym bardziej porównując z innymi teledyskami xd jak to zobaczyłam *wehe na dużym ekranie na mamy panelu XD* to miałam takie 'wtf, one mogą tak wyglądac' XD fajna taka zmiana ale wolę kaczusie XD!
    czemu one mają tyle tego do płyt o_o zdjątka i tak dalej, wydaje się przynajmniej że dużo tego jest strasznie xd
    aitakatta, aitakatta, aitakatta yes! to jest zue strasznie, zryło mi mózg i ciągle mam to w głowie i nie chce wyleźc ;_; i ciągle sobie to śpiewam ;____;
    też bym ciała ich płytki. ale się powstrzymuje strasznie, bo jak bym miała zacząc kupywac to co bym chciała miec, to pieniądze z 5 miesięcy stażu by mi nie wystarczyły XD

    ReplyDelete
  9. Trochę zawczasu, ale wolę się zapytać teraz. Riw będę mogła użyć w Futrzaka imienia Kiziamine? :3

    ReplyDelete
  10. @Mabe: A ja lubie ogladac Masami. Nie naleze do wielkiego grona jej hejterow XD Prawda jest, ze postac Michiru z LF byla wkurzajaca, ale jest kilka dram, w ktorych naprawde przyjemnie mi sie ja ogladalo (Bunshin byl taki WTF ze az fajny XD).
    Ja przez pierwszy sezon Yuushy jeszcze nie przebrnelam. Mam to caly czas na dysku, ale jakos nie zebralam sie jeszcze na to, zeby go obejrzec. Nawet nie pamietam czy widzialam drugi ep/ fail. Daito w mejkapie? XDD KCE.

    ...pan Hosogai. I wszystko jasne.

    To mialo byc pocieszenie czy dobicie? XDD



    @chechu: To juz ktorys raz gdy kupilam nowki po cenie uzywanych. Z johnnysami tez mi sie tak kilka razy zdarzylo (nawet jak kupowalam od oedo @__@!). Japonczycy to nie my, nie smaza na cdkach kotletow XD

    AKB48 co teledysk potrafia czyms zaskoczyc. Na UZIE jest jeszcze jedna piosenka z mrocznym teledyskiem, tylko... piosenka jest kawaii XD; Co za cholere do siebie nie pasuje, ale kij.

    Dodatkow maja sporo, bo jest ich duzo? XD Przez to co singiel na kazdym DVD sa conajmniej 4 rozne teledyski *-* (ostatnio bardzo pozytywnie zaskoczyla mnie jakosc tych video!) Chociaz zal mi ich jest jak je wybieraja na okladki, bo nie zawsze wszystkie moga byc, albo sciskaja je tak, ze nic nie widac ;<

    Ja stwierdzilam, ze bede je kupowac jak zobacze cos taniego co bede chciala. W przeciwnym wypadku na nie nie patrze XD *trzeba sie powstrzymywac*

    ReplyDelete
  11. ... 90...? Q.Q muri muri muriiii, zło w czystej postaci, za dużo ich ;-; pozdrawiam serdecznie ludzi którzy ogarniają chociaż życie dwóch czy trzech
    aw, dziękuję <3

    ReplyDelete
  12. no część Riw jak miło cię widzieć w dobrym zdrowiu i humorze XD''''

    a tak btw to juz się naoglądałam screenów z OVA i się mogę usiedzieć na dupie ;-; nie wytrzymam do jutra ._.'

    ReplyDelete
  13. Yey, Otaiii pozdrawiam *macha do ekranu*

    TAK *///////////* Umrzyłam sto razy. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/14794_481365935244320_1068230738_n.jpg mhm, taaaaaaaaaaaak *leży na podłodze i się turla*

    ja sobie znajdę na stówę ale reszta może marudzić XD

    dostaniesz, dostaniesz, przecież ci obiecałam~

    ReplyDelete
  14. Yay *-*

    Riw pamiętaj o oddychaniu, to bardzo ważne przy jaraniu! ;_;

    Życzę ci powodzenia XD !

    ReplyDelete
  15. aw, będę wypatrywać :D

    Ja się udusisz to nie do mnie zażalenia ;_____;''

    D:! Zabrzmiało strasznie, powodzenia Riwuś Q.Q Trzymaj się tam dzielnie!

    ReplyDelete
  16. Yay! *macha pomponami*

    E, to spoko xD Jak jest tam tai to nie da ci umrzeć >D

    Pomyśl o przyjemnych rzeczach i zaciśnij ząbki ;-; !

    ReplyDelete
  17. Pozdrawiam i ciebie i Otai *macha* powiedz Otai iż ciesze się że widziała moje komentarze :D <3

    Widziałam screeny z Tip-off..... dsjkfgbjkasfgbfh Aokise :Q___________

    ReplyDelete
  18. Specjalnie dla was eksluzywne zdjecie fangerla w akcji... to przeprosiny za to, ze nie ma balkonu D: XD http://i47.tinypic.com/148dp4y.jpg

    Dostałam od męża kurczaka Aomine na moje urodziny i nazwałam go Cycek TvT

    ReplyDelete
  19. Otai : Widzę że dzielnie zbierasz materiały do opowiadania XD *kibicuje jej* Aw, to taaakie urocze imię! ;_;


    Riw twoje procesory się pewnie doszczętnie przepaliły od fangerlowania, ta ovka miała za duzo Kise ._.

    ReplyDelete
  20. Riw: szybciutko wklepuj na PC bo tez chcę se pofangirlować na Kisie *3* ..... Ładnie Proszę <3

    ReplyDelete
  21. @Mabe: ........nie znasz dnia ani godziny XD

    @gg gonia: Bedzie notka na P-C po polnocy, ale jak bardzo chcesz to posle Ci linka na maila jak obiecasz, ze nikomu go nie dasz i zostawisz ladny komentarz pod notka pozniej 8D

    ReplyDelete
  22. Riw: .... Przysięgam!!! gosiaczek.w@poczta.fm

    Q.Q *pełnia szczęścia*

    ReplyDelete
  23. XD Widzę ostro przekupujesz XD Zawsze wam je przecież piszę! ;-; Jednak muszę podziękować Riw, obiecałam ci tego Futrzaka i muszę skończyć pisać i sprawdzić, a jak dostane OVA to będzie po mnie ._.' ( czyli sumując jak dodam wpis to mi dopiero wtedy wyślij :Q________________ )

    ReplyDelete
  24. Kocham was <3
    Hehe Futrzak i Tipp-off w tym samym czasie... :3 bo mój net wesoło do mnie mruga że czas oczekiwania na załadowanie wynosi 1 godzinę...

    Dajesz Black! *Kibicuje*

    ReplyDelete