Wednesday, March 27, 2013

Roczek~!

Nie spodziewałam się, że rok minie aż tak szybko i że w ogóle ten blog tyle przetrwa, haha! Omedetou dla mnie za wytrwałość XD!! Mam nadzieję, że w tym roku notki będą jeszcze bardziej randomowe niż w poprzednim, czego gorąco sobie życzę! Amen.

Do wszystkich czytelników (starych i nowych) - dziękuję, że jesteście! Dobrze wiedzieć, że ktoś tu zagląda i czyta moje notki dla nie-do-końca-normalnych ludzi~ Tak, nic innego tu nie znajdziecie 8D Nie odpowiadam za przypadkowe ofiary.

W związku z tym, że Wielkanoc zbliża się sporymi krokami, czas na wielkanocną notkę~ W zeszłym roku były to zdjęcia z moimi Gokaiowymi maleństwami, w tym roku... Kur(c)oki~ 8D Kombinowałam z różnymi technikami, ale doszłam do wniosku, że jednak jestem failem jeżeli chodzi o dekorowanie ciastek, lol. Ważne, że są smaczne! (Kosztowałam i jeszcze żyję!)


Całość. Wszyscy oprócz Momoi, Kuroko i Murasakibary polani są lukrem:



MidoTaka. Na Takao są skórki z pomarańczy, a na Midorimie z cytryny :3 Jak zrobiłam Midorina, to był dużo ciemniejszy, ale lukier wyblaknął (?)... nie wiem jak to się mówi po polskiemu (halp?), ale widać na zdjęciu... T___T



AoKise. Aomine ma ma sobie lukier wymieszany z galaretką. Dupa Kise została posypana cukierkami :3



KagaKuro. Kurokooooo, jaki faaail XDDD; To oko mnie rozbraja. I to, że sparkli. Jak po raz pierwszy zobaczyłam ten żel, to zastanawiałam się czy to się w ogóle je... @__@; A na skrzydełku ma kokos~



MuraAka. Murasakibara jest failowy, lol. A Akashi wyszedł jakiś mniejszy niż pozostałe kurczaki~ (ego mu najwidoczniej zaszkodziło).



Odciepy i takie tam XD Dobry Mudżyn dla męża i Dupa Kise dla An, Black i Goni ;D (btw, Dupa Kise została ulubionym ciastkiem mojej mamy XD):


Córcia! Mam pytanie T-T Co zrobić, żeby mi lukier nie blaknął po wyschnięciu? Da się w ogóle? T-T Twoja mama potrzebuje rady od pro cukiernika~

PS. Pisanie na tak małych ciastkach jest mega wkurzające! XD

16 comments:

  1. Ja i tak najbardziej lubie te fote z Dobrym Mudzynem i Dupa Kise <3 :D

    ReplyDelete
  2. Dupa Kise to mnie cholernie przemawia - ciekawe czemu? XD ♥
    W ogóle przeraża mnie ten... żel (?) co jest na Kuroko. To jest jadalne? @_@'
    Ohohoho, widze AoKaga ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najlepszego!ヽ(*⌒▽⌒*)ノ
    Iiiiiii, MuraAka! *zara wracam, tylko pozbędę się ślinotoku*
    Kuroko sparkli bardziej od Kise...o.o

    ReplyDelete
  4. @Mabe: Wiem i chyba nawet domyslam sie dlaczego XD♥

    ReplyDelete
  5. No cóż, jest bardzo podobny do pierwowzoru xD Jego oczy mnie przeraziły co oznacza że muszą być tacy sami:D Wygląda kochanie. I przypomina mi meduzę. Lubię meduzy.

    ReplyDelete
  6. Ej tylko nie zabij Kiby przypadkiem D:"

    Aomine mówi, ze przyjmie cie bez kolejki >D
    Mieszkasz w bloku?
    Wiedziałam, że ci sie ostatnie zdanie spodoba, celowo tak zakończyłam C:

    Zobacz do czego ty mnie przekonujesz ;-; ♥

    ReplyDelete
  7. DDDDDDDDDDDDD: To było przerażające Riwuś na swój dziwny, siostrzany sposób ;-;

    Rozumiem. W sumie to ja ostatnio też C:'

    Owszem wiem, więc to wykorzystam skoro to była miniaturka dla ciebie >D

    ReplyDelete
  8. Riw, napisałam AoAo... hehe... tak q.q'

    ReplyDelete
  9. Mam ci napisać KagaKaga?

    Uważam, że szybciej by sie oboje pozabijali niż przelecieli ;-; Komedia by wyszła, ale to na prośbę pisane, a w prośbie zawarte było słowo "lekko angstowe zjebstwo". Tak ;-;'

    Dupa Kise dobra na wszystko ♥.

    ReplyDelete
  10. O rany humorzaście to chyba nie dam rady ._.' Poza tym korci mnie ten fanart... taaaak... ta rysowniczka jest genialna q.q' Dwie sa takie super, które rysują czasami nawet wspólnie aokagoszkę ♥

    ReplyDelete
  11. W ogole zapomnialam w odpowiedzi napisac a propo manipa, ze mam nadzieje, ze zsowjego osobistego kuraka tez dostalas XD

    A w ogole random, nie moge w domu spokojnie wody w kiblu spuszczac, bo kupili cos takiego http://drogerix.pl/userdata/gfx/067edd21821a98455210d85c6cc66910.jpg i ja sie nie moge przestac na te kolory patrzać // wyznanie po nocach XD

    ReplyDelete
  12. doobryyyy dodałam 2 rozdział Zasady q.q

    ReplyDelete
  13. Nie wiem, ale nie chciałam ;-; Gomeeeeeeeeeeeeen q.q' Ale pamiętaj o oddychaniu czy coś X.x

    Tak, on musiał najpierw pokminić w jak najszybszy sposób przelecieć Kise i wyznać mu swa ogromną miłość XD Niestety to nie zasada studencka, chociaż wzorowałam się na niej C:

    Uwa, czyli chyba trafiłam idealnie w twój gust >D *patrzy się na turlającą Riw* Tak.. chyba tak Q.Q' *creepy*

    ReplyDelete
  14. Kuroko- wygląda dość psychodelicznie XDD Akashi będzie zazdrosny o jego image XD

    Kise- to że jego dupa jest w cukierkach tak bardzo mi do niego pasuje XD

    "MidoTaka. Na Takao są skórki z pomarańczy, a na Midorimie z cytryny :3" to jest strasznie rozkoszne :D :3 jara mnie pomysł ze skórkami owocków.

    Dostałam ciastko Q.Q *chlipie z radości* DZIĘKUJĘ !!!!!

    ReplyDelete
  15. Awu, spamnę bo nowy Ep. Kryptonimu, zapraszam;-;

    ReplyDelete
  16. 'Mam pytanie T-T Co zrobić, żeby mi lukier nie blaknął po wyschnięciu? Da się w ogóle? T-T Twoja mama potrzebuje rady od pro cukiernika~' ojoj mama mogłaś pisać mi na tłiterze, bo ja już teraz z bloggerem to jestem daleko za murzynami *chociaż w sumie nie powinnam tak tego ująć X'D*
    lukier nie powinien blaknąć po wystygnięciu a na odwrót XDDD kolor powinien być ciemniejszy, jakiego barwnika używałaś? bo to raczej zależy od niego bo jak jest dupny/stary to różne fejle z nim wychodzą xd
    kucaki są takie super kawaii i dupa Kise też jest moim favem XD *łączę się z mamą mamy XD*

    ReplyDelete