Wednesday, June 12, 2013

Serdelki atakują!


Przyszło mięskoooo! Znaczy... paczka z Nipponlandu z najsłodszymi pluszakami pod słońcem - mini-podusiami Takao i Midorimy. Długo nie mogłam się zdecydować czy chcę Kagamiego czy Takao, czy może obu (ale to byłaby lekka przesada), więc w wyborze pomógł mi (random-)fandom i stanęło na tym, że biorę Takao dla siebie, ale żeby nie było mu samemu smutno - jeszcze Midorimę. Midorima jednak należy do mojego męża, dlatego na zdjęciach jest zafoliowany.

Nie lubię amiami za to, że naliczają wysyłkę milion lat świetlnych po złożeniu zamówienia, ale nie było innego wyjścia. Musiałam u nich zamówić, bo tylko oni mieli jeszcze te poduszki D: Jedno co mi się u nich podoba - fajnie pakują. Chociaż paczka jest 10 razy większa od tego co jest w środku, lol.

No więc... Oto i co ujrzały moje oczy po pierwszym przecięciu kartonu i usunięciu pół kilograma mniej lub bardziej ekologicznego papieru:


69 na dobry początek dnia! Brawo dla pakującego XD!


Serdelki z góry i serdelki... z góry, tylko, że z drugiej strony.


Metka dla zainteresowanych. Pierwszy rzut pluszaków, ktory wyszedł kilka ładnych miesięcy temu zawierał Kuroko, Kagamiego, Kise i Aomine. Jestem ciekawa kto się załapie na trzeci. Akashi, Murasakibara, może Himuro i...?


TakaMido? MidoTaka? *w tym miejscu przez głowię wieszcza przewija się masa dziwnych rymowanek, które lepiej zachować do epopei ;D*

Jeżeli ktoś się zastanawia dlaczego to jest takie maleńkie i nazywają to poduszką... Oto zdjęcie właściwego jej zastosowania:


Moje maleństwo jednak zostało przywłaszczone sobie już przez kogoś innego w zupełnie innych celach...


AoTaka! *krwotok z nosa od nadmiaru cukru na zdjęciach* A teraz proszę o fanfika!
Takao na tym drugim zdjęciu chyba woła o pomoc... ale może tylko mi się wydaje XDDDD

W związku z tym, że Midorima stanie się własnością Otai w najbliżej przyszłości, został zapakowany do torby i miał jechać ze mną do Kato. Oto i łzawe rozstanie ;A;


Takao: ...T____T
Midorima: Będę pisał listy...


Takao: Nie pierdol, jadę z tobą!
*ten tyłeczek XD*


Midorima: No chyba, że tak...
Takao: Teheee X3 *clings*

I tym sposobem pojechali obaj. Jednak nie miałam serca ich rozdzielać. *mientkie serce*

Sesja, sesjaaaaaa! *biega po pokoju jak kurczak bez głowy*...*pada martwa niczym Werter*...*zdycha przez kolejne 3 tygodnie*. Trzymajcie kciuki T3T!

10 comments:

  1. Ja ci tu fika pisze i nie zauważyłam, że tu już od dwóch godzi notka!!! Jestem na końcówce już, nie wiem, postować dzisiaj @___@?!

    Ja cały czas trzymam kciuki, cały czas się martwię o Joe i wysyłam sparkle i resztki mojego musku zawsze! Gambaruj *huuuuuuuuuuuga mocno*

    Takao jako dziecko Aomine XDDDDDD

    Awuuuuuuuu, jak wskakuje Takao do tej torby to jest najsłodsze fotostory świata.

    Teraz tylko mnie tam z wami brakuje *pakuje się i wysyła w pudełku*

    ReplyDelete
  2. @Mabe: Chce, chce, chceee fika *o* Do 21 powinnam sie ogarnac. Powinnam. Wlacze dzisiaj kompa, yes *mocne postanowienie*

    Lobam cieu <3333333

    Dziecko?? LOL, tak do tego nie podeszlam XDD To byloby,.. ciekawe.

    Tez sie wzruszylam od ich wspanialej historii ;A; *sniffa*

    Zamknelam ich obu w szafce w ubraniami, zeby mnie nie rozpraszali jak sie ucze XD Okay, czas sie skupic jeszcze na chwile i ogarnac!

    ReplyDelete
  3. AoTaka! *krwotok z nosa od nadmiaru cukru na zdjęciach* A teraz proszę o fanfika! - nasz klient nasz pan, coś postaram się napisać

    uwooo *przesyła dużo pedalskiej miłości* gambaruj, czymam kciukasy ;-;


    to midotaka jest takie awuuu ♥

    ReplyDelete
  4. @Black: A moge zarzucic Ci promptem? Bo chodzi mi cos dziwnego AoTaka po glowie od wczoraj, ale nie wiem czy chce to napisac, wiec... *patrzy wymowinie w strone Black* XD;

    Gambarujem! *salutuje i pada martwa*

    ReplyDelete
  5. zarzucaj, nie lubię za bardzo pisać pod czyjś pomysł, bo boję się że spieprzę, ale się postaram, bo na razie nawet o tym nie myślałam :D

    *dołącza się do Riw* bwwww / zdycha

    ReplyDelete
  6. Hehe, bedziesz miala czelendza :D Here we go - 17-letni Takao laduje na postrunku policji za kradziez w sklepie i na swoje (nie)szczescie trafia na zmiane 10 lat starszego od siebie, najseksowniejszego stroza prawa w okolicy aka Aomine.

    Reszta to pelna dowolnosc, w moim odczuciu to nie musi byc stricte AoTaka, moga to byc tylko hinty, a Aomine moze sobie wiesc na boku szczesliwe zycie z zona (Kise XD) czy whatever. Wiem, ze nie spieprzysz, a jestem ciekawa jak do tego podejdziesz :3

    Jak dobrze sie zdycha w towarzystwie XDD<3

    ReplyDelete
  7. szkoda że mam Takao w Futrzaku. Jebłabym najseksowniejszego stróża w stolicy i jego włochatą złota kulkę sierści. I całą powagę sytuacji szlag by trafił~
    mogę wypruć komuś flaki?

    zawsze raźniej i cieplej 8D

    ReplyDelete
  8. Nie ma opcji XD Ale prompt nadaje sie pod kazdy gatunek, wiec komedia jak najbardziej przejdzie ;D
    Czemu @-@ Za co? Komu? XD Nie zabijaj nikogo ;-;...

    Wheee~ XD

    ReplyDelete
  9. Twoje fotostory są najlepsze na świecie! haha To z rozpakowywaniem dakimakury z Kise też było świetne. <3

    ReplyDelete
  10. Takeo nie daj się rozdzielić z Shintaro <333

    Naprawdę uroczy nowy nabytek~! XD

    MidoTaka ♥

    ReplyDelete