Friday, July 5, 2013

Natsu da yo HONEY!

Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Jestem już FREE! (yhy XD) od uczelni i mogę w końcu się trochę zrelaksować. Wczoraj otrzymałam swoje ostatnie wyniki z egzaminów, wszystko pięknie zdane w pierwszych terminach, więc... Wakacjeeeeeeee~ *winner dance*

Tyyyyle rzeczy sobie zaplanowałam, a teraz nie wiem za które się zabrać najpierw, lol. Chciałabym nadrobić dramy, sięgnąć po kilka serii anime, poczytać mangi (mam spore zaległości ._.), książki, poszyć pluszaki, skończyć przygotowywać cosplay, powyżywać się na Sudeki (jak co roku :D), ogłuszyć połowę wsi przez Ultrastara i wypolerować podłogę z Kinectem XD Do tego jeszcze zedytować trochę mang i doujinów... proszę mi wydłużyć dzień o conajmniej 5 godzin *__*!

Chociaż tak naprawdę to najchętniej teraz walnęłabym się do łóżka i przespała resztę dnia, ale po co go marnować, gdy można zrobić tyle fajnych rzeczy. Co prawda internet mam aktualnie nieco ograniczony, ale będę dzielnie gambarować! Yosh!

W planach okołolipcowych było zapostowanie kolejnej części FZP, ale król Hyuuga zaginął gdzieś w okolicach Alaski i jeszcze nie udało się mu do nas dotrzeć, także proszę o cierpliwość. Postaram się w tym miesiącu wstawić jeszcze jeden rozdział epopei. Nie powinnam mieć większych problemów z jego skońzeniem, bo od kilku dni mam głupawkę jakich mało. Dodatkowo została ona spotęgowana pewnym anime o miłości do chlorowanej wody i drugim, o kilkupiętrowym hotelu pełnym niepoprawnie przystojnych przedstawicieli płci mylnie nazywanej brzydką.

To czas na... gashapony! XD (czy ktoś się jeszcze nie przyzwyczaił do mojego randoma?) Miała być jedna notka w marcu, jednak przy przeprowadzce gdzieś dobrze zapakowałam Swing 3Q, także dzisiaj zaprezentuję tylko ślicznego Off Shota :3 Przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety pozbawiono mnie na wakacje lustrzanki DX

Oto jak prezentuje się cała szóstka:


A tutaj bliżej, pairingami:


Kagakuro: Kuroko z Kagamim są tak śliczni, że mam ochotę ich schrupać. Te oczka T__T!!
Midotaka: Moja riksza jest krzywa ;__; Tzn. musiałam ją lekko odgić, żeby móc zaczepić ją o rowerek Takao... na szczęście uchwyt wykonany jest z miękkiego plastiku, więc nie było z tym problemów.
Kikasa: Czyli mój cudowny, zezowaty Kise XD Blondynka ma trochę nierówno przyklejone oczka, więc patrząc pod niektórymi kątami wygląda jakby miał zeza 8D Kasamatsu LOVE! Szkoda, że bez skarpetek ;-;

A tutaj wspomniany wcześniej 3Q, zaraz po wyciągnięciu z paczki (Pan Mudżyn jest taki ciemny, że go nie widać 8D). Niestety, do tej pory ich nie odpakowałam i leżą gdzieś w jednym z kartonów, czekając na lepsze czasy XD;


PS. Jestem lekko rozdarta pomiędzy kupieniem kolejnej serii gashaponów, a photobookiem Yukiego Yamady. Chociaż bardziej skłaniam się ku temu drugiemu... HALP!
PPS. Wielkimi krokami zbliżają się urodziny Midorina :D Wiecie co to oznacza, prawda? Fufufu~ *otwiera PS'a*

15 comments:

  1. Gdzie się nie wejdzie tam Free! Internet oszalał, ale nie, żeby mi to przeszkadzało. <33 ohohoho~
    Gratuluję zdania wszystkich egzaminów. <3
    Małe dzieciaczki słodkie jak zwykle. ^^

    ReplyDelete
  2. *odkopuje się z doujina* Ja nie czuję, że mam wolne *rzyg*

    Ja chyba na urodziny Midorina coś napiszę, bo niby dawno nie pisałam, ale nie wiem // dzisiaj zero entuzjazmu

    ReplyDelete
  3. @Tabi: Bo Free! jest wspaniale 8DD Swimming is going the gay way and everyone is happy about it. Chce wiecej plywania i tyleczkow w majtach kapielowych *-*
    Dziekuje<3!!

    @Mabe: Nie rzygaj mi tuuuu XDDD *wystawia glowe Mabe za okno* Bedzie dobrze, zgambarujesz, trzymam kciuki. Pamietaj, nic na sile!
    Napisz Zupe2! XD

    ReplyDelete
  4. Gratuluję zdania egzaminów :D
    Yaaaay, będzie epopeja *-*
    ...eh, właśnie zobaczyłam syrenę strzelającą gumką, free, za jakie grzechy...
    Gashapony urocze jak zwykle, chcę mieć pieniądze, to musi być fajne *^*
    *odpoooowiedź* Przepraszam ciociu, Lewiatan ma mały zastój ;w;
    Aka-chin wie wszystko *^*
    To się cieszę :3 *odpowieeeedzi koooniec*

    ReplyDelete
  5. Ganbaruj ze wszystkimi planami. *kładzie nacisk na edycję mangi i dj* XD

    Królowi Hyuudze mam ochotę przywalić w zęby, ale boję się, ze zamknie się w sobie i epopeja wyjdzie dopiero za rok. Wolę nie ryzykować xD

    Też się chloruję i oglądam hotel z bishami. Mam nadzieję, że jakoś to ogarnę bez większych uszczerbków na zdrowiu @_@

    Riw, ależ ty masz skarby w swoim domku. Boi się włamania czy coś! XD Psychofanki czają się za każdym rogiem ^^

    MidoTaka i riksza <333 Jaram się :D

    Pairingi zacne! ;P

    Łapaj za Yukiego Yamadę i gashapony! XD


    Gratuluję zdania wszystkich egzaminów *bije brawa* XD

    ReplyDelete
  6. @Vinc: Dziekuje<3 (a na reszte Ci odpisze u Ciebie XD)

    @Kanako: Bede gambarowac! Dzisiaj sie wzielam za szycie kurczakow i od razu polala sie pierwsza krew. Chyba wyszlam z wprawy D:

    Krol Hyuuga ma sie dobrze XD Z nim fragmenty mam juz pokonczone, zostalo mi jeszcze kilkanascie wersow do zakonczenia 3 czesci, powinnam w przyszlym tygodniu ja urodzic.

    Te anime ostro ryja mozg. Ja generalnie od dawna nie ogladalam anime, wiec dla mnie taka dawka glupoty moze byc smiertelna XDD

    Ohoho, niech wbijaja XD Aktualnie i tak nie mieszkam u siebie w mieszkaniu (wyznajac zasade: tam twoj dom, gdzie dupa twoja).

    Nie wiem czy mnie stac na oba XD Dobrze, ze gashapony sa aktualnie niedostepne, moge odkladac kase na Yukiego.

    Dziekuje! ;D

    ReplyDelete
  7. Bedzie Zupa 2... jak skoncze rastrowac 4 strony doujina *zapałki w oczy i gambaruję*. Wtedy zostanie mi tylko część bajkowa do wyrastrowania *jęczy mężowi, bo może*

    ReplyDelete
  8. @Mabe: Wohooo, zupa 2<3 Tym razem poprosze pomidorowa! XD
    Daj sobie juz dzisiaj spokoj, jutro tez jest dzien. *robi miziatora*

    PS. Musze obciac paznokcie u nog. Przyjedz, Sebciu DX

    ReplyDelete
  9. Dobziu ^3^

    Miziator wheeeeeeeeeeeeeee
    Ale robiłam aż do teraz, a i tak nie zrobiłam tych stron wszystkich co chciałam X'D

    ReplyDelete
  10. Yaay :D Trzymaj kciuki żebym to ja nie wpadła pod tramwaj, odwiedziny u babci w poznaniu, pogotowie mam w szybkim wybieraniu c:
    ...pierze co?
    Bo mi się nie chce :D
    Prawdopodobnie nigdy, a dlaczego?

    ReplyDelete
  11. Dziękuję :D
    Moja babcia ma laptopa i internet na działce, yuuuhu xD
    A, to. Ktoś mi mówił ze mam tam powietrze, to dobrze?
    No ja :D
    E tam, mikrofonu nie mam, głosu nie mam, cierpliwości nie mam. Może coś spróbuje jak się dorwę do porządnego mikrofonu.

    ReplyDelete
  12. uwoooo gashponki Riw *-*
    dawno ich tutaj nie było 8D
    wiem, że masz manię kolekcjonerską ale chyba photobook Yukiego Yamady będzie lepszym zakupem C: ale ja się w sumie nie znam 8D

    oh taaak, Free. Te opięte dupy w lateksowych gaciach (ostatnio widziałam takie w Over Drive, oh jesu kiedy to było? ;-;) gołe, mokre klaty i pełen fanserwis, czegóż chcieć więcej? 8D
    ...
    RIN X HARU, KURWA ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  13. Moja riksza też jest krzywa ale i tak można ją zaczepić o rowerek Takao :D
    To chyba wada produkcji xD
    Tak się cieszę, że zdecydowałam się na te gashaponki. Dziękuję <3
    A ja nie wiem, czy wszystko zdałam. Najważniejsze, że zaliczyłam najgorszy egzamin w pierwszym terminie xD

    ReplyDelete
  14. @Carrie: Skrzywila sie na pewno przez ich pedalstwo 8D *czyli riw szuka racjonalnego wytlumaczenia*
    Jak juz pisalam u Ciebie - nie ma za co :D
    Mam nadzieje, ze tak! Nie ma nic lepszego niz swiadomosc zaliczonej sesji *-* Trzymam kciuki!

    ReplyDelete
  15. oj tam Riw nie zmuszaj się, u mnie jeszcze lekko skrzywionych pairingów będzie duzo 8D chyba się przekonałam do trzecioosobówki po Ślepej prawdzie, która jest praktycznie moim debiutem jeśli chodzi o taki styl .-.

    ojeeeeej D: znajac ciebie to i tak pewnie je sobie kupisz 8D chciałam dobrze, ale nie wyszło, smutłem ;_;

    nie, nie będzie C:
    basen to całkiem dobra opcja szczegolnie kiedy widzi się seksowne 33 stopnie na dworze .-.'

    ReplyDelete