Friday, July 26, 2013

Kocham fandom

Czyli szybka notka z konwentu i lipcowe odchudzanie portfela.


Udało mi się dorwać do laptopa z Internetem, wohooo~ To oczywiście oznacza, że czas na notkę :D! (Grzechem przecież by było nie skorzystać z okazji) Dokładnie tydzień temu, w piątek, wybyłam ze znajomymi na konwent Balcon: Animachina. Było... CUDOWNIE~! Dawno nie bawiłam się tak dobrze na konwencie. Może była to kwestia tego, że dawno na żadnym nie byłam ;) Miło było spotkać się ze znajomymi, poznać nowe, zakręcone osoby i odstresować się po naprawdę ciężkim semestrze na uczelni. Dopiero na tym konwencie uświadomiłam sobie, że zaczęły się wakacje.


Po krótce, bo nie mam za bardzo czasu, żeby opisywać wszystko jak to zwykłam zawsze robić:
~ Organizacja konwentu po raz kolejny na plus - nie było żadnych zgrzytów, wszystko przebiegło jak należy :D

~ Współprowadzone atrakcje również zaliczam do udanych - mimo wczesnej pory, przybyło do nas nawet sporo osób (szczególnie na panel o AKB48 *sparkli*). Dziękuje mężowi i przepraszam, za swoją marną osobę m(_ _)m


Jednak fajnie mieć atrakcje z samego rana, bo potem można na spokojnie pobiegać po stoiskach i szlajać się, gdzie tylko się podoba przy okazji spotykając... ślicznych cosplayerów z Kuroko no Basuke *__*. Nyahahaha. Pozdrawiam dziewczyny! I przepraszam za niezdrową reakcję bezwarunkową wyciągania swoich długich łap i przytulania bez uprzedzenia. To mój fangirl mode XD; Nie panuję nad tym.


Największym zaskoczeniem i tak była Asu - cosplayerka ze Słowacji przebrana za Midorimę. Tutaj muszę wspomnieć, że Balcon jest przeklęty pod tym względem, bo zawsze gdy prowadzę warsztaty taneczne (chociaż tym razem byłam tylko na zastępstwo) ktoś przyprowadza mi cosplayera z serii, którą lubię i wybiegam do niego olewając wszystko na czym świat stoi. Przepraszam uczestników i dziękuję Eri za to, że zajmuje się nimi podczas mojego niekontrolowanego fangirlowania XD. Hehe. Oczywiście Asu przywitałam tak, jak każdego cosplayera, czyli wyglompałam już na samym wejściu bebłając jakieś niezrozumiałe słowa (przy atakach fangerlizmu przydałby mi się tłumacz), gdy do moich uszu dobiegło "Wait, wait" i wtedy mój mózg przetworzył, że Midorin nie mówi po naszemu. Co oczywiście nie przeszkodziło mi w zasparkleniu jej na śmierć, bo przecież po engriszu fangerluje się jeszcze lepiej. Gawd. Riw, zamknij mordę i opanuj się czasami, bo przerażasz ludzi.


Z innych konwentowych plusów:

~ Przyjechali Niemcy ze swoim mega stoiskiem z milionem ślicznych pluszaków *-* Było co macać! Dawno ich nie widziałam na żadnym konwencie, więc radocha podwójna.

~ Banzai sushi! Czyli najlepsze konwentowe sushi :3 *ślinotok* Co prawda trzeba było mega długo czekać, bo zamówień było od groma, ale na pyszne jedzonko zawsze warto. Szkoda, że w Krakowie nie mają takiego dobrego sushi ;~;


~ Pokaz teledysków do piosenek z anime zorganizowany przez Avi. Dziewczynoooo... nie dość, że się odmłodziłam o dobrych kilka lat, to jeszcze czułam się na tym pokazie jakbym słuchała własnej playlisty momentami. Karaoke z mężem pod głośnikami zawsze spoko (XD). Nie mogę się doczekać B-5, by pośpiewać więcej utworów ze starych anime *_*!!

~ Woda dla cosplayerów i widzów cosplayu @__@! Pierwszy raz od jakiegoś czasu wybrałam się na cosplay (tak jakoś naszła mnie ochota i miała być pewna grupka z fajnego anime, ale... nie było ich w końcu. Czuję się oszukana XD). Nie wiem jak jest na innych konwentach, ale na tym helperzy rozdawali wodę. Sugoi kurde. Naprawdę duży plus, w szczególności, że na sali było dosyć duszno mimo pootwieranych okien. Biedni cosplayerzy T-T;

Tutaj mój identyfikator z przypinkami, które sobie kupiłam lub dostałam:


Kurczaczkowy Kise i Takao zostali mi podarowani przez męża (ja jej w zamian za to kupiłam Midorimę i Aomine - dobra wymiana nie jest zła). Są to przypinki autorstwa Kiwi (cosplayerka Takao na zjęciach powyżej) i jak tylko jeszcze dopadnę je na stoisku, to z pewnością kupię więcej. Jestem jak najbardziej za wspieraniem polskich atrystów~ "Dramatic uke" i "Jesteś obiektem moich paczań" również dostałam od męża (XD), a Haru zakupiłam sobie sama. Co z tego, że trochę badziewnie wydrukowany. On się na mnie paczał i koniecznie do mnie chciał. Ładnym pedałom nie mówi się nie DX!!

Gdy przed konwentem przyjechał do mnie mąż, nastąpiła wymiana goodsów i dostałam do łapek śliczny photobook Yukiru Sugisaki "Neutral". Głównie zawiera on arty z serii D.N.Angel i... może kiedyś przyjrzę się mu bliżej ;) (w sensie notki na bloga, jeżeli ktoś będzie zainteresowany).


Poniżej trochę moich lipcowych zakupów, czyli co czekało na mnie, gdy wróciłam ze swojej podróży do tymczasowego miejsca zamieszkania:


(pierwsze zdjęcie, od góry)

- Dengeki Daisy 10 - jeszcze nie miałam okazji go zmacać i przeczytać;

- Ty i Ja etc. - bardzo czekałam na tą mangę. Lubię te historyjki i czytałam je wcześniej przy okazji przygotowywania się do konkursu organizowanego przez DMP, także wiedziałam czego się spodziewać i nie żałuję zakupu. Co prawda okładka pod obwolutą jest dziwnie miękka, a niektóre kadry poucinane (tak, mężuś, wyglądają tak samo jak Twoje), to i tak wydanie jest bardzo ładne~

- Hanakimi! Tom 5, wersja omnibus, tomy 13-15, które zawierają 3 z moich najukochańszych rozdziałów z całej serii. Jakie to rozdziały? Podpowiedź...


Przeszłość Umedy, hell yeah! To moja ulubiona postać z tej mangi, od kiedy tylko wpadła w moje łapki, gdy miałam te kilkanaście wiosen. Kto pamięta czasy Kum-chan Project, może kojarzy, że miałam go na avatarku ;)

- kolejna pozycja, która trafi na moją spedaloną półkę to Pedagog. Jestem z tych osób, które muszą same coś przeczytać, żeby wyrobić sobie własne zdanie na jakiś temat. Nie lubię bazować na opiniach innych, dlatego kupuję książki naszych kochanych wydawnictw bez względu na to jakimi cieszą się (lub też nie) opiniami. Sama przeczytam i stwierdzę czy książka zostanie u mnie na półce, czy też poszuka nowego właściciela. Od pierwszych stron trochę przeraziła mnie pierwszoosobówka i ciągłe przeskakiwanie między jednym bohaterem a drugim, ale najwyraźniej jest to celowy zabieg autorki. Niemniej jednak, można się trochę pogubić. Jestem już sporo za połową ksiązki i mogę opisać ją jednym słowem... psychoza XD. Czytałam już kiedyś podobną książkę z gatunku BL o trującej relacji uczeń-nauczyciel, jednak główni bohaterowie Pedagoga, to zupełnie inny stopień SM. Aż ciekawa jestem jak się skończy ;)

- Niebiańska podróż feniksa - do wszystkich, którzy już czytali ten tomik - CZY TE SD'CZKI NIE SĄ PRZEUROCZE? T_______T Jestem w nich zakochana. Podoba mi się klimat tej historii i to, że bohaterowie w wersji chibi pojawiają się w najmniej oczekiwanych momentach, lol. Po prostu super kawaii. Szkoda, że Yumegari mają taki długi cykl wydawniczy ;~; W każdym bądź razie, jest to pozycja warta swojej ceny - obwoluta, duży format plus kolorowe strony. Bez wahania można polecić wszystkim fankom BL, którym odpowiadają orientalne klimaty. Nawet mojej babci się podobało. (WHUT XD!? Trzeba było nie zostawiać yaoiców na wierzchu!)

- na samym dole kupki znajduję się 5 tomik Hetalii, który na razie odłożyłam na półeczkę, bo nie natchnęło mnie żeby dalej czytać tę serię. Musi poczekać na lepsze czasy. Kiedyś na pewno do niej wrócę.

To tyle, moje kochane robaczki. Przedwczoraj przyszła do mnie jeszcze jedna paczuszka, ale jej zawartość czeka dopiero na ofocenie (dkhg;dkhga;kdghkfkg).

Wracam do szycia cosplayu na B-5 T__T; Do zobaczenia na początku sierpnia~!

28 comments:

  1. Myślę, że ten konwent był jednym z lepszych również ze względu na to, że żadna z nas nie była umarnięta przez choroby. Aczkolwiek teraz po konwencie mam jakiś antybiotyk na twarz i ramiona, bo coś mnie uczulił X_________X W ogóle to jeszcze dodatkowa miłość jak się podniosłam, a ty mi kazałaś spać dalej w poniedziałek, bo o tym zapomniałam napisać XD Tak fajnie było iść spać dalej XD
    Na b-5 nici z prowadzenia atrakcji z rana, bo mamy za dużo ludzi, którzy mogą prowadzić tylko wtedy jak nie ma próby na cosplay lub cosplayu (całee 3 sztuki, a jednak xD)
    Te cudne grubaski Hana Kimi <33
    W Ty i Ja ktoś, kto przygotowywał magę do druku chyba nie ogarnął do końca, ale myślę, że to też wina autorki *tak jak moja w przypadku mojego doujina*, ktora na pewno nie przygotowala wszystkiego jak trzeba, skoro to byla jej pierwsza drukowana manga @-@' Wiem ile jest z tym masakry az za dobrze XDD
    Bieleckiego tez bedziesz chciala tak obczajac X;D?
    Z Feniksem to jest ten minus, ze to ma ledwo te 2 tomiki i jest nadal rysowane chyba, wiec na pewno bedzie wydawane bardzo poooowoooooliiii
    Mi sie juz kasiorka konczy .-. wiec nici z focenia nowych paczuszek, chyba, ze takiej jednej, od ktorej dostane zawalu x-x

    ReplyDelete
  2. Midorima~ <3333
    Przypinka z klatą Haru~ <3
    Musze sobie w końcu sprawić Feniksa, bo wszyscy tak chwalą kreskę w tej mandze. >.<
    Ja z chęcią przeczytam recenzje artbooka. <3
    Na Balconie na cosplayu to zawsze coś rozdają, czasem gry, czasem jedzenie, ale woda to stanowczo jeden z lepszych pomysłów. ^^

    ReplyDelete
  3. Uwo, ja tutaj przyszłam skomentować zaległą epopeję, a tutaj widzę relacja z konwentu @_@
    Baw, ciesz się, że się dobrze bawiłyście ♥ (bo jak czytałam u Otai to też jest zadowolona) I macie moe kawai zdjęcia ;_; Baw / fafluni ryjca do monitora
    Co do Asu to byłam mile zaskoczona, że to własnie ona też była Rivaillem an Animatsuri, dziewczyna robi zajebiste cosplaye, a z Takao (Otai mnie uświadomiła, że robiła go Kiwi *___________* koszmoszy) wyglądają po prostu baaaw, myłość, geje i koszykówka *-*'
    Ja czekam na swojego Pedagoda. Przekonało mnie słowo "psychoza" "SM" i "zwiazki homoseksualne" C: Ale jeszcze nie dostałam więc muszę cierpliwie poczekać ;-;

    *

    Co do epopei to znów spadłam na podłogę i zaczęłam się tarzać po ziemi 8D Riw nie wiem skad bierzesz te rymy ale mnie rozwalają 8D
    Top 3 z tej części:
    "Pięknego dnia pewnego. Zwał się on Kiyoshi
    I dla niepoznaki biustonosze nosił.
    Choć cała reszta dworu i tak się domyślała,
    Że ich piękna królowa kutasika miała"
    no po prostu sikam XDDDDDDDDD

    "Kukurydza też dla rydza,
    Weź banana na barana.""
    ogej ♥

    "W daleką wyprawę przeto się wybrali,
    Nie wiedząc, że mapę na odwrót trzymali." az mi ich szkoda Q____________Q


    *
    + random: 23 okładka Kuroko mi się nie podoba ;-;
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/1013186_496000480480888_1901376894_n.jpg

    ReplyDelete
  4. Uwoh. W przyszłym roku zbieram grupę ludu i jadę xD *zdeterminowana* Wylądujemy na Ukrainie, jestem tego w stu procentach pewna, nie znam nikogo z dobrą orientacją w przestrzeni ale to zapewne dlatego że mój całkowity jej brak jest zaraźliwy ;w;
    Oczywiście, ja to ja, przeczytałam Epopeje a wciąż nie skomentowałam, leń ze mnie, wybacz ;w; Zrobię to tutaj, oksy?
    Jakoś tak...wyjątkowo podoba mi się wizja Teppeia w staniku i sukience. Takiej różowej. Łososiowej. Z falbankami. Pasowałaby mu do cery.
    "W daleką wyprawę przeto się wybrali,
    Nie wiedząc, że mapę na odwrót trzymali."
    ...;w; *pat pat* No ale ziemia jest okrągła, może kiedyś dojdą ;w;
    Jeeny. Tak bardzo konstruktywnie, nie? xD

    ReplyDelete
  5. @Mabe: Byc moze, ale ja odnosze wrazenie, ze bylo tez tak jakos... inaczej, idk, takie mam wrazenie.
    Czujesz sie bardziej kochana jak mowie, ze masz isc spac? XD
    Pamietaj, ze ja tez nie chce na cosplayu ;A; (ktos od nas idzie na cosplay? @-@)
    Kocham omnibusy<3 Wypne sie na kazde polskie wydawnictwo, ktore bedzie chcialo wydac hanakimi (koniec koncow pewnie i tak bym kupila XD)
    Pewnie tez. Ale nie teraz... i pewnie nie w najblizszej przyszlosci. Moze jak bedzie jakas super promocja.. XD? Na razie mam co czytac, a to nie jest pozycja musze-kupic-bo-umre.
    Feniks jest cudny ;-; SDczki kuwa.
    Ja odkladam kase na B5, a reszte przepuszczam na pierdoly. Yuki wciaz czeka az kupie jego PB ;(


    @Tabi: Spraw sobie, nie bedziesz zalowac!
    To jak mnie natchnie, to ofoce ladniej i cos szkrobne. Chociaz nie wiem czy nadaje sie do pisania recek, raczej bedzie to fangirl-talk przeplatany jakimis info XD; /fails at life
    Gry widzialam, jedzonko tez (ale to nie na cosplayu, tylko na calym konwencie), ale z woda spotkalam sie po raz pierwszy. Powinni czesciej wpadac na tak genialne pomysly. Zwykla woda, a taka radosc~


    @Black: My sie widzimy na B5, prawdaaaaa? :3 Nie przyjmuje do wiadomosci przeczacej odpowiedzi, amen. XD
    Spodoba Ci sie ta ksiazka, obraca sie wokol klimatow, ktore lubisz. Skonczylam ja 2 dni temu i moj jedyny komentarz po przeczytaniu ostatniej strony to "O kurwa". Dawno nie czytalam nic ryjacego mozg. Jak ja mam teraz pisac swoje pedalsko-wesole fiki z tym czyms w glowie ;__;

    ...nie wiem skad biore te rymy. Zapytaj Adaska co cpal jak pisal Pana Tadeusza, bo czasami, jak sama to potem czytam, to mam wrazenie, ze biore to samo XD;

    Mnie tez sie nie podoba. Albo Tadka deadline gonil, albo nie wiem co... Wiem, ze czasy Teikou sa dla Kuroko very emo i te sprawy, ale ja jednak wolalabym cala 6 na okladce ;A;


    @Vincee: Przyjedz :D Zawsze mozesz doczpic sie do jakiejs mniej lub bardziej zdezorganizowanej grupy, sporo takich jezdzi na konwenty~
    Teppei w lososiowej sukience @__@ (prawdziwa gothic lolitka z tymi falbankami!) ...Hyuuga juz wie, co mu kupi na urodziny! XD
    Lubie random! :D

    ReplyDelete
  6. O właśnie i z tego wszystkie zapomniałam zapytać o to jaki cosplay szykujesz na B-5? <33

    ReplyDelete
  7. @Tabi: fem!Kise w dosc niekonwencjonalnej wersji, hehe :3

    ReplyDelete
  8. Tak myślałam, że to będzie coś z Kuroko, do tego femki! Yaaaay~ Kolejny powód, żeby być na B-5! <3 Też zawsze chciałam zrobić jakąś femke z Kuroko. ^^

    ReplyDelete
  9. @Tabi: Mam nadzieje, ze wejsciowke masz juz zarezerwowana X3 (ale bedzie duzo znajomych na tym konwencie, yay <3)
    To zrob! :DDD Jak nie na B-5, to na inny konwent~~ Cosplaye z KnB zawsze spoko :DDD

    ReplyDelete
  10. Czuję się, jakbym była po raz drugi u Otai na blogu xD Wszędzie jest Shin-chan <3 Jak ja Wam zazdroszczę... Sama zasparkliłabym Midorima XD
    Mam nadzieję, że jak już zrobisz ten cosplay Kise to wstawisz tutaj zdjęcie ale już nie z zakrytą twarzą! :D
    Ja od dawna czaję się na sushi, ale nie wiem gdzie dostanę takie dobre. Chyba trzeba będzie wybyć na konwent :D
    Czytałam już Ty i ja etc - musiałam szybko podkraść tą mangę koleżance. I tez miałam zastrzeżenia co do tej (zbyt!) miękkiej okładki... Mogliby się z nią trochę bardziej postarać :P

    ReplyDelete
  11. @Carrie: No tak, w koncu bylysmy na tym samym konwencie i 90% spedzilysmy razem, to pewnie i relacja bylaby podobna XD (a zdjecia te same, bo w sumie tylko jedna osoba u nas w sali ma aparat).
    Na zdjeciach w cosplayu zazwyczaj nie mam zaslonietej twarzy i mozna znalezc takie na blogu jak sie poszuka 8D
    Zapraszam na poludnie do Banzai Sushi! XD
    Chyba cieli koszty jak tylko sie dalo, lol.

    ReplyDelete
  12. @Riw: Jeszcze niezarezerwowana... ale już niedługo...
    Co do cosplayu to może kiedyś~ Wizja kolorowego wiga bardzo mi się podoba, ale nawet jeszcze nie zdecydowałam czyją femkę chciałabym robić. xD Teraz czekam aż będę mogła podziwiać Twoją. <3

    ReplyDelete
  13. @Tabi: Nie czekaj, rezerwuj~! Na stronie konwentu juz zamiescili spis atrakcji naszej sali :3
    Zrob sobie cosplay challenge i ciagnij losy, lol XD! ...jakby jeszcze bylo co podziwiac ;D Szykuje sie kolejny cosfunfail 8D

    ReplyDelete
  14. @Riw: Najbardziej chyba podoba mi się żeńska wersja Midorimy z zielonymi warkoczami, ale zaraz potem sobie myślę, że przecież glona nie będę cosplayować. O.O hah No i Akashi, i jego kolorowe oczka (bo kocham soczewki~ <3).
    Najlepsze są takie korytarzowe cosplaye for fun, kiedy ktoś wie przynajmniej jaką postać cosplayuje i troszkę ją poudaje a nie tylko te wybajerzone stroje na scenie! >.<

    ReplyDelete
  15. Chodziło mi głównie o zdjęcia. Prawie wszystkie takie same xD Ale rozumiem politykę jedenego aparatu :D
    Jestem z natury leniwcem i nie chce mi się szukać xD Poczekam na zdjęcia teraźniejsze - cosplay Kise <3
    Może kiedyś mnie tam poniesie na jakiś konwent (nie mówię, że nie xD )

    ReplyDelete
  16. @Tabi: Tak! Warkocze *__* Kiba zawsze mi mowi, ze warkocze u fem!Midorimy sa ble i fuj, a ja ja widze TYLKO w warkoczach + dodatkowo pelnych rajstopach, zeby przypadkiem nie pokazac nozek. Awuuuuuu.
    To dawaj fem!Akasza jak lubisz soczewki :D! Ja niestety nie moge nosic soczewek przez alergie i z make upem na Kise tez bedzie maly problem, ale sie poswiece T3T (zobaczymy ile wytrzymam XD)
    Zgadzam sie! O wiele bardziej wole taki cosplay dla socialu niz te "o boze, nie dotykaj mojego stroju, bo zniszczysz" osoby, ktore tylko wychodza na minute na scene, zeby potem zaraz z powrotem sie przebrac DX WTH. Zawsze mnie to boli i mam ochote krzyczec "Zostan w tym cosplayu jeszcze choc przez chwile! T__T"


    @Carrie: Nooo XD; Na tym konwencie to ja zrobilam wiekszosc zdjec *dumna*, ale generalnie na tego typu imprezach mam zbyt wielka faze, zeby pamietac o aparacie, lol.
    Dobrze XD Mam nadzieje, ze bedzie choc jedno zdjecie, ktore sie nada do publikacji, haha.
    Zapraszam! :D

    ReplyDelete
  17. na 80% będę na bc5 C:
    dzisiaj mi Gildia zapowiedziała, że wysłałą paczuszkę to może już jutro ją zmacam *-* fufufu~
    też chciałam całą 6 D: najlepiejz tęczą w tle ;-;

    *
    ;_____________________; bwwwwwwwww, weź wzruchałam się / fafluni ryjca w kącie
    ojesu Riw jest ze mnie dumna, ogej umrzeć spełniona zyciowo ;-; lolz, to od dzisiaj jesteś moją matką? XD
    polskie ficki są super, znaczy no niektóre, ale zdarzają się perełki i jeszcze bardziej się cieszę, że zaczęłaś (dzięki mnie!?) pisać i w ogóle baw, kosmos to czas na zbiorowego huga q.q
    naprawdę już nie masz za co dziękować nooo DX ja nic nie zrobiłam, tylko tak randomowo tutaj przylazłam przelać swój fangerl na AoKisy 8D bo syscy wtedy tylko AoKuro i KagaKuro i nikt mnie nie rozumiał ;-;
    nadal masz ten szalik!? xD
    PP też cię lubi, szczególnie 2 tysiące jenów C:
    no bo Kise niby nie, a tka naprawdę chce już do Mine noo ;-;
    majtki tez mu sprawdza .-.
    Aomine zawsze stanie na wysokości zadania popisując się swoją wybitna empatią 8D
    nie masz sie o co martwić PP to nadal komedia, tylko że w końcu musiałam to wyjaśnić c:''' (nie ma jak wymyślanie w trakcie pisania przeszłości Kise, która by się pokrywała z resztą rozdziałów 8D)jeszcze kilka rozdziałów będzie takich 50/50 a potem będą dzikie seksy.. znaczy ten no, AoKisy znów będą baka couple 8D
    autor basugeja narobił mi niezły bigos, że są dwie te siostry musiałam wszystko pozmieniac przez to -.-'
    szoczek co nie? 8D nie, Haizkai nie leci na Kise, w sumie to jeszcze nie wiem o co mu chodzi, ale on w 100 % leci na Nijimure.
    ... muszę tutaj dopchac Nijimure, ogej DX

    tak na dobre siedzenie nocą przy kompie:
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/971016_465809943515871_254148379_n.jpg
    so true 8D


    jebnę serce

    jebłam

    ReplyDelete
  18. @Riw: No pewnie że Midorima tylko w warkoczach! Jak na przykładną uczennice przystało! Tak rajstopki. <3 Ale nie potrafiłabym zdecydować, czy białe, czy czarne. xD Weź teraz przez Ciebie coraz bardziej mam ochotę kogoś zrobić, idź sobie. T.T
    Największa frajda to chyba połazić w cosplayu po korytarzu i powydurniać się ze znajomymi. ^^

    ReplyDelete
  19. XD ok rób ♥
    okej, ale nie wiem czy przeczytam do bc5 bo nie mam czasu zbytnio ;-;
    tak! XDDDD dokładnie o taka wersję mi chodziło ♥♥♥

    widzisz rodzina ci sie powiększa XD
    pp to never ending story ! XD
    ;-; czuję się ważna i super. bwwwwwwwwwwwwww *smarksmark* i tka bym pewnie przyleciała z randomem bo basugej lolz 8D
    ja wię ja wię ale bez angesta byłoby nudno i Mine serio by dopiero pocałował Kise w 69 rozdziale (tak symbolicznie 8D) a tak to może ruszy dupsko szybciej
    nje, Haizkai nie leci na Kise xD musi być jakiś wyjątek lolz

    randomy z free! zawsze spoko ♥

    ReplyDelete
  20. lubię trollować ludzi, Riw ja i seksy srsly to nie dla mnie temat ;_;
    Tetsu odegra tutaj (chyba) kluzową role, a jak nie to mogę się wybronić, że jest mały i fajny i go potrzebowałam czy coś ;-;'
    Aomine ci go nie odda ;-;

    ReplyDelete
  21. umarłabyś ze śmiechu~ takie pseudo jak w kiyohyu, muraka czy nijihai to sobie moge psiac, ale rozbudowane to nie dla mnie
    zreszta najwieksze seksy cie ominely bo sa w Dm wehe >D!
    nie no, tego nie powiedzialam. tetsu bedzie im podrzucal lubrykanty
    Kuroko-alfons te sprawy
    chyba ze tak >D


    koncze pedagoga~

    ReplyDelete
  22. XD soryyy ♥
    prawie sześć, wiesz od dziecka trzeba sie uczyć przyszłego zawodu 8D
    podrzuc mu dobre pornosy i zabierz wtedy kagamiego c:


    powiem ci jak skończe, żeby miec obraz całej ksiązki bo jak na razie jestem bardzo na nie 8D

    ReplyDelete
  23. jaki tam biedny, to jest diabeł ;_; na pewno odnajdzie się w pracy ♥
    i widzisz tym oto sposobem masz Kagamiego tylko dla siebie 8D
    pewnie dopiero skończę przed konwentem to sobie pogadamy :D

    ReplyDelete
  24. nie ;______; creepy dziecko
    fandom cię kocha 8D
    @___________@ nawet nie wiesz jak kurwa bardzo. jestem po pojawieniu się Darii i jestem prawie 100% pewna, że Aleks będzie z nią na samym końcu, a Rosenberg popełni samobójstwo bo chłopak nie wytrzyma psychicznie znęcania się. Tak zakładam, bo wydaje mi się że autorka jest bardzo przywiązana do postaci Aleksa i to aż wali po oczach

    ReplyDelete
  25. ja nic nie robieeee *gwiżdżę* jestem niewinna!
    ponarzekamy, opis mnie zachęcił do kupienia, ale sama książka mnie nie porwała. ale to jeszcze wstrzymam sie dopóki nie skończę. będziemy kurwić ;-;

    ReplyDelete
  26. tak Q______________Q czy te oczy mogą kłamać!? XD
    lubię ta postać, jest taka do bólu prawdziwa D:

    ReplyDelete
  27. uwo, z basugeja czy innego fandomu? :3
    chętnie bym go pocieszyła huhuhu @_____________@

    ReplyDelete
  28. będziemy mu zbierać datki na szpicruty, bicze i te sprawy XD

    ReplyDelete