Friday, August 9, 2013

Teikou EX2 + Shopping list

Niedługo po tym jak wróciłam z Balconu przybyły do mnie te oto cudeńka:


Gashaponki z KnB, seria EX2, którą udało mi się dorwać z limitowaną figurką Kuroko :D


Jak tylko otworzyłam paczkę (i otrułam się po raz kolejny smrodem chińskiego plastiku) stały się moim ulubionym setem gashaponów z KnB. Damn, są po prostu przeurocze. Midorima z muszelką jako szczęśliwym przedmiotem, ten uśmiech Daikiego...kslahdglkahg *fangerl*. Cud, miód i orzeszki. Jedyna rzecz, do której mogę się doczepić to to, że ręka Akashiego, w której trzyma piłkę jest dziwnie miękka i miałam wrażenie, że ta piłka mu zaraz odpadnie X___X.

Moim kolejnym celem, opócz kolejnych serii gashaponów z KnB (tak, wkopałam się i kopię dalej) są te oto maleństwa:


Wychodzą w grudniu, więc pewnie dopiero zmacałabym je na początku stycznia *łezka*. Szczerze powiedziawszy, do prototypów byłam nastawiona dość sceptycznie, ale gdy zobaczyłam je w kolorze... decyzja została podjęta XD. Będąc przy seriach innych niż KnB, nie obraziłabym się za gashapona Leviego (shut up and take my money), a dzisiaj zwiedzając ebaya o mały włos nie kupiłam całego setu z UtaPri, bo... Cecil XD; Dalej mnie kusi, niech ktoś to kupi, żebym przestała się nad nimi zastanawiać, buuuu.

Tabitha zmotywowała mnie do założenia MFC, więc oto i jest - KLIK KLIK. Nie potrafię co prawda zlokalizować w bazie wszystkiego co mam, ale lista gashaponków jest jak najbardziej aktualna XDb

A tak wygląda mój mały cyrk na kółkach w realu:


Również od dwóch tygodni przymierzam się, żeby złożyć zamówienie na YA, bo mają z okazji 15-lecia dużo promocji (między innymi na darmową wysyłkę od 25$ *-*!!), ale jakoś nie mogę zebrać się w sobie i ogarnąć, co bym chciała kupić najpierw. Singiel ED z FREE! się do mnie rwie niczym Haru do wody, ale nie wiem czy z nim jeszcze nie poczekać. W tym tygodniu kupiłam 2 mangi od June, których nie udało mi się wygrać w tegorocznym (super hardkorowym) 801Day, więc lekko nadszarpnęłam swój wakacyjny budżet, a jeszcze w przyszłym tygodniu czeka mnie wyjazd i konwent. Chyba skończy się tak, że złożę zamówienie dopiero po konwencie, kiedy zobaczę ile jeszcze mi zostało kasy ^^'

A jak już o konwencie... ktokolwiek wybiera się na organizowany przez moją wspaniałą osobę praktyczny konkurs z KnB na B5 niech zacznie się bać XD!! Wczoraj rozpisałam konkurencji na jakieś 3 godziny, więc bez wątpienia mam z czego wybierać. Żałuję tylko, że rzut nożyczkami do celu został usunięty z wiadomych przyczyn, haha. Nie, okej, żartowałam - nie będzie aż tak strasznie! Będzie super fajnie, zobaczycie :DDD Byleby tylko pogoda dopisała~

PS. Przymierzam się do szycia kolejnej partii pluszowych kurczaków z KnB. Dorwałam sporo materiałów na Kuroko (w końcu!!), Kagamiego (może być ewentualnie Akashi), Haizakiego, Nijimurę, Aomine i Momoi/Kiyoshiego (nie wyobrażam sobie go w innym kolorze niż różowym XD), więc jak ktoś jest chętny, to może sobie kogoś 'zamówić' już teraz~
PS2. Będę miała duble z tej serii gashaponów:
Jednak nie wiem jeszcze jakie i w jakiej wersji (są 2: standardowy lub karabińczyk). Jeżeli ktoś jest chętny na którykolwiek z nich, to może sobie zaklepać, jak odbiorę swoją paczkę i będę miała tego konkretnego, to mu odłożę. Oczywiście jest to niepewne zaklepywanie w ciemno, bo nie wiem, które dostanę. Kto pierwszy ten lepszy~ XD

Zaklepane:
Takao x 1 (Kiba)
Midorima x 2 (Carrie, Kiba)
Kagami x 1 (Carrie)
Kise x 1 (Zorka)
Kuroko x 1 (Kiba)

46 comments:

  1. Akashi, nie trać rąsi. T.T
    Nowe gashapony są cudne! *O* Aomine wygląda świetnie! Jejciu, jak mu pasuje ten uśmiech. <3
    Dzieci z Free też wyglądają przeuroczo~ Sama bym chciała, ale nie, trzeba się powstrzymać.

    ReplyDelete
  2. @Tabi: Musze uwazac, zeby go za mocno nie eksploatowac, bo naprawde mu cos odpadnie (XD)
    Aomine jest zdecydowanie najladniejszy z calej szostki *__*
    Ty masz sie zaopiekowac malymi tenisistami! XD

    ReplyDelete
  3. Konkurs z kuroko... chcę tam być, zabierz *bardzo ładnie prosi*

    ReplyDelete
  4. domyślam się, że konkurencje będą jedyne w swoim rodzaju *_*

    // piękny ten gashaponek z Mukkunem <3

    ReplyDelete
  5. @Piegowata: *zabiera i pakuje do plecaka XD* Nie wiem skad jestes, ale przyjezdzaj! Wejsciowki na konwent beda do kupienia nawet na miejscu :)

    @Kanako: Beda! Co prawda nie moge za wiele teraz zdradzic, ale po konwencie dokladnie opisze, co robily moje "ofiary" XD<3

    ReplyDelete
  6. heheheeeeeeee heeeeeeej Riiiiiiiiiiiiiw wiesz, że ja zaklepuje kurczaki >D muszę wspomóc twój portfel żebyś sobie mogła pokupować nowe gashpony i inne pierdolety 8D


    uwoooh ta seria z kisekami jest śliczna ;-; *maca monitor*
    z Free też wyglądają super ;-; rany gdzie moje piniondze? ;-;

    ReplyDelete
  7. chce systko ;_; znaczy Kuroko/Kagami/Takao (of kors biorę, ale będzie płakał bez Midorina ;-;) Akash tez brzmi super i nijihaiikiii i rozoffe pedały i oh kurwa jaka ja zdecydowana DX
    tak będą XD znowu, ciekawe na co tym razem ci sie dołożę 8D

    ReplyDelete
  8. dopiero wlazłam na kompa, bo Uva źle znosi upały ._. (tu jeszcze nie przeszły)

    Mi odpadła kanapka od komórki i zagineła w bliżej nie określonym miejscu ;____; *tak mi się przypomnialo patrzac na gashapony*

    Nie ogarniam konwentu OTL

    ReplyDelete
  9. @Mabe: Tu tez jeszcze sa. Mimo ze dzisiaj byly burze, to nic nie dalo, jest tak samo duszno jak bylo. Mam nadzieje, ze w Kato bedzie lepiej, bo ma byc nieco chlodniej w przyszlym tygodniu.

    Tytany ja zjadly! Zara... tytany nie jedza kanapek .__.

    Ja dzisiaj ogarnelam troche warsztaty, a wczoraj konkurs. Damy rade T3T

    ReplyDelete
  10. weheeeee mamusia Rif mnie kocha ;_;
    czekaj najpierw ostudź mój zapał i mi powiedz ile za systko xD (kuroko, kagami, nijihaiki, akash) na razie bez różowego bo coś czuję ze nie przeboleję tego koloru XD

    o rany, zycie zbieracza jest ciezkie ;_;

    ReplyDelete
  11. @Joe *napisala po czym rozsmarowała po monitorze nażartego komara T___T* ja widzialam dzisiaj prognoze, gdzie w poniedzialek wraca upal i sie boje ile razy to sie jeszcze pozmienia D:

    Chyba se w koncu hello kitty Ryo otworze i przyczepie do komórki jak tak dalej pójdzie xD

    W sumie ja tak jak teraz mysle to mam jakiegos gashapona czy cos w tym stylu Faia z TRC, ale to bylo dawno i nie pamietam.

    Ja nie ogarniam przede wszystkim dodatków do cosplayu (bo ich nie mam .-.) i tego przekletego obrazu Jina x___X

    ReplyDelete
  12. @Mabe: W poniedzialek sobie moze byc upal, byleby pt-nd bylo w miare. W zeszlym roku na B mimo latania w peruce (choc krotkiej) dlugim rekawie (i podkoszulku) i dlugich spodniach przy jako-takim upale, dalam rade, wiec mysle, ze teraz tez dam xD (oby, bo dluga peruka mnie przeraza jednak...)

    Pobrudzisz ja DX A jak zgubisz to bedziesz plakac... D:

    Obraz Jina brzmi hardkorowo @__@

    ReplyDelete
  13. nie zapowiadali deszczu meteorytów więc jestem spokojna ;-;
    dobziu ale kagamiego, kuroko i takao biorę na pewno .-. ale jakby co systko mnie woła z utęsknieniem XD

    uwoh .-. ale ja się mogę poślinić do monitora chociaż XD

    ReplyDelete
  14. walnie cię gwiazdka z nieba i spełni twoje życzenie od co!
    gambareeee *pompony* wierzę w twe zdolności manualne! >D

    ReplyDelete
  15. DDDDDDDDDDDDDDDDD: cóż to za piekielne marzenia, teraz to smutłam kurwa ;-;

    ReplyDelete
  16. widzisz jak pedalsko? xD byłabys swiadkiem ich dzikich segzów.... masz miejsce dla mnie w tym akwarium?

    ReplyDelete
  17. tez muszę być tęczowa, mogę być takim samym, dla mnie każdy robal jest creepy nawet motyl ;-;

    ReplyDelete
  18. Z daleka o.o wiem, że są i tym bardziej płaczę, że nie mogę, ale będę czytać Twoje relacje, tak samo fajnie *wmawia sobie*... to jak duży ten plecak?

    ReplyDelete
  19. XD
    nie mogą, oni muszą, nijimura ma ciągły popęd

    ReplyDelete
  20. Mając małe możliwości to bardzo daleko, ale, ale zmieszczę się, jestem kurdu... znaczy nie urosłam zbytnio ^^

    ReplyDelete
  21. myslałaś o napisaniu nijihaików? XD smutno mi samej w fandomie ;-;

    ReplyDelete
  22. Q________________Q nie bądź takaaa *pycpycpyc*
    12 słów #$$#^$%(* kosmos, jestem dumna XD

    ReplyDelete
  23. Myślę, że dojechać bym dojechała, chyba nawet z lublina jest bus do Zakopanego przez Kraków, ale nie tym razem.
    Okey, otworzę tam kawiarnię, Twoją własną prywatną.

    ReplyDelete
  24. soraski za mą slepotę XD
    taki takii gdzie nijimura przychodzi do haizakiego bo niby on jest chory? ;_;

    ReplyDelete
  25. Będę czatować!
    Ba, Twój plecak, możesz ułożyć menu ^^

    ReplyDelete
  26. uwoooh on jest supeeeer *-* masz gdzieś same skany, systkie? nieważne że chińskie chciałabym pofapać xD
    uwoh *_______________* brzmi super, jak się dowiesz to się podziel! xD

    ReplyDelete
  27. weheeeeeeeeee @______________@
    dziekujęęęęęęęęęęęęęęę / ślinotok

    ReplyDelete
  28. Zaczynam się robić głodna o.o
    *zapisuje* okey, okey, jakieś wymogi smakowe?

    ReplyDelete
  29. Przyjęłam, to teraz sobie ładnie tutaj urządzę, podusia, kocyk, komputer. Gotowa. Nie wrzucaj mnie na półkę bagażową *ładnie prosi*
    Powiadasz, że nie wolno *patrzy na stertę ciastek* cóż można założyć, że nie jest późno, tylko wcześnie i wszystko będzie okey.

    ReplyDelete
  30. żelki o.o wymienię za ciastka i czekoladę, żelki, chcę żelek.
    Przetrwam!

    ReplyDelete
  31. żelki zawsze są dobre, chociaż powiało grozą.
    Zawsze mogę biec za autobusem, 40 stopni to wyborna pogoda na taki spacerek.

    ReplyDelete
  32. Jeju ale one cudne *^* Aż zaczynam sama je chcieć xD Sama dałabym się pociachać za gashapona Leviego xD
    Przez to zdjęcie z gromadą gashaponków, zaczynam się zastanawiać nad kolejnymi zakupami :D
    Na FMC masz jedną z moich ulubionych grafik z Midorimą i Takao :D Powodzenia na konwencie, miłej zabawy.
    Z gashaponów coś zostało, czy wszystko zaklepane? xD

    ReplyDelete
  33. @Carrie: Z limitka Kuroko ciezko jest je dorwac, ale 5-figurkowy zestawy jeszcze widzialam, w dodatku w bardzo niskich cenach ;D!
    Ja moge Cie tylko zachecac XDDD
    Awww, tez bardzo lubie tego fanarta<3 Dzieki!!
    Mozesz mi napisac, ktore bys chciala, wpisze Cie do kolejki i jak bede je akurat miala, to dam Ci znac :)

    ReplyDelete
  34. Niskie ceny xD Ciekawe w jakim przedziale cenowym jest u ciebie "niska cena" :D Ludzie z blogów mnie tak zarażają wszystkimi zakupami, że mój portfel tylko jęczy z braku kasy xD
    Nie trudno się domyślić po kogo ustawiam się w kolejce XD Oczywiście Shin-chan i chyba też Kagamiego~ Jeszcze zobaczymy, ale jak co to ich dwóch ;)

    ReplyDelete
  35. @Carrie: Niska cena = nizsza niz w sklepie internetowym :D 5 z tego seta (bez Kuroko) mozna kupic za ok 60zl (juz z wliczona wysylka).
    Okej, zaklepuje :3

    ReplyDelete
  36. To faktycznie niska cena xD Nie spodziewałam się...
    Ok, dzięki :D
    Zastanawia mnie, co to jest to na zbiorowym zdjęciu, najbardziej oddalone do prawej strony- co to jest? Nie mogę się dopatrzeć XD

    ReplyDelete
  37. @Carrie: To Go-Ongery - http://dokidokiyukai.blogspot.com/2012/03/pressing-forward-on-road-of-justice.html :D

    ReplyDelete
  38. Ej zajebiste są :D Te duże głowy - nawet mi się podobają XD

    ReplyDelete
  39. Jaaaaaaa, jakiś śliczny Mukkun*rozpływa się*
    Kcem na B5 *ociera łezki*

    ReplyDelete
  40. tak Riw będziesz jageeeeeerowac spiewajac yumiyę 8D


    rany, jak szybko ;-;

    ReplyDelete
  41. damy radę będę cię wspierać! XD

    zmacam jej doujina *-* bo gambaruje i powiedziała, że jak przyjadę to 1 będzie skończony :D

    ReplyDelete
  42. na pewno jeszcze duzo będzie chcialo powyć yumiyę wiec nie bedziesz sama! xD

    dobrze *-*

    ReplyDelete
  43. AAAA DSJFHSAKDJHKLJFHSAKDFH POWIEDZ, ŻE JE SPRZEDAJESZ ;_______; omg chcę Kise T^T *ma już Aomine do kompletu*

    ReplyDelete
  44. @Zor: Haha, nie, tych z Teikou niestety nie sprzedaje, ale bede sprzedawac duble z tej serii o ktorej pisalam na samym koncu posta ;)

    ReplyDelete
  45. amg, pomarzyć zawsze można c'nie XDDD
    OK, ZAKLEPUJĘ KISE. ;^;

    ReplyDelete