Tuesday, August 20, 2013

aB-5olution

Chyba nie odespałam jeszcze do końca konwentu *zieeeew*. Zamiast się porządnie wyspać po powrocie, pierwsze co zrobiłam, to wparowałam na Internety, żeby zobaczyć co mnie ominęło przez ostatni (prawie) tydzień. A wczoraj do południa odrabiałam zadanie domowe, którym było czytanie nowych konwentowych (i nie tylko!) nabytków, a także wchłanianie pociśniętego mi przez Kibę Kranevala... podczas czytania którego niestety zasnęłam, lol (raczej nie dlatego, że był nudny, tylko dlatego, że byłam mega zmęczona XD).


Co do samego konwentu... gdybym nie musiała relacji opisywać słowami, tylko językiem fangirla, to brzmiałoby to mniej więcej tak: "LSDKHGKLSDHG;H;DFLJHADJKH!! SDGKL SDGLKSHDGKLH; DFHADFJHKJ;4OFMN,DFGARE!" i wyrażałaby więcej niż cały ten post, ale jako że mój osobisty tłumacz fangirlowego języka nie istnieje, muszę się bardziej wysilić XDDD

Zacznijmy od tych mniej przyjemnych rzeczy. Po pierwsze... Konwent? Jaki konwent? B-5 ciężko nazwać konwentem. Dawno nie spotkałam się z aż taką... dezorganizacją? Pośpiechem? Gdyby nie genialny social, nie wiem do jakiej zakładki wrzuciłabym tę imprezę, ale zapewne szybko bym o niej zapomniała. Choć w piątek było w porządku, sprzęt do sali został dostarczony jeszcze przed naszym przyjazdem (super duży plus!) i sala była przygotowana na 100%, to jednak potem było już tylko gorzej. Ostatnim gwoździem do trumny były chyba nagrody, które zostały dostarczone na jeden z konkursów, który prowadziłam z Eri. Były to warsztaty taneczne połączone z konkursem na choreografię, a dostałyśmy dla uczestników... 2 ostrza do noży. Oh well... Nie wiemy tylko czy osoby biorące udział w konkursie miały pozabijać się siebie nawzajem czy organizatorów...

Do tego wszystkiego jeszcze można dołożyć mojego nieziemskiego pecha, gdyż jak się okazało, wszystkie atrakcje, na które chciałam pójść odbywały się wtedy kiedy ja sama jakieś prowadziłam. Żegnaj konkursie z KnB, panelu o KnB i panelu o SnK. Jedyne na co udało mi się wbić, to panel o FREE!, ale szybko się z niego ulotniłam, gdyż nie było czym oddychać i prowadzące chyba nie za bardzo ogarniały brak Internetu (przemilczmy kwestię "nie poprowadzimy panelu, bo nie ma Internetu").


^ Attack on Cycki XD


Wszystko uratował jednak social, bo gdyby nie Ci złoci ludzie, to chyba nie pozostałoby mi nic innego jak skoczyć z mostu... X'D. Z całego serca dziękuję całej ekipie:

Mąż - za to, że... jest i że był moim najwspanialszym moe Aomine, że przyjechał do mnie po raz kolejny okrężną drogą jadąc na konwent i wytrzymał ze mną tyle czasu, nawet jak marudziłam i wyzywałam go od farbowanych Arminów (czekam na stripy z SnK! XD).

Chechu - za to, że zawsze przyjeżdżasz do nas z tak daleka (i Ci się chce T__T), za przepyszne ciastka marcepanowe i Heichou (jęstę tytanę T__T). Za zdjęcia i fangerl na mamę i papę~ Przepraszam, że przeszkadzałam Ci swoim paplaniem na piątkowym panelu XD;


Eri - za to, że zawsze jesteś i nigdy nie zawodzisz jeżeli chodzi o konwenty i atrakcje! Dziękuję za wspólnie przeprowadzony warsztato-konkurs (jednak nie uciekłam XD) i mam nadzieję, że następnym razem nie będę musiała szybko uciekać po konwencie i zrobimy sobie afterparty!

Jenny - za to, że w końcu nas odwiedziłaś! Dziękuję również za zdjęcia *__*

Bułka i Brzeziu - cieszę się, że przyjechaliście! Widujemy się na konwentach raz na ruski rok, ale Wasza obecność to zawsze +100 do funu.

Lora - za pomoc przy cosplayu~

Łajt Hane i Arisu - za to, że przyjechałyście i zorganizowałyście atrakcje w naszej sali! Za wspólną sesję zdjęciową i po raz kolejny, za wspaniały cosplay Kuroko i Kise *-*! Mam nadzieję, że się wkrótce znowu zobaczymy! :3 *mac mac*

An i Black (razem, bo małżeństwo XD) - strasznie się cieszę, że przyjechałyście i mogłam Was osobiście poznać. Nie ma nic lepszego od fangirlowania na żywo. Dziękuję za wspólnie spędzony czas, wycie na US, za długie rozmowy na temat basugeja i SnK oraz wspólne obgadywanie fandomu (XD). Za udzielenie wspaniałego ślubu i prezenty (naprawdę, nie trzeba było T__T). Za pomoc w konkursie (nie wiem co bym bez Was zrobiła, moje drogie niewolniki :*) I za branie mnie na kolanka (seriously, to było urocze, przepraszam, że jestem ciężkaaaaa T-T) i dokarmianie. Uwielbiam Was~ Liczę na to, że na kolejnym konwencie uda nam się zebrać już całą ekipią DK ;D!!

Dziękuję też wszystkim pozostałym, którzy robili sobie z nami zdjęcia (i tym, których to ja męczyłam o zdjęcia... Asato, hehe ;D) lub wpadali do sali/łapali nas na korytarzu, żeby porozmawiać. Nie wymienię Was z wszystkich z nicków (przepraszam T-T), ale wysyłam Wam dużo miłości~!! Szczególne pozdrowienia dla Zorki i koleżanki oraz Ayakashi (z którą jechałam w drodze powrotnej w autobusie, hehe XD), ekipy Kotori (za genialne nieoficjalne panele dyskusyjne) oraz dla wszystkich uczestników zorganizowanego przez moją niegodną (XD) osobę praktycznego konkursu z KnB. Mam nadzieję, że pomimo moich faili bawiliście się dobrze. Ja osobiście bawiłam się świetnie i cieszę się, że prowadziłam konkurs dla tak wspaniałych ludzi XD. *macha Kagamiemu, który wyskoczył przez okno* Do zobaczenia znów!!


Dla ciekawych jak wyglądał praktyczny konkurs z KnB - każda drużyna losowała przypinki z postacią ich reprezentującą (był Kuroko, Aomine, Kise, Midorima i Kagami). To właśnie z tymi postaciami były "związane" konkurencje, choć tak naprawdę żadna z nich nie miała nic wspólnego z koszykówką ;) Niestety konkurencji od Kuroko nie udało mi się przeprowadzić, zostanie na inny konkurs, zdradzę tylko zainteresowanym, że była ona związana z podaniami~


1. Kagami - żeby skakać jak Kagami należy wyrobić sobie dobrze mięśnie łydek (XD), więc zadaniem uczestników było drużynowe skakanie przez 6-metrową skakankę. Skoki liczone były od momentu, gdy cała drużyna znalazła się pod skakanką. 20 skoków = max. punktów.
2. Midorima - tzw. "polowanie na szczęśliwy przedmiot" - każda drużyna otrzymała w kopertach kartkę, na której zapisane były 2 szczęśliwe przedmioty (mniej lub bardziej hardkorowe, jednak wszystkie były do znalezienia na konwencie - od zielonego śpiwora przez parasol, podkolanówkę na okularach przeciwsłonecznych kończąc - random fandom ;)). Po gwizdku mieli oni 8 minut na jak najszybsze przyniesienie swoich szczęśliwych przedmiotów do sali.
3. Kise - perfect copy! Uczestnicy zostali posadzeni w kole, ich zadaniem było ułożenie zdania wielokrotnie złożonego, gdzie pierwsza osoba wymyślała jedno słowo, a kolejna musiała je powtórzyć i dołożyć swoje własne. Odpadał ten kto się pomylił. Zdanie z naszego konkursu brzmiało tak: "Midorima idzie do WC po mydło, którym będzie czyscić Takao przez dwie godziny, ponieważ jest gejem i akurat ma brudne ręce, więc lubi mieć szczęśliwy przedmiot..." (26 słów!!)
4. Aomine - konkurencja wymagająca szybkości i precyzji Aomine ;) Para uczestników z drużyny dostawała do dyspozycji 2 krzesła i ich zadaniem było przejście na drugą stronę sali przy pomocy owych dwóch krzeseł bez dotykania podłogi. Jeżeli którykolwiek z uczestników dotknął podłogi, cała drużyna musiała wrócić na linię startu. Wygrywała drużyna z najlepszym czasem~
5. Kuroko - ignite pass - przez brak czasu nie udało mi się przeprowadzić tej konkurencji, więc zostanie na kolejny konkurs ;)


PS. Więcej zdjęć z konwentu jest na FB ;) A filmik z naszej sali jest tutaj.


Na koniec zdjęcie stuffu, który wrócił ze mną z konwentu. Od lewej: informator konwentowy (rozpiske godzinową przepiłam) wraz z moim identyfikatorem ("Riw nie Levi") oraz nowymi przypinkami od Kiwi, Midorimą i Aomine :3 Poniżej batonik musli, który dostałam od Black (biedak ucierpiał w podróży DX) oraz pedalska truskawkowo-wiśniowa laska od Kiby XD. Dalej, na górze pierwszy polski doujinshi z Kuroko no Basuke autorstwa męża (*-*)!! oraz akt AoKisowego ślubu, który wziełam z mężem na konwencie (An, Black, jesteście wielkie, SHINGEKY! XD). A pod spodem 2 pierwsze tomiki jednej z moich ukochanych serii, czyli Full Moon wo Sagashite (Takuto dflkghskl!!), które sprezentowała mi Kiba po powrocie z Cambridge oraz zakupiony na konwencie drugi tom Tyranka :3 Jest co macać i czytać, Tyranka już wciągnęłam, ale FMwS będzie musiało trochę poczekać, bo... doujiny czekają na edycję XD! *ucieka*

27 comments:

  1. Nagrody były najlepsze XD ginęłam na tym, serio, myślałam że na B4 było źle, ale nie, mogło być jeszcze gorzej XD co nas czeka za rok? cukierek dla pierwszego miejsca XD ?
    btw nie, mi się nie chce przyjeżdżać xd ale jakbym nie przyjeżdżała to moje życie by było jeszcze bardziej monotonne i nudne niż jest więc przyjeżdżam xD chociaż zawsze mam takie 'fhbsjfbsjf nie chce mi sięęęę' ale jak pomyślę, że spotkam was, to mi się zachciewa ;-; jestem szczęśliwym człowiekiem, że rok temu podjęłam decyzję przyjechania do ciebie na zlot i choć na początku było ciężko to potem poleciały sparkle i dostałam nowych rodziców ;-; <3
    nie miałam mamy na kolanach ale omg, skoro mama jest ciężka to ja żem słoń XD
    btw nie żałuj panelu o SnK, znaczy no nie żebym mu pojeżdżała czy coś, ale no, panel jak panel, dużo gadania, dużo śmiechu, a przeróbki i tak na pewno wszystkie widziałaś XD
    myślę że nikt nie ucierpiał na tym, że nie pokazałaś rozpiski XD nawet powiem, że to i lepiej X'D
    Zakochany Tytan 8DDDDD szkoda że czytałam to już po ciemku, bo bym se przeczytała do końca ... i tak znam na pamięć, ale to nic X'D
    filmik jest super ekstra 8D przyjadę na następny konwent z kamerą XDDDDD to nic, że moja cała rodzina nadal nie ogarnia, jak z niej zgrywać filmiki XDDD

    ReplyDelete
  2. Poległabym na skalnice. Nie umiem obsługiwać tego chujstwa XD
    Ale konkurencje brzmiał naprawdę dobrze, zwłaszcza ta Mine-china i Mido-china :D

    Femki wam wyszły boskie XD

    ReplyDelete
  3. *huuuuuuuuuuug* ja chce znowu do męża :< co mam z tobą nie wytrzymywać, bardziej nie wytrzymuje bez ciebie ;-;

    Teraz mi smutno, bo na moje kolanka nigdy nie chcesz siadać *idzie emocornnerzyć*

    ReplyDelete
  4. biedny batonik jebne mu zniczyk ;-; [*] jebłam~
    tak cięzka fchuj, mowie ci do tej pory nie czuj kolan 8D
    związeky - shyngeky musiały być w końcu farbowany Armin i Hanji o czymś świadczą (i ship it ♥)
    cudowne były z was femki ;-; lans i swag bo was znamy, lolz, zazdrośćcie nam plebsy XDDDDDD
    nie udało nam się zrobić kartki dla Goni ale samojebka od Otai w zupełności wystarcza XD Otai powinnaś zostać profeszjonal fotografę ;-; ♥
    uwoh, to my dziękujemy (an nie ma konta na bloggerze, frajer 8D) że nas wzięłyście i mogłyśmy się w końcu spotkać c: i że nie spieprzyłyście jak nas zobaczyłyście, szczególnie mnie, lubie mój napuchnięty od leków ryj XD

    wyszyłam myłość ♥♥


    jak mi się nie wyśle komentarz to jebnę tym laptopem o drzewo DX chce do łodzi ;-;

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. No, Riw, przepraszaj, ważysz ze 200kg, jak nie więcej, dlatego dałam radę trzymać cię na kolanach tylko przez ponad godzinę. Wystąpię o odszkodowanie normalnie XD
    Aokisowe akty ślubu i prezenty musiały być. Co to za ślub bez prezentów xD A dobre papu, to dobry prezent XD

    Widzę, że Wam Black podziękowała w naszym imieniu (Black, sama jesteś frajer D<), ale się pozwolę powtórzyć: gdyby nie Wy, to by nas nie było tam xD A warto było. I w końcu poznałam dupę w całości >D
    Hehe, hejty fandomowe i fangerling zawsze spoko xD Przepraszam wszystkich tych, którym przeszkadzałyśmy na panelu ;-;

    Riw, ja zawsze mogę być twoim niewolnikiem w konkursach XD Mam nadzieję, że chociaż te punkty dobrze policzyłam, haha o v o'

    Miłość ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  7. Jak już wspominałam wszędzie, prześliczne z was feemkiiii. <3
    Boskie konkurencje w praktycznym konkursie, żałuję, że tego nie widziałam!
    A w ogóle to dziwnie się czyta relacje z konwenty na którym mogło się być. O.o heh

    ReplyDelete
  8. Piękne z Was femki *^* Ile ja się już naoglądałam tych zdj ;) Zakochałam się w ciasteczkach xD Dałabym wszystko, żeby choćby jedno schrupać 8D

    "Midorima idzie do WC po mydło, którym będzie czyscić Takao przez dwie godziny, ponieważ jest gejem i akurat ma brudne ręce, więc lubi mieć szczęśliwy przedmiot..."
    <3 Tak bardzo <3

    ReplyDelete
  9. Pisałam to już u Otai na blogu, ale napiszę też tutaj; obydwie wyglądałyście ślicznie w cosplay'ach i mam nadzieję, że nie zawaliłam tak bardzo z makijażem ^^

    ReplyDelete
  10. Kurde, dopiero teraz widze, ze mi zjadlo 3/4 komentarza ;-; bo tam jeszcze bylo, ze wiem, ze moje nogi sa za twarde zeby na nich siedziec .---. i ze tez cie dokarmialam xD! I milion innych rzeczow tez tam bylo, ale chyba ten emocorner zjadl... ide go pobic :X!

    ReplyDelete
  11. SDIAHFKJDFHASDKFHAD I WANT MOAR. ;___; Dzięki wielkie za umilenie konwentu i świetny konkurs!~ ;^;

    ReplyDelete
  12. Ciociu Riw, ty i ciocia Otai to najwspanialsze femki ever *-* Szkoda że nie wdziałam was na żywo ;w; (I tak, przyszłam powiedzieć tylko to, przepraszam, jestem naprawdę nieogarnięta ;w; )

    ReplyDelete
  13. @_@ Taki jakiś schizowy ten lay xDDD nie wiem czemu XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest tak samo spaczony jak ja. I ma menu po lewej stronie @__@!

      Delete
    2. Na to co jest po lewej stronie najczęściej się patrzy, dlatego ciężko mi się skupić na notce, bo ja taka podatna na proste chwyty marketingowe jestem @_@

      Delete
    3. A podobno w lewo patrza klamcy XD! *kidding* Ta notke juz chyba i tak czytalas... ale moge sie mylic :P
      Ostatnio robie wszystko na opak, wiec niekonwencjonalny, dziwny layout mi jak najbardziej odpowiada :3

      Delete
    4. Mi mowilí, ze po lewo linki to tak prawidlowo po polskiemu, bo to tam sie czlowiek patrzy XD ale mnie to rozpraszalo wiec nie posluchalam sie nauk i dalam po prawo wiec z teoretycznego punktu widzenia jestes bardziej pro xD

      Delete
    5. To chyba jednak nie jestem pro, bo nie mam linkow po lewej XD Moje menu znajduje sie na gorze, tak jak to obecnie jest modne przy technologiach web 2.0~

      Delete
    6. Ojtam ojtam moje skroty myslowe linki wiglety, jeden Tetsu2. Wazne, ze masz odpowiedzi bez problemu xD

      Delete
    7. *pisanie na komorce komentow ftw X'D Wiglet

      Delete
    8. Podoba mi sie wiglet, prawie jak piglet... wieprzowinka! XD *Silver Spoon much, lol*
      No, mam odpowiedzi, jestem prooooo :D

      Delete
    9. Mi się skojrzayło z Digletem bardziej @_@' To przez to, że nadal myślę o crosoverze Free x pokemon XDD

      Delete
    10. Lubie Digletty *__________*
      Dawaj crossoveraaaaaaaaaa, Avik Ci wybrala ladne Pokemony~~~

      Delete
    11. Ja wszystko zrobie, ale musze najpierw te kolorowanke skonczyc XD. Mabe tez zachorowal X'D z okresem gratis i podnosze sie z lozka na 4 godziny dziennie maks i probuje wyobic z deadlinem .-. Wszystko inne musi poczekac, ale pierwsze zlecenie to nie moge spieprzyc xD

      Delete
  14. jejuuu, jak tutaj się ozmieniałooo @_@ weszłam, a tutaj taki, różowy kosmos XD Riw czy ty masz Makoto na avatarze? 8D

    ReplyDelete
    Replies
    1. weheee, jaki kosmos mogę dodać "odpowiedź" 8D
      to jutro wbije na randoma i ci napiszę bezsensowny spam jak zwykle xD tak, różowy bardzo dobrze się tutaj wkomponował c:
      Gonia najpierw myslała, że to Midorin XD

      Delete
    2. uwoh, słyszałaś już Riw? ♥
      http://www.youtube.com/watch?v=qP4CItTGkzA#t=12

      Delete