Monday, September 2, 2013

Ile kosztuje noc w tym hotelu?

To były moje pierwsze słowa, gdy przekroczyłam próg swojego nowego-starego pokoju. W końcu się z powrotem przeprowadziłam i wycinając fakty, że poznałam własnego mieszkania i nie potrafiłam w ogóle zasnąć w swoim "nowym" pokoju pierwszej nocy... jest super! Co prawda ściany wciąż są gołe i wesołe, bo ostro kminię nad plakatami (wieszać stare czy drukować nowe?) i cały czas się zewsząd sypie pył, to muszę przyznać, że nowy pokoik mi się bardzo podoba~ Jedyna rzecz, która mnie stresuje, to wisząca szafka nad drzwiami, bo moja paranoja nie pozwala mi przestać myśleć, że kiedyś spadnie mi to na łeb. Aha, i jeszcze drzwi. Mam w pokoju nowe, łamane drzwi (serious business, mówię wam!), którymi nie da się trzasnąć. Jak mam teraz oznajmiać całemu światu, że mam focha... DX *lol*

Co do samego wnętrza pokoju, szczególnie upodobałam sobie szczelinę pomiędzy szafką na stuff, a ścianą (która powstała ze względu na to, iż w kącie pokoju znajdują się rury od kaloryfera i nie można nic do niej bezpośrednio dosunąć). A w zasadzie, to nie ja ją sobie upodobałam tylko ten pan:


Taaaak. Stwierdziłam, że to idealna miejscówka na dakimakurę, lol. Muszę się przyznać, że nie potrafię już bez niej spać, mimo że zajmuje mi połowę łóżka. Przyzwyczajenie to straszna rzecz. Ostatnio nawet zastanawiałam się czy nie kupić sobie nowej poszewki (stąd moje pytania na twitterze Jean x Levi czy Makoto x Haru XD), ale jak pomyślałam sobie, że wtedy musiałabym rozebrać Kisiaka, to zrobiło mi się smutno i zrezygnowałam z zakupów *lol*.

A jak już o zakupach mowa, to nieziemsko wkurza mnie June, który co chwilę przesuwa daty wydania wakacyjnych yaoiców. Najpierw koniec sierpnia, teraz 10 września... A na Wild Honey chyba będę musiała poczekać do emerytury. Gdzie mój tomik?! D: *grawr*

We wrześniu pewnie znowu wydam sporo kasy, bo zbliżają się moje urodziny *fufu*. Ale w pierwszej kolejności zakupię brakujące tomiki Full Moon wo Sagashite, bo Kiba, przywożąc mi 2 pierwsze tomy, wkopała mnie w kupowanie całej serii... To chyba brzmi jakbym ją za to obwiniała, lol XD. Takuto *^*!!! Do tego na grudzień zapowiedzieli kolejną serię gashaponów EX z KnB... Prawdę mówiąc, już się powoli zaczynam gubić w tym, co kiedy wychodzi. Wiem tylko, że mój portfel błaga o zmiłowanie.


Kilka dni temu w końcu przesłuchałam nieco ponad połowę Drama CD z FREE! i... OMG, to jest prawdziwa pożywka dla fujoshi. Ginęłam praktycznie na każdej scenie. Jeżeli miałabym je streścić, to z pewnością napisałabym "Jest to drama CD o tym, jak Nagisa znęca się nad pozostałymi członkami klubu pływackiego", lol. Najpierw golenie Reia, potem smarowanie jego i Mako czymś paskudnym, żeby na koniec zasłodzić Haru Iwatobikkuri bułką @__@". Jednym z lepszych momentów było też "Gdybyś był dziewczyną, kogo z klubu wybrałbyś na swojego chłopaka?", gdzie Rei bawił się w Aomine (The only one who can date me is me! XD), a Makoto przegrał walkę o Haru z Nagisą (soł sad, Haruka dał się przekupić makrelą T-T). Wybieranie swojego wymarzonego chłopaka przez Rina też było całkiem zabawne, choć do końca miałam nadzieję, że jednak powie "Haru" :P. Zawód. Potem moje zgniłe serduszko miało okazję podgnić jeszcze bardziej, gdy Makoto "czytał" Haru w myślach~~ I na tym na razie stanęłam, bo mój mózg nie był w stanie wchłonąć większej ilości głupoty na raz XD.

Aha, no tak. Jak widać, zmieniłam layout na blogu. Mam nadzieję, że nie zaskoczyłam Was za bardzo 8D. Tamten mi się już znudził, potrzebowałam czegoś lekkiego, przejrzystego bez większej ilości bajerów. Ta skórka była pierwszą, która wpadła mi w oko, więc nie szukałam już dalej. W końcu mam w komentarzach guziczek do odpowiedzi, haha.

Ze zmian i nowości mogę pochwalić się jeszcze nową tapetką na pulpicie. W końcu mam coś co nie męczy mi oczu T3T (i ten syf... XD)


Przepraszam, że pod poprzednią notką nie odpowiedziałam na komentarze, ale ogarnianie przeprowadzki i innych dzikich rzeczy sprawiło, że kompletnie wyleciało mi to z głowy. Wiedzcie, że przeczytałam je wszystkie i bardzo Wam za nie dziękuję! :3

15 comments:

  1. Mam nadzieję, że czasem mogę ci zastąpić dakimakurę T________T *nadal zazdrosna*
    Musisz obfocić cały pokój kiedyś.. właśnie, gdzie filmik męża tytana :O?
    Lay jest ładny, taki digletowy :D
    Twoje urodziny suddenly tak blisko, się nie wyrobię z tym czym bym pewnie chciała się wyrobić ;-;
    *wraca do kolorowania dzielenia się opłtkiem*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przeciez to dakimakura zastepuje mi meza, gdy go nie ma obok mnie na lozku, a nie na odwrot T-T
      Moze kiedys ofoce, na razie mi sie nie chcialo XD Tylko dziura na dakimakure dostapila tego zaszczytu, bo pokoj w calosci jeszcze nie wyglada... za dobrze XD (wszedzie kartonyyyyy, bo nikomu sie nie chce ich rozpakowac, lol)
      ...filmik jest u Kiby na telefonie... nie trafil jeszcze w moje rece DX
      Wystarczy mi sweet focia meza w jego nowej peruce \o/ XD

      Delete
  2. Ja też nie mogę już spać bez mojej dakimakury xD Nawet jak Paulina do mnie przyjdzie na noc to śpimy we trójkę XDD Lol xD No jestem ciekawa jak ta nowa seria gashaponków będzie wyglądać :)
    Ładnie, ładnie tutaj odświeżyłaś *^* Podoba mi się.
    Ja tapetę na pulpicie zmieniam co chwilę bo szybko mi się nudzi XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najpierw ciezko sie bylo do nich przyzwyczaic, a teraz juz bez nich spac nie umiemy, haha XD
      Prototypy nowej serii wygladaja tak: http://ww1.sinaimg.cn/large/869b8046jw1e84nlfq371j20dw08ltah.jpg Tak ich duzo i takie ladne .__.''
      Dziekuje :D

      Delete
    2. *zasłoniła sobie ręką Kuroko w tle* AWWWWWWWWW

      Delete
  3. uuunnnffff, Kise się wstydzi aparatu i próbuje się ukryć w dziurze *dorabia własną historię* kjut 8D
    Riw ma z powrotem, gdzie mieszkać, odzyskałaś dom ;-; radujmy sięęęęęęę~
    ja już wyszłam z pierwszego szoku i jestem bardo za szablonem bo omfg ma znaczek "reply" i jest super *ten pedalski róż ♥*
    przesyłam pedalskie serduszka, miłość i fangerle na dramę CD bo ja również na niej zginęłam, ta seria nigdy nie rpzestanie mnie zadziwiać ilością fanserwisu ;-;


    ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Mnie zmiana wyglądu bloga zaskoczyła! Ale jest ładnie, lubię jak wszystko jest przejrzysteee~
    Ale ten Kise jest wieeelki. *O* Znaczy wiedziałam, że jest duży, ale jak tak stoi sobie przy tej szafce to naprawdę wydaje się spory. xD
    Drama CD z Free! jest przewspaniała~! Tyle Nagisy~ i jeszcze ta jego historia o poznaniu Haru, zanim zaczął ją opowiadać wiedziałam, że temat będzie związany z crossdressingiem, ach te KyoAni, idealnie celuje we wszystkie słabości fujoshi. Też byłam pewna, że Rin mruknie pod nosem "Haru" a tu jednak nie. >.< W ogóle to chyba najlepsza drama CD jaką słuchałam, co chwilę wybuchałam śmiechem, albo rozpływałam się nad słodkością i zboczeństwami.
    Ja natomiast mam wszystkie zakupy na najbliższe parę miesięcy mniej więcej ogarnięte, ale czuję jakiś dziwny niepokój, jakbym czegoś zapomniała uwzględnić w planach~ Mam jednak nadzieję, że to fałszywy alarm. T.T

    ReplyDelete
    Replies
    1. W koncu mi sie beda normalnie wyswietlaly komentarze T-T!
      Jest wielki *-* Szkoda troche, ze nie real size, bo w ten sposob wciaz jest mniejszy ode mnie, haha XD
      Ooo, przed ta czescia jak sie poznali wylaczylam. Bede musiala w najblizszym czasie dokonczyc sluchac. Ale wole dawkowac, bo glupota tego krazka zabija i balam sie, ze kazda kolejna minuta moze byc juz dla mnie dawka smiertelna, haha. Wiecej gejozy na potem *^*!
      Chyba bede sobie musiala zrobic liste zakupow i ogarnac fundusze, bo mam wrazenie, ze moge o czyms zapomniec ^^;

      Delete
    2. No, nareszcie można normalnie odpowiadać. xD
      To dobrze, że wyłączyłaś bo to ich pierwsze spotkanie to jedna z największych głupot na całym cd. xD
      To nie jest głupi pomysł~ najlepiej jeszcze zrobić sobie taką listę rzecz + orientacyjna cena, żeby było wiadomo, czy da radę coś jeszcze na dany miesiąc wepchnąć. xD

      Delete
  5. Aaa gdzie zamawiałaś tego Kiśkę? *______* Chcę takiegooo ;^; *DZIE MOJA KASA*
    Jak obwiesisz pokój ciekawymi rzeczami, to zrób mu zdjęcie :'DDD Kocham mangowe bajery zaśmiecające pokój, tehee~
    Nowy layout bardzo ładny i dosyć przejrzysty~ Nawet mi róż nie przeszkadza. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ebayu kupowalam w zeszlym roku~ :D
      Ok, nie ma sprawy XDb Na razie jednak nie moge sie zdecydowac, co chce wydrukowac ._.

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete