Tuesday, November 12, 2013

Ktoś tu sobie leci w kulki...

...i to jakże dosłownie! Gotowi na mój kolejny dramat? Oto i on...

Jakiś czas temu zamówiłam dla siebie wiszące gashaponki z KnB w paczce-niespodziance. Polega to na tym, że dostaje się zazwyczaj więcej sztuk niż liczy sobie set (np. 10, a pełny zestaw liczy 6), ale nie ma się wpływu na to jakie maleństwa się dostanie, gdyż są one przydzielane losowo. LOSOWO. MOŻNA NIE DOSTAĆ WSZYSTKICH BRELOCZKÓW. MOŻNA DOSTAĆ SIEDMIU KASAMATSÓW (Kasa... co? =.=). Co się najadlam stresu, to moje, chyba nigdy więcej nie będę zamawiała w ten sposób, bo to nie na moje nerwy. Ale przynajmniej wypróbowałam nowy-stary sklep i ich sposób w jaki realizują swoje zamówienia gashaponów. I mogę takie zabawy polecić tylko kolekcjonerom o nerwach ze stali :P

Co do tytułowych kulek - oczywiście zamawianie w paczkach niespodziankach jest sporo trochę tańsze niż pełnych zestawów "na pewniaka", co było też jednym z powodów, dla których chciałam spróbować. Oczywiście maluchy zamówiłam duuużo wcześniej (chyba ze 2 miesiące) przed datą premiery, żeby się na taką paczkę załapać, a płaciłam dopiero, gdy były już na stanie. I tu zaczęły się schody. Wiele razy zamawiałam już gashapony, orientuję się ile mniej-więcej wynosi wysyłka. A tu przychodzi faktura na kosmiczną (jak na taką ilość breloczków) kwotę i moja szczęką ląduje gdzieś w okolicach podłogi, albo i jeszcze niżej. Oh well, zamówiłaś sobie, to teraz zapłać. Nie mając zbyt wielkiego wyboru, zapłaciłam za maluchy. Wiedziałam, że jak tylko dostane je w swoje łapki, to nie będę żałować. O ile przyjdą wszystkie. WŁAŚNIE, WSZYSTKIE. PRZECIEŻ TO BYŁA LOSOWA PACZKAAAAAaaaa///DUMDUMKORON! orz *insert dramatic BGM here*

Po bodajże niecałych dwóch tygodniach od wysłania, paczka do mnie przybyła. Dostaję telefon od swojej rodzicielki, że przyszło do mnie coś sporych rozmiarów z Japonii. I w tym momencie wyobraźcie sobie mój wyraz twarzy... "A-ale... jak to sporych rozmiarów? To te gashapony były hodowane na mięsie, a nie na rybach?" *fail pun* A może Japończycy po prostu posłali mi trochę nawozu naturalnego lub czegoś o podobnych walorach zapachowych? A jak to jest... BOMBA? @__@ Boże, uchroń! Obiecuję, że już nigdy więcej nie będę próbowała z Wami negocjować cen, nie będę mieszać co drugi dzień w zamówieniach i będę uczyła się na pamięć regulaminów waszych sklepów, tylko mnie nie zabijajcie! T^T

Wbrew wszystkiemu wygrała ciekawość (MUSZĘ WIEDZIEĆ CZY SĄ WSZYSTKIE!) i poprosiłam mamę przez telefon o otwarcie paczki. Słyszałam tylko "Jeden karton, papiery, drugi karton... o, pudełko!", miałam ochotę krzyknąć "NIE OTWIERAJ, TO PEWNIE TA BOMBA!", ale serce stanęło mi w gardle i nie byłam w stanie wydusić ani słowa. Nagle słysze "Ej, co to za kolorowe kulki zamówiłaś?" ...Chwila, chwila... JAKIE KULKI? GRANATY @______@?! TO JEDNAK CHCĄ MNIE ZABIĆ! Ale po chwili mnie olśniło... *grom z jadnego nieba* Przecież gashapony oryginalnie pochodzą z kapsułek kulek (a dzieci z kapusty :D)! ...KTÓRY NORMALNY SKLEP DO JASNEJ, CIASNEJ WYSYŁA GASHAPONY W KAPSUŁKACH?! PRZECIEŻ ONE SĄ OGROMNE D: AAAAAAAA!!!1111one *headdesk* No właśnie się dowiedziałaś który, riwu. Dodatkowo odkryłaś zagadkę drogiej przesyłki, należy ci się order za właściwą dedukcję, indukcję i Kami-sama wie jeszcze za co.

Dobrze, mamy gashapony. Mamy... ACH! "MAMO POWIEDZIAŁAŚ, ŻE TE KULKI SĄ KOLOROWE, TO W JAKICH ONE SĄ KOLORACH? MÓW, SZYBKO, SZYBKO *^*"... "Zielony (Oho, Midorima), czerwony (Kagami, GET!), jasnoniebieski (czyżby Kuroko?), pomarańczowy (czyzby jesce jedna scypawecka Skoro Midorin był zielony, to może Takao?), biały (Bia... JAK TO BIAŁY, WRÓĆ!)" ..."Eeech?! Weź je otwórz i powiedz mi kto jest w środku!" I tym sposobem wpakowałam swoją biedną rodzicielkę w szybki kurs nauki bohaterów z KnB "Tak, ten co wygląda jak glon to Midorima! Nie, Kagami wcale się brzydko nie patrzy, on ma taką twarz! etc.", dodatkowo rozdziewiczyła moje kapsułki "Ale ja nie wiem jak się to otwiera!" ..."Ja też nie! No dalej, z wdziękiem i godnością osobistą!". Po trwającym kilka minut boju dowiedziałam się, że... DUMDUMDUM! MAM WSZYSTKICH T^T!!! *insert fanfary* HAAAAAAAAA :D *riw won at life... at least once* W dodatku większość osób, które pisały się na moje duble je dostały i tym sposobem została mi cała szóstka, która aktualnie nadal kisi się w kapsułkach... ehehe ^^;

Niestety nie mam żadnych zdjęć do zaprezentowania (oprócz tego pod spodem z Yumerią, która zasługuje na osobną notkę :3). Mój zepsuty pendrive Was pozdrawia i mówi, że były smaczne. Cóż, lepiej, że zeżarł zdjęcia niż moją prace magisterską ^^;


^ po prawej powód napisania dzisiejszej notki, czyli... KULKI! (prawie napisałam "kluski"... czas iść coś przekąsić ;D)

Tak btw, jeżeli chodzi o kolory kapsułek: Jasnoniebieski - Kuroko, Czerwony - Kagami, Biały/kremowy - Kise, Granatowy - Kasamatsu, Pomarańczowy - Midorima, Zielony - Takao (tak, sfailowałam ze zgadywaniem XD)

Obiecuję nadrobić gashaponowym spamem przy najbliższej okołofigurkowej okazji! ;)

PS. Carrie, jakbyś się zastanawiała - mam dla Ciebie 2 kapsułki, których (z wiadomych powodów) Ci nie posłałam, ale wiedz, że u mnie siedzą i mają się dobrze. Może kiedyś, gdy nadarzy się okazja żeby posłać coś większego będę mogła Ci je podrzucić~ 8D

41 comments:

  1. Yumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa // tak bardzo offtopic.

    Ja raz wygrałam gashapona w kulce na jakimś konwencie, ale jest brzydki jak noc i czasem się zastanawiam czy go nie przemalować.

    Tęsknię ;A;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yumeria bedzie miala swoje 5 minut... kiedystam 8D Musze koniecznie jej walnac fotke na Jeanie... Jeana poznasz na BXmass, btw. Nie zapomnij zabrac dla niego Marchewy! XD

      Ale te kulki maja mega skomplikowane otwieranie... tam sa az 3 zaczepy @__@ Z poczatku nie wiedzialam czy to sie sciska, odkreca czy cholera wie co... skomplikowali mi zycie Japonce D:

      *sparkl*<3

      Delete
  2. //internal scream for Kise insert here//

    ReplyDelete
    Replies
    1. *screams with you*

      Teraz to sie modle, zeby te gashapony, co Wam zamawialam faktycznie przyszly przez BXmass'em, bo chce zobaczyc Twoja reakcje na niego na zywo XD!

      Delete
    2. wyobraź sobie "kyaaaaaasgfdsaghfsadjfahDDSAFDSAFDSFDFDADSA" przeniesione w normalne życie i masz moją reakcję :'DD

      Delete
    3. Chce to miec in real life 8D! /masochistka

      Delete
    4. generalnie to to jest reakcja na wszystko kurobasowe co można pomacać, tyle że w przypadku Kise mamy podwojony efekt ///////w\\\\\\\ wyobraź sobie moją reakcję na kurokowe przypinki w moim mieście wwwwwwwwwww

      Delete
    5. Boje sie co moglabys zrobic z moja dakimakura XDD Ale znam ten rodzaj fangirlizmu, czasem reaguje podobnie 8D (tylko, ze Tobie to jeszcze wypada, a mi juz nie bardzo ._.)

      Delete
    6. ....ehehehehhh//////
      a weź przestań 8'DDDD //doesnt care bout age//

      Delete
    7. Starosc nie radosc. Chociaz ja to z wiekiem chyba glupieje i dziecinnieje, szczegolnie ostatnio XDD

      Delete
    8. w jakimś stopniu można sobie na to pozwolić ♥ jakbyś zobaczyła jak moja mama czasem dostaje głupawki i szaleje po domu (lat niedługo 40), to byś zdzikła XD

      Delete
    9. ...chyba Ci zrobiłam spam///////

      Delete
    10. Aaa, wiec to rodzinne XD! Grunt to sie dobrze bawic!<3
      /lubie wesole spamy Zorki, nie przejmuj sie~ ;D

      Delete
  3. "Tak, ten co wygląda jak glon to Midorima!" WHAT? Jak mogłaś XD Czy to nie Takao powinien być w pomarańczowej kulce, a Shin-chan w zielonej...? Tak to by było oczywiste... Teraz już ogarniam dlaczego nie zamawiasz tak samo drugiej tury wiszących gashaponków 8D
    Jup. Te kapsułki nie są mi jak na razie potrzebne XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przynajmniej szybko sie zorientowala o kogo chodzi! Tez kocham Midorina<3 WIEM, TO JEST NIELOGICZNE D: Sama sie zdziwilam.
      Tak... nie chce 10 Imayoshich T______T (lol)
      One sa takie... wielkie @__@ Gashapony chyba zajmuja niecala 1/3 tych kulek.

      Delete
    2. A pokazali ich chociaż już pomalowanych? Chciałabym oblukać ich wszystkich ^^
      No co, tak to każdy ma swoją własną mega kapsułkę, lol XDD

      Delete
    3. Nie, niestety nadal sa tylko prototypy. Przynajmniej ja nie widzialam jeszcze kolorowych wersji~
      ....na cholere, serio XD Przez ta wielkosc mniej sie ich miesci w maszynach i przez to sa szybciej wykupywane T-T *od razu widac, ze jestem na ekonomicznym xD*

      Delete
  4. Nie stać mnie na nic bardziej ambitnego, przepraszam. ;www; Widzę je moimi oczami przez te kuleczki, podziwiam ich piękno, ohhhh---

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie trzeba, milosc do blondynki wystarczy XD<3
      Sa naprawde sliczne. Maja takie kawaii puciate mordaski. Szkoda, ze pendrive zezarl mi te zdjecia :/

      Delete
    2. NIE TRZEBA ZDJĘĆ, WIDZĘ ;/////////////; KISE, LEEEĆ I NEED YOU /////////w\\\\\\\\\\

      Delete
    3. Leci, leci~~ Trzymaj kciuki, zeby dolecial do 22, bo potem nie bede miala go juz jak zabrac na konwent T-T

      Delete
    4. SPINAJ POŚLADY KICHAN (nie tylko dla mnie ehehehehhh)

      Delete
    5. Rozumiem, ze to mialo zabrzmiec dwuznacznie...? No tak, w koncu masz dla niego Aomine xD Choc chyba beda do siebie srednio pasowac skoro sa z 2 kompletnie roznych zestawow ;<

      Delete
    6. shhhhhhhhh to dopiero początek C8

      Delete
    7. Mam przez to rozumiec, ze na wiszacego Aomime, ktory wyjdzie w lutym tez sie piszesz, tak? XDD

      Delete
    8. możesz mnie w ogóle zapisać na niego jako pierwszą już teraz zamawiam jestem pierwsza chcę pls //chyba mnie boli głowa

      Delete
    9. Przepraszam! Uznajmy, ze go nie bylo XD'
      Jak bede miala mozliwosc ich zamawiania, to Cie wpisze. Ale niestety nie jako pierwsza, An byla przed Toba ;< Musze sobie kurde zrobic jakas liste, co kto chcial z tych potencjalnych przyszlych preorderow, bo Kiba tez kogos chciala wczesniej i nie wiem czy na tej liscie nie bylo tez Aomine czy tylko Mukkun i Hanamiya @_@" *nieogar*

      Delete
  5. mama wygrała walkę z japańcami i wygrała systkich pedałów, brawaaaa *sparkle, tęcza, chujwiecojeszczealesieblyszczy, miłość i serduszka*
    rany, biedna twoja mama, prawdziwy chrzest bojowy jej dałaś xD
    ja kojarzę yumerię (?) z jakiejś notki taty D: to był chyba fanart gdzie ona się śliniła że jest jałoi czy coś xD' / nieogar
    pozdrówka ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Riw for the win! YAY! *tanczy Agnadance, wersja z nozka*
      Moja mama jest juz przyzwyczajona do moich odchylow, ale jeszcze takiej misji nie miala do wykonania. Jestem z niej dumna T^T
      Tak, Yumeria~ Jedyna rendzerka fujoshi z jedynego i wyjatkowego super sentaia dla doroslych. Poprosimy Otai coby wziela pedalski odcinek na BXmassa to Wam pokazemy jej moc 8D
      Back at you ♥

      Delete
  6. Więc to nie tylko ja tak się emocjonuję? Wreszcie jakiś swój człowiek XD Pełno osób robi to tak beznamiętnie, że byłam już niemal pewna, że tylko ja tak się wczuwam :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja potrafie byc chodzaca kulka (znowu te kulki ==) emocji, jezeli chodzi o moje hobby XD Wydaje mi sie, ze fajniej jest opisac cos w zabawny sposob niz zdawac sucha relacje. A z tym zestawem naprawde mam dosc hardkorowe wspomnienia (jak widac), ze uznalam, ze warto je uwiecznic na blogu, zeby inni tez sie posmiali ;D

      Delete
    2. O tak, świetnie się czyta takie "prawdziwe" i realne relacje, kiedy nie piszesz tylko sucho o wszystkim, a o twoich odczuciach również ;p Ja się podobnie emocjonuję, czekam na wszystkie przesyłki jakby miało od nich zależeć moje życie i wciąż otwieram je z zarumienionymi policzkami ;p

      Delete
    3. Moment otwierania jest najlepszy! Poziom podekscytowania siega maksimum, gdy dokonuje sie pierwszego ciecia/rozerwania paczki. Och, jak ja to kocham *__* Czuje sie wtedy jak dziecko, ktore dostalo pod choinke swoj wymarzony prezent *^* *ma 5 latek*

      Delete
  7. A ile takie kulki kosztują?
    Ryby też mięso!
    jesce jedna scypawka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same kulki to nie wiem, ale zawartosc od 12-20zl, w zaleznosci od serii, wielkosci i ilosci :)
      Ryby sa fuj D:
      Karaluch! :D

      Delete
  8. Kocham te notkę~ <3 hahaha Ja nie mam na tyle silnych nerwów, żeby zamawiać coś nie będąc na 100% pewnym, co dostanę. Dobrze, że Tobie się poszczęściło i dostałaś wszystkich słodziaków. ^^ A w ogóle to właśnie chciałam pytać o tą Yumerię, więc czekam na notkę o niej. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. W pierwszej chwili zastanawialam sie czy nie zrobic czegos z stylu audio posta, ale zdecydowalam w koncu, ze to zly pomysl, bo jak mowie o czyms i emocjonuje sie za bardzo, to wychodzi fangirlowy belkot i mogloby byc to niezrozumiale XD;;
      To byl moj pierwszy i ostatni raz... Jedynym moim zmartwieniem byla za duza ilosc breloczkow z Kasamatsu (bo gdzie ja ich pozniej sprzedam :/), ale na szczescie przyszedl tylko jeden, uff. Lucky.
      Bedzie notka o Yumerii, bedzie~ Postaram sie jeszcze przed BXmass ja napisac, ale to wszystko zalezy od tego jak pojdzie mi pisanie pierwszego rodzialu magisterki, ktory musze zlozyc do konca listopada ._."

      Delete
  9. Kasa..kasa... kasamatsów... czyli 'kasa ma tsu' D": Tsu sprzedano DDDDDD: albo Tsu ma kasę e.e Never mind xD
    Albo one są dla ludzi,którzy mają dużo kasy i gdzie się tam będą przejmować jakimiś podejrzanymi transakcjami xD Dilerzy się cieszą.... xD
    Hahaha xD jaka drama życia.Te stresy przy zgadywankach.Riw wygrała Midionerów :> znaczy sie przegrała,ale to never mind xD
    Brawa dla riw,że dała radę~ :D
    Miejmy nadzieję,że teraz twoja mama nie będzie mieć urazów psychicznych po takich stresujących przeżyciach xD
    Wgl... takie kulki mi się bardziej kojarzą z jakimiś tandetnymi maszynami z zabawkami nad morzem ;_; so close... ;_;
    Aw ♥ *-* ten Kurokoś wiszący według mnie jest najbardziej uroczaśny,jak tak patrzyłam na obrazki xD
    Klusie... klusieeee ♥ po prostu to dango ♥ *mnoży klusie na karteczkach* ;-;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widze, ze nie tylko mi wyzarlo mozg :DDD
      O moja mame sie nie martw, jest juz przyzwyczajona do moich odchylow 8D Albo raczej... juz sie nimi nie przejmuje i uznaje je za cos naturalnego, haha.
      Bo gashaponki to przeciez wlasnie z takich maszyn pochodza XD W Japonii tez maja tandetne i mniej tandetne figurki~
      Wszystkie sa sliczne T3T Maja takie kawaii pucieeeeeeeeeee *^*

      Delete
    2. Będzie mi się to teraz śnić XD Wszyscy straszyli,że jak zacznę się uczyć japońskiego to mi się kanji będą śnić po nocach,a tu dupa.... Kasamatsu zagarnął tą top top secret przestrzeń w mózgu xD
      To chyba dobrze xD w końcu gdyby cię zamknęli za fangirlizm to by było kiepsko xD Jeśli tak bardzo sie przyzwyczaiła to teraz musi się pilnować,żeby na nią nie przeszło xD
      O jesu,a mangozjeby na nie więcej kasy wydają,żeby je sprowadzić ;-; czeeee takie automaty.... jedyne w jakich bym się skusiła na te tandetne kuleczki XD
      Zawsze mam pecha co do gier losowych,ale za to moja babcia nie... ona zawsze wygrywa ._. z nudów wypisała kupon z gazety i wygrała wakacje na Kanary O.o więc.... jak niecnie to wykorzystam to będzie cała horda ślicznych gashaponów XDDDD
      Haha xD domyślam się co aktualnie będziesz miziać xD
      Tyle moe ♥

      Delete