Monday, December 9, 2013

HAPPY PULSE ♪

W zeszłym tygodniu miała być notka konwentowa, ale... nie było! *captain obvious* Korzystając z okazji, chciałam tylko złożyć szybkie podziękowania wszystkim, z którymi mogłam bawić się po raz kolejny na świetnej imprezie. Kocham Was, mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy się znowu~ Szczególne pozdrowienia ślę w stronę DK, która na tym konwencie miała okazję spotkać się w pełnym gronie. Tak bardzo LOVE ♥


A dzisiejsza notka będzie mocno spedalona i to dosłownie. Na specjalną prośbę Carrie przedstawiam swoją aktualną kolekcję płyt z UtaPri (wybacz, dzisiaj tylko śpiewające pedały, reszta towarzystwa może innym razem~), która ostatnio się nieco (WHUT!) powiększyła. Tak, było nie stawiać całego ST☆RISH obok księcia Agnapolis, bo potem chłopcy magicznie mnożą się jak króliki, uch @__@. Będzie sporo zdjęć, bo niektóre wydania są naprawdę śliczne! :3 I dużo fangirlowego bełkotu. Czujcie się ostrzeżeni.

Z góry po raz kolejny przepraszam za jakość zdjęć, miałam do dyspozycji tylko tablet, a za oknem szaro i buro, co nie sprzyja robieniu ładnych fotek (D:). Aha, wszystkie można oczywiście powiększyć, ale ostrzegam, że robicie to na własną odpowiedzialność, za wszelkie uszczerbki na zdrowiu nie odpowiadam! XD

DUMDUMDUM~!


♫ Maji LOVE 1000% Idol Song Ren Jinguji
Wykonawca: Suwabe Jun'ichi
Liczba utworów: 4 (2 piosenki + 2 off-vocale)
Data wydania: 08/10/2011

♫ Maji Love 1000% Idol Song Cecil Aijima
Wykonawca: Toriumi Kousuke
Liczba utworów: 4 (2 piosenki + 2 off-vocale)
Data wydania: 09/07/2011

 
 

Do wydań Character Songów zostały dołączone mini karty zawierające profile postaci (wiek, data urodzenia, wzrost... pierdoły, które można znaleźć praktycznie wszędzie~). Nie robiłam zdjęć bookletów w środku, bo nie były specjalnie interesujące~
Co do samych CD... nie wiem jak się mam wypowiedzieć na ich temat bez zamiany w kałużę od nadmiernego fangirlizmu... .__."
Sekai no Hate Made Believe Heart od Rena... ten seksof... saksofon! *ekhem* Saksofon jest jednym z instrumentów, który bardzo kojarzy mi się ze starym, j-popem z lat 90, który uwielbiam, więc nie było mowy o tym, żeby intro tej piosenki nie chwyciło mnie za serce. Dokładając do tego głos Suwabe-sana, uhmm... *odpływa*
Co do Cecila - Eternity Love to aktualnie mój zdecydowany faworyt jeżeli chodzi o piosenki z UtaPri. Ten utwór jest taki uspokajający i bajkowy *-*! W sumie kojarzy mi się z czymś co równie dobrze możnaby wcisnąć do soudtracku jakiejś bajki Disney'a (co jest komplementem :P).

♫ Maji Love 1000%
Wykonawca: ST☆RISH (Miyano Mamoru, Shimono Hiro, Suwabe Jun'ichi, Suzumura Kenichi, Taniyama Kishou, Terashima Takuma)
Liczba utworów: 4 (2 piosenki + 2 off-vocale)
Data wydania: 07/20/2011


DOKI DOKI de kowaresou 1000% LOVE HEY!! XD Jak widać (albo i niezupełnie) na załączonym obrazku, w booklecie rozpisane jest kto śpiewa jaką kwestię. Podobnie jest w przypadku wszelkich duetów etc. Wydaje mi się to strasznie fajnym zabiegiem, bo nie spotkałam się jeszcze, żeby w bookletach było rozpisane kto co śpiewa. Może wynika to ze specyfiki serii, idk~ W sumie ten singiel kupiłam, bo brakowało mi iluśtamset jenów do złożenia sensownego zamówienia, więc wylądował w moim koszyku na szybko i przez przypadek, lol. Tak, tłumacz się, riw.


♫ Maji Love 2000% Idol Song Jinguuji Ren
Wykonawca: Suwabe Jun'ichi
Liczba utworów: 4 (2 piosenki + 2 off-vocale)
Data wydania: 05/22/2013

♫ Maji Love 2000% Idol Song Aijima Cecil
Wykonawca: Toriumi Kousuke
Liczba utworów: 4 (2 piosenki + 2 off-vocale)
Data wydania: 06/05/2013

 
 

Hoshi no FANTASIA jest zaraz po Eternity Love moją ulubioną piosenką od Cecila. Chociaż to zależy, na którą mam aktualnie humor, więc kolejność lubienia może się tutaj zmieniać, haha. Jeżeli chodzi o 2000% Rena, to... zdecydowanie wolę 1000% XD Ale saksofon dalej do mnie przemawia, taaak. Tutaj wyjątkowo bardziej podoba mi się drugi utwór FREEDOM.
W tym wydaniu jako dodatek również pojawiły się karty, choć tym razem już nie z profilami, a pytaniami i odpowiedziami~

♫ Shuffle Unit CD Ranmaru & Cecil
Wykonawca: Suzuki Tatsuhisa, Toriumi Kousuke
Liczba utworów: 5 (1 piosenka + 1 off-vocal + 3 utwory drama)
Data wydania: 11/28/2012

♫ Duet cd Reiji & Ranmaru / Ai & Camus
Wykonawca: Aoi Shouta, Maeno Tomoaki, Morikubo Shoutarou, Suzuki Tatsuhisa
Liczba utworów: 4 (2 piosenki + 2 off-vocale)
Data wydania: 09/26/2012


Shuffle Unit Ranmaru i Cecila, to jak małe spełnienie marzeń niepoprawnego fangirla obu tych panów. Przy Koi Iro SENTIMENTAL wymiękam ile razy bym tego nie wałkowała. Dramy z tego CD są super przeurocze, tak bardzo kocham osobę, która decydowała o shufflach ♥. Do płyty dołączona była naklejka ze zdjęciem z okładki.
Przyznam, że w anime z początku nie potrafiłam przyzwyczaić się do specyficznego akcentu Cecila i śmieszył mnie on (btw, Kiba potrafi go naśladować i czytała mi tak doujiny z nim, aaaaaaaaa! *dostaje czymś ciężkim w łeb*), ale gdy tylko otworzył pyszczek do śpiewania, stwierdziłam, że to TEN i przepadłam na zawsze. Jak widać.

DUET CD kupiłam tylko i wyłącznie dla RISE AGAIN. Uwielbiam tą piosenkę *-* W sumie, to wybierałam pomiędzy Happy Love Song Rena i Masato, a tym i w końcu padło na to, bo Tatsuhisa silniej przemawia do mojego serducha jako wokalista. Na Masato jeszcze przyjdzie czas~ Tak samo jak na idol songi Ranmaru i Camusa :3 (sldkhghdsh!!)

Kto po tym wszystkim zgadnie kim jest moja ulubiona postać z UtaPri dostanie uśmiech Cecila odciśnięty w betonie! *zapieprza Agnadance po pokoju* Why so obvious, riw... orz. Nie wiem dlaczego właśnie Cecil, ale wiem dlaczego Toriumi Kousuke - gość ryje mi mózg od dobrego pół roku, bo ma troszkę podobny głos do jednego z moich ukochanych idoli j-pop'owych. Jak to Kiba stwierdziła - "On gęga jak Uchi". Hell yeah. A ja jestem za jego głos się w stanie pociąć, tak jak za Midorikawy. Nie wiem, może mi słoń na ucho nadepnął, ale gdy słyszę tych dwóch (nie tylko jak śpiewają), to moje serduszko robi DOKI DOKI ♥




o(*゚▽゚*)o ♥ CECIL ♥ o(*゚▽゚*)o ♥ CECIL ♥ o(*゚▽゚*)o ♥ CECIL ♥ o(*゚▽゚*)o
....*JEB!*

Wracając na koniec do rzeczywistości konwentu, część z Was mogła widzieć już tą fotkę:


Ale muszę coś wyznać. Tak, to ja zabiłam Marco. *RUNS*

PS. Będę sprzedawała kilka doujinshi AoKise, które wkrótce wystawię na blogu (tutaj albo na shalala), jakby ktoś był zainteresowany zerknięciem na nie wcześniej, to może się odezwać, prześlę zdjęcia~

32 comments:

  1. Miłość, ja mam wrażenie, że ten konwent był milion lat temu już Q__Q

    A szkoda, że nie było notki konwentowej :C. Po tym konie cierpie na taki głód dłuższych wypowiedzi na temat Bxc X'D, nawet do Avika dziś narzekałam. No, ale nic, trudno, bywa, motywacje do organizowania kolejnych edycji sali gdzieś się w końcu chyba znajdzie ;), musi.

    Styl starego j-popu fajny jest, wooo *-* Musze posłchuchać ultragejów jak przejdzie mi faza na mhrocznego dobijającego j-rocka XD... A obejrzeć to obejrzę przed startem 3 sezonu, mam jeszcze czas XD, póki co naprawdę boje się, że główna bohaterka odrzuci mnie na kilometr. Za to po woli przymierzam się na Ju-Oh-Sei, chociaż najpierw chciałabym skończyć jakiekolwiek rozgrzebane już przeze mnie animu.

    A teraz przestaję bredzić i wracam do robienia prawie jak kartki *dziabie Joe*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja caly czas mysle, ze jest niedziela, lol.

      Nie wiem, jakos nie chce mi sie pisac tego samego co Ty i chechu, mam wrazenie, ze w kolko bym sie powtarzala i pisala to samo. A ten tydzien byl jakis kosmiczny i mimo ze przymierzalam sie do napisania notki (nawet zrobilam zdjecia stuffu), to pozniej jakos wylecialo mi to z glowy, a koniec koncow odechcialo... w ogole dawno nie bylo mnie na bloggerze... co widac po dacie mojej ostatniej notki (przynajmniej tutaj, bo na PC jakos lepiej mi sie pisze, choc tam znowu mam wrazenie, ze ludzie maja to w dupie, bo nie wypuszczki, well X"D)

      Cecila sobie posluchaaaaaj~ Mozesz go posluchac przed paczaniem animu. Glowna bohaterka jest taka jak we wszystkich otome, well. Da sie zignorowac, bisze nadrabiaja. Cecil, kurwa! Ekhem... co ja to mialam...

      Dostane autograf Taigi? XD

      Delete
    2. Wpadnij do mnie kiedyś na otwarcie nowego etapu w życiorysie łóżka, tak a propo bloggera lolz XD. Ja pewnie teraz też bym już żadnej konwentowej notki nie napisała, już we wtorek mi się wszystko mieszało jak swoją notkę pisałam, więc juz pogodziłam się z losem XDD

      No ja właśnie nie skończyłam jeszcze żadnej serii na modłę otome, więc się trochę boje, że i tym razem nie podołam (w sumie ja więcej mangu czytam niż cokolwiek, bo mi lepiej wchodzą, ale chyba w tym przypadku manga mijałaby się z celem)

      Taiga uroczyście wymacała kartkę przed rozpoczęciem pracy XDD

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Ja tam bylam, czytala juz! :3 Tylko mnie leb bolal i nie chcial sklecic zadnego komentarza. Ale nadrobie to! Lozko bez mojego komentarza, to rodzial niezaliczony, howgh!

      UtaPri jest kompletnie bez sensu, ale w kazdym odcinku jest nowa piosenka i to jest superowe <333 A obsada seiyuu tez jest niczego sobie, wiec przyjemnie sie to ogladalo~ No i przede wszystkim jest na co popatrzec! Ogladaj, bo chce wiedziec, ktorego bisha najbardziej lubisz 8D lol

      A ja chcialam autograf ;___;

      Delete
    5. Jeszcze jest szansa, bo Taiga ćpa copiki przy twojej kartce właśnie XD!

      Delete
    6. Czo robiiiiiii? XDDDDDDD
      Ratuj kotaaaaa

      Delete
  2. Ah asdfghjkl Jinguuji <33 To wszystko jest takie piękne... Te wydania i piosenki. Przesłuchałam wszystkie co podlinkowałaś i... ten ugh seksofon *___*
    Ehe wiem coś na temat robienia fotek w takim świetle :( Ale i tak to wszystko cieszy oko. No i Masato musisz koniecznie nabyć, bo też chce popatrzeć 8D Przez Ciebie kupie pierwszą płytkę z character songami. Mam nadzieję, że na jednej się skończy... Jak będę chciała drugą, to po prostu mnie zignoruj. Tak, tak będzie najlepiej XDD
    "wylądował w moim koszyku na szybko i przez przypadek" Wiesz, jakoś nie potrafię w to uwierzyć XDD Jak te płytki wyglądają na stosiku :Q__ Nie moge napisać komentarza przez to ciągłe scrollowanie do góry, do zdjęć XD
    Nie pogniewałabym się o podobną notkę na temat płytek Sekaiichi czy KnB :D
    Dziękuję <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydania Japonczykow sa naprawde przecudowne *__* Kiedys moze przy okazji pokaze inne, j-popowe wydania plyt swojego ulubionego zespolu, tez jest sie czym pochwalic. Tu kiedys opisalam jedno z nich: http://dokidokiyukai.blogspot.com/2012/07/ai-deshita.html <3
      Seksofon, yeeees! :3
      Masato kupie pewnie kiedys 1000%, bo 2000% mi sie srednio podoba... chyba, ze dokupie je w dalszej przyszlosci w celach kolekcjonerskich, na razie przymierzam sie w kierunku Ranmaru i Camusa i Happy Love Song2, bo mnie korca, lol.
      Nie zignoruje Cie, chetnie Ci ja zamowie, hahaha. Ja tez kiedys mowilam, ze nie bede kupowala plyt i widzisz jak sie to skonczylo, lol. Ale ja jestem muzycznym maniakiem, ludzie mowia, ze w ich zylach plynie kawa czy herbata, a u mnie chyba muzyka, haha.
      To uwierz *serio serio*! Przy kolejnym zamowieniu przez przypadek dorzuce Maji Love 2000%, zeby 1000% nie bylo smutno, lol. Moze tez kiedys uzbiera Ci sie taki stosik, hmm? XD *jest wredna i niedobra*
      Sprobuje, jak mnie znowu najdzie wena tworcza. Ta notke chyba ze 2 godziny pisalam, bo sama zawieszalam sie na tych piosenkach zamiast je tylko podlinkowac i pisac dalej. Jestem beznadziejnym fangirlem.

      Delete
    2. Nie wiem czy bym dała rade wytrzymać od odpakowania paczek, Nawet jeżeli jest się przed obroną XD Więc podziwiam Cię, że rok temu nie dałaś za wygraną i nie odpakowałaś paczek :D
      W ogóle, nawet wydanie 1000% jest ładniejsze. Te okładki *_* Tak bardzo Ranmaru... Kupuj! *namawia do złego* :3 No właśnie ja mówiłam, że żadnej płytki nie kupię, ale te songi Hanamiyi mnie skusiły. Nie potrafię się od nich oderwać @__@ A teraz mysle nad kolejnymi, lol... Nie, lepiej nie. Nie zrezygnuję z figurek na rzecz płytek :D Więc stosiku nie będzie. Ale myślę jeszcze nad jedną. Nie... Nad dwoma. Eh? No widzisz... XD
      Motywuję ludzi do pisania notek, a sama ich nie piszę, lol 8D Ale lubię czytać Twoje notki :D

      Delete
    3. Ja mialam silne postanowienie, heh. Zobaczymy czy w przyszlym roku tez mi sie uda ;)
      Kupie! A wlasciwie to wlasnie kupuje XD! *wklada do koszyczka jak opetana*
      Lepiej tak! Bo sam Hanamiya sie bedzie czul samotny, powinnas mu pozniej kogos dokupic. Przeciez jedna plytka na polce wyglada... biednie! XD Nie musisz rezygnowac, mozesz po prostu urozmaicic swoja kolekcje, okazjonalnie kupujac jakies cd, haha~
      Moje notki to super randomy z placu boju, haha. Ale ciesze sie, ze komus sie podobaja, od razu chce mi sie pisac kolejne zwierzenia szalonego fangirla (powinnam zmienic nazwe bloga, pfff).

      Delete
    4. Ja teraz myślę, żeby od razu z Hanamiya jeszcze kogoś zakupić ^^ Kurde >.< Też myslę, że biednie będzie wyglądać :D 3 płytki i koniec. A może 5? Ale nie za jednym razem XD
      Takie notki są najlepsze :3 Ta poprzednia z gashaponkami mnie powaliła XD Więc, więcej więcej takich notek :D

      Delete
    5. Nie musisz od razu, haha~ Ja dosc czesto (kilka razy do roku, jak moj zespol #1 wypuszcza plytki) zamawiam na YA, wiec nie boj zaby :D
      Mysle, ze 10 to juz taka ladna kolekcja by byla, haha. Swoje pierwsze 10 plyt chyba ponad rok zbieralam z tego co pamietam @__@ Ale potem jak cdjapan wprowadzil wysylke SAL'em to poszlo juz z gorki (tak, bo kiedys byl tylko airmail .-.)
      Ojesu, do takich notek to nie musze miec weny, a glupawke XDDD Ale jak sie czyms mocno emocjonuje, to zazwyczaj tak wychodzi, well ^^; Dam z siebie wszystko! XD

      Delete
    6. Więc jak będziesz zamawiać znowu na YA to daj znać. Albo na jakiejś innej stronce z płytkami bo na YA nie ma jednej, której bym kiedyś chciała dorwać :D Jak na razie to tak wstępnie chciałabym 5. Ale to już w różnych odstępach czasowych. No i co zrobiłaaaaś~ 8D To pisz te notki od razu po odpakowaniu paczki XDD

      Delete
    7. Planuje na pewno jedno teraz przed swietami i jedno na pewno po swietach (zobacze ile dostane pieniazkow, haha 8D). W sumie znajac tempo YA i biorac pod uwage fakt, ze jest okres przedswiateczny, to co zamowimy teraz i tak dojdzie dopiero po swietach orz. A jaka to plytka? Az mnie zaciekawilas~ Ooo juz 5, jest postep! :D
      Zaraz po odpakowaniu paczki nie jestem w stanie trafic w dobre literki na klawiaturze, wiec to nie jest za dobry pomysl. A video/audiopost bylby niezrozumialy XD

      Delete
    8. To super :D Na zamówienie po świętach tez jestem chętna jakby co XD Razem z Hanamiya chce płytke Midorimy haha, lol. Niedługo pokój cały w Shin-chanie będę mieć 8D
      A to jest ta płytka, której nie moge znaleźć na YA:
      http://pl.myfigurecollection.net/item/160289
      1 singel, specyficzny/mało znany głos. Ale chciałabym <3
      Tak myślałam ;D Ja ma podobnie. Znaczy przy odpakowaniu figurek. A niedługo Atobe 8D

      Delete
    9. Shin-chan zawsze spoko! XD W sumie ja sie tak zastanawiam nad Takao (bo Tatsuhisa) albo nad ich duetem... chociaz nie, az tak bardzo mi sie nie podobal, lol.
      Hmm, widze go na CDJ, wait~
      Nooooo, bede czekala na zdjecia :D<3

      Delete
    10. W sumie mi też ich duet jakoś niezbyt specjalnie przypadł do gustu. Za to sam Midorima tak :3 Samego Takao jeszcze nie słuchałam. Musze to nadrobić...
      Na CDJ jest, ale nie wiem czy opłaca mi się jedną płytke zamawiać XD
      Zdjęcia będą pewnie na podsumowaniu grudnia. No chyba, że coś prędzej na Twittera wstawię :D

      Delete
    11. Mi sie podobaja teksty tych piosenek, same piosenki juz tak raczej srednio (?), chociaz na pewno duzo bardziej niz po pierwszym przesluchaniu~ Musze miec po prostu na nie dzien, ale duet tych 2 seiyuu to sama slodycz <3
      Juz zalatwilam Ci przez twittera zamowionko, hoho. Masz dobry timing~
      Taaaaak, wstawisz XD *powiedziala riw, wiec tak ma byc*

      Delete
    12. Mi musi wpaść w ucho melodia. Bo do seiyuu w piosenkach mam dziwny gust XD
      ok, będzie zdjęcie na Twitterze :D

      Delete
    13. Ty masz dziwny gust? Co ja mam powiedziec XDDDDDD *idzie sobie zapuscic po raz 7420864276 Eternity Love*

      Delete
  3. ŁOŁ ŁOOOOOŁ ŁOOŁ LEJDI REDI
    RENNNNNNNNNNNNNN ASDFGHJKL; I TOKICHI JASDF;HP[JG
    AAAAAAAAAAAAAAAAAA ILE DOBRA W JEDNEJ NOTCE O JESUS //flies to the moon and back// i've lost my ability to can--------

    ReplyDelete
    Replies
    1. FREEDOM<333 *sparkli*
      Tokisia tu co prawda nie ma za duzo, ale lubie jego piosenki. Mam spora czesc dyskografii Miyano Mamoru na dysku, bo lubie od czasu do czasu posluchac jego glosu <333

      Delete
    2. tak freedom pls

      MAMOCHAAAAAAAAAN ;AAAAAA;
      najbardziej uspokajający głos ever ;wwwww; //rolls

      Delete
  4. Właśnie chciałam napisać, że teraz nie trudno się domyślić kto jesT Twoim faworytem z UtaPri. xP haha Płyty takie piękne. T.T Tak łAdnie wydane. <3 Od razu mi się przypomniało, jak strasznie marzą mi się cd PoT, ale jak zacznę jeszcze kolekcjonować płyty to już w ogóle wyląduje na ulicy! Nie Tab, nie możesz, powstrzymaj się! >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sama nie rozumiem mojego zafascynowania jedna z najbardziej irytujacych (jak to mowia XD) postaciw tej serii, lol.
      Mozesz, Tabi, mozesz! Ja wlasnie przegwalciclam Carrie, ze plyty tez sa fajne i wcale nie czuje sie winna, ze w najblizszym czasie zamowi sobie az 3... 8D *fufufu*

      Widzialas, ze zegnamy sie z wysylka zarejestrowanym SALem z Japonii? T__T

      Delete
    2. No mnie pan murzyn też niestety trochę irytował. xP
      Weź, ja się tak łatwo nie dam, nie jestem taka bogata jak Carrie. T.T

      Niestety widziałam. =.= Przy czym jeszcze nie wszystkie sklepy to ogłosiły, więc w sumie nie wiadomo o co do końca chodzi.

      Delete
    3. Biedny Cecil, nazywaja go panem mudzynem </3
      Wierze, ze i Ty sie kiedys pokusisz na jakies audio do swojej kolekcji :3

      ...chodzi o liberalizacje handlu, bo Polska jest tak bogata, ze przeciez moze wspierac kraje rozwijajace sie... czy cos orz. Serio, rece opadaja. Mamy bankrutowac czy umierac ze stresu wysylajac figurki zwyklym SALem? I tak zle i tak niedobrze...

      Delete
  5. Cecil to cygan xD Nie lubię go... on jest tam tylko po to,żeby zadowolić Harukę i żeby zostawiła w spokoju całą resztę xD Sucz... nie nawidzę... ciota.... na szafot z nią... xD Sorki Riw za tą ziejącą nienawiść ;-;
    Ale co do Rena to już prędzej :>
    Wgl UtaPriny podobają mi się chyba tylko ze względu na muzykę xD
    MORDUJEMY HARUKEEEEE *wewnętrzny hejter* ekhem.... *chrząka* tego nie było ;_;
    Aw... ale te płyty mają śliczne okładki ; w ; ♥
    A te dj to pewnie tylko po japońsku? T_T *żałobi*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omg, jaki hejt XD Ja wiem, ze bohaterki anime na podstawie gier otome sa zazwyczaj glupie i ma sie ochote je wymordowac, ale no... coz XD; Ludzie maja rozne podejscia~ Szkoda tylko, ze to nie Haruka za nimi biega, a oni za nia... ale wytnijmy ten fakt, lol.
      I ciesze sie, ze tez nie lubisz Cecila, wiecej jego irytujacej ksiazecej mosci dla mnie :P Tehee~ *chowa pana kota pod lozko*
      Ja bym kiedys chciala zagrac w gre T-T Tak bardzo... *otome lover* Bo muzyka to swoja droga, ja widac, ze lubie XDDD

      Naturalnie, ze po japonsku~ XD

      Delete
    2. Rozumiem,że one są takie,bo w grze to sami decydujemy o jej charakterze,a w anime musi być dostosowane do wszystkich,no ale... ogar choć krzta charakteru by się przydała! xD Jest lepiej niż w Amnesii... tam przecież widać nawet te momenty,kiedy cały świat się zawiesza i czeka,aż ona skończy myśleć @_@ magia czasu kurde.... @_@
      Haha ale za to Tokiyi nie oddam! XD I tego czerwonego,bo do pary niech mu będzie ;-;
      Bierzta cygana i miłych nocy życzę,mogę pofangerlować wam pomponami xD

      Eeeeey noooo.... to nie fair... angielski spoko,ale japoński?! W nowym roku zaczynam dopiero lekcje xD Czarna magia,ale obrazki pewnie zacne ; w ; ♥

      Delete
  6. Kochana ciociu Ri, nareszcie wzięłam dupę w troki i opublikowałam czwartą część Kryptonimu ;)

    ReplyDelete